marsman, получаваш едно предупреждение!
на второто ще има вот за наказанието ти!
За Компресор G60...
- cerber4o
- Мнения: 258
- Регистриран на: Нед 30 дек 2007 19:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: За Компресор G60...
Здравейте колеги
искам да се извиня 1-во на xecutor за спама
и да ви попитам според вас Г-ладер или турбина е по изгодно (нямам в предвит само като цена) за едно Г60 ?
мерси мн предварително

и да ви попитам според вас Г-ладер или турбина е по изгодно (нямам в предвит само като цена) за едно Г60 ?
мерси мн предварително

- yoyoyovo
- Мнения: 67
- Регистриран на: Пон 12 мар 2007 18:40
- Автомобил: VW Golf Rallye
- Двигател: 1H
- Местоположение: София,Turboland
- Контакти:
Re: За Компресор G60...
cerber4o написа:Здравейте колегиискам да се извиня 1-во на xecutor за спама
и да ви попитам според вас Г-ладер или турбина е по изгодно (нямам в предвит само като цена) за едно Г60 ?
мерси мн предварително
Колега аз лично съм на мнение,че турбо е по-добре и мого по-надеждно.Моето G60(Rallye) вече е преработено с една Т3 супер60 нов колектор и т.н.....
- cerber4o
- Мнения: 258
- Регистриран на: Нед 30 дек 2007 19:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: За Компресор G60...
Мерси колега
аз все пак си се колебая но ще реша скоро мерси за отговора 


- fast_t
- Мнения: 364
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
- Автомобил: VW Corrado G60 1992
- Двигател: PG
- Местоположение: EU
Re: За Компресор G60...
cerber4o написа:Здравейте колегиискам да се извиня 1-во на xecutor за спама
и да ви попитам според вас Г-ладер или турбина е по изгодно (нямам в предвит само като цена) за едно Г60 ?
мерси мн предварително
Ако е въпрос на обслужване, определено турбината е по-евтина. Друг е въпросът дали вземаш в предвид неравномерно разпределената в оборотите на двигателя мощност, която ти дава турбото и съответно равномерната такава на компресора.
- cerber4o
- Мнения: 258
- Регистриран на: Нед 30 дек 2007 19:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: За Компресор G60...
fast_t написа:cerber4o написа:Здравейте колегиискам да се извиня 1-во на xecutor за спама
и да ви попитам според вас Г-ладер или турбина е по изгодно (нямам в предвит само като цена) за едно Г60 ?
мерси мн предварително
Ако е въпрос на обслужване, определено турбината е по-евтина. Друг е въпросът дали вземаш в предвид неравномерно разпределената в оборотите на двигателя мощност, която ти дава турбото и съответно равномерната такава на компресора.
Напротив колега ... точно това мисля и напоследък сам се убеждавам че с компресора ще е по добре защото ще ми надува от малките обороти ... а не над 3 000 и точно заради това май ще си ремонтирам компресора и ще карам с него

- fast_t
- Мнения: 364
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
- Автомобил: VW Corrado G60 1992
- Двигател: PG
- Местоположение: EU
Re: За Компресор G60...
cerber4o написа:fast_t написа:cerber4o написа:Здравейте колегиискам да се извиня 1-во на xecutor за спама
и да ви попитам според вас Г-ладер или турбина е по изгодно (нямам в предвит само като цена) за едно Г60 ?
мерси мн предварително
Ако е въпрос на обслужване, определено турбината е по-евтина. Друг е въпросът дали вземаш в предвид неравномерно разпределената в оборотите на двигателя мощност, която ти дава турбото и съответно равномерната такава на компресора.
Напротив колега ... точно това мисля и напоследък сам се убеждавам че с компресора ще е по добре защото ще ми надува от малките обороти ... а не над 3 000 и точно заради това май ще си ремонтирам компресора и ще карам с него
Ами аз това ти обяснявам. Неравномерна разпределена мощност при турбото означава в ниските го няма и после идва изведнъж. Компреса надува винаги, т.е. равномерно разпределена. Не знам защо си ме разбрал обратното?

- yoyoyovo
- Мнения: 67
- Регистриран на: Пон 12 мар 2007 18:40
- Автомобил: VW Golf Rallye
- Двигател: 1H
- Местоположение: София,Turboland
- Контакти:
Re: За Компресор G60...
Да колеги с компресор имаш надув и в ниските НО да бяха го направили с едно Итънче като минито или МВ а дори можеше и с Вортек ама на Г-компресор... Да ви кажа на мене ми писна да го свалям и да го давам за ремонт през 6 месеца да му сменят уплатнения и семеринги.Все пак в турбото си е истината това си е моето мниние и не искам да го налагам но нека всеки сам си решава. 

-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 09 фев 2009 18:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: За Компресор G60...
пичове аз карам Г60 пасат ,на вартящата част на компресора има едн аломиниев борд в които влизат едни оплатители .борда малко е порошен.та трябват ми средната част (вартящата)с уплатнителите .а семерингите и лигерите ги има на всякаде .аз сам ги купувал на 4 км.посока мусагеница в пьрвия блок от доло в магазина цената им е 22 - 24 лв.(ремак,семеринги и лагер).ако някои има представа от каде мога да купя тази средна гадна част уплатнители те ще почерпя.


Върни се в “Scirocco & Corrado”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта