За Компресор G60...

Техническа и сервизна информация за най-спортните модели на VW
Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 17 ное 2008 22:07


marsman, получаваш едно предупреждение!
на второто ще има вот за наказанието ти!




Потребителски аватар
cerber4o
Мнения: 258
Регистриран на: Нед 30 дек 2007 19:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: За Компресор G60...

Мнениеот cerber4o » Сря 21 яну 2009 7:11


Здравейте колеги :) искам да се извиня 1-во на xecutor за спама
и да ви попитам според вас Г-ладер или турбина е по изгодно (нямам в предвит само като цена) за едно Г60 ?
мерси мн предварително :talk:


Потребителски аватар
yoyoyovo
Мнения: 67
Регистриран на: Пон 12 мар 2007 18:40
Автомобил: VW Golf Rallye
Двигател: 1H
Местоположение: София,Turboland
Контакти:

Re: За Компресор G60...

Мнениеот yoyoyovo » Сря 21 яну 2009 22:46


cerber4o написа:Здравейте колеги :) искам да се извиня 1-во на xecutor за спама
и да ви попитам според вас Г-ладер или турбина е по изгодно (нямам в предвит само като цена) за едно Г60 ?
мерси мн предварително :talk:

Колега аз лично съм на мнение,че турбо е по-добре и мого по-надеждно.Моето G60(Rallye) вече е преработено с една Т3 супер60 нов колектор и т.н.....


Потребителски аватар
cerber4o
Мнения: 258
Регистриран на: Нед 30 дек 2007 19:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: За Компресор G60...

Мнениеот cerber4o » Чет 22 яну 2009 8:52


Мерси колега :) аз все пак си се колебая но ще реша скоро мерси за отговора :twisted:


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Re: За Компресор G60...

Мнениеот fast_t » Чет 22 яну 2009 12:58


cerber4o написа:Здравейте колеги :) искам да се извиня 1-во на xecutor за спама
и да ви попитам според вас Г-ладер или турбина е по изгодно (нямам в предвит само като цена) за едно Г60 ?
мерси мн предварително :talk:

Ако е въпрос на обслужване, определено турбината е по-евтина. Друг е въпросът дали вземаш в предвид неравномерно разпределената в оборотите на двигателя мощност, която ти дава турбото и съответно равномерната такава на компресора.


Потребителски аватар
cerber4o
Мнения: 258
Регистриран на: Нед 30 дек 2007 19:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: За Компресор G60...

Мнениеот cerber4o » Чет 22 яну 2009 17:51


fast_t написа:
cerber4o написа:Здравейте колеги :) искам да се извиня 1-во на xecutor за спама
и да ви попитам според вас Г-ладер или турбина е по изгодно (нямам в предвит само като цена) за едно Г60 ?
мерси мн предварително :talk:

Ако е въпрос на обслужване, определено турбината е по-евтина. Друг е въпросът дали вземаш в предвид неравномерно разпределената в оборотите на двигателя мощност, която ти дава турбото и съответно равномерната такава на компресора.


Напротив колега ... точно това мисля и напоследък сам се убеждавам че с компресора ще е по добре защото ще ми надува от малките обороти ... а не над 3 000 и точно заради това май ще си ремонтирам компресора и ще карам с него :|


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Re: За Компресор G60...

Мнениеот fast_t » Чет 22 яну 2009 19:27


cerber4o написа:
fast_t написа:
cerber4o написа:Здравейте колеги :) искам да се извиня 1-во на xecutor за спама
и да ви попитам според вас Г-ладер или турбина е по изгодно (нямам в предвит само като цена) за едно Г60 ?
мерси мн предварително :talk:

Ако е въпрос на обслужване, определено турбината е по-евтина. Друг е въпросът дали вземаш в предвид неравномерно разпределената в оборотите на двигателя мощност, която ти дава турбото и съответно равномерната такава на компресора.


Напротив колега ... точно това мисля и напоследък сам се убеждавам че с компресора ще е по добре защото ще ми надува от малките обороти ... а не над 3 000 и точно заради това май ще си ремонтирам компресора и ще карам с него :|


Ами аз това ти обяснявам. Неравномерна разпределена мощност при турбото означава в ниските го няма и после идва изведнъж. Компреса надува винаги, т.е. равномерно разпределена. Не знам защо си ме разбрал обратното? :gruebel


Потребителски аватар
yoyoyovo
Мнения: 67
Регистриран на: Пон 12 мар 2007 18:40
Автомобил: VW Golf Rallye
Двигател: 1H
Местоположение: София,Turboland
Контакти:

Re: За Компресор G60...

Мнениеот yoyoyovo » Чет 22 яну 2009 21:58


Да колеги с компресор имаш надув и в ниските НО да бяха го направили с едно Итънче като минито или МВ а дори можеше и с Вортек ама на Г-компресор... Да ви кажа на мене ми писна да го свалям и да го давам за ремонт през 6 месеца да му сменят уплатнения и семеринги.Все пак в турбото си е истината това си е моето мниние и не искам да го налагам но нека всеки сам си решава. :beer


bateto2008
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 09 фев 2009 18:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: За Компресор G60...

Мнениеот bateto2008 » Вто 10 фев 2009 15:40


пичове аз карам Г60 пасат ,на вартящата част на компресора има едн аломиниев борд в които влизат едни оплатители .борда малко е порошен.та трябват ми средната част (вартящата)с уплатнителите .а семерингите и лигерите ги има на всякаде .аз сам ги купувал на 4 км.посока мусагеница в пьрвия блок от доло в магазина цената им е 22 - 24 лв.(ремак,семеринги и лагер).ако някои има представа от каде мога да купя тази средна гадна част уплатнители те ще почерпя.
:drunk



Върни се в “Scirocco & Corrado”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта