Kolqnov_Kalnik написа:CORRADO-POWER написа:Kolqnov_Kalnik написа:не се засягаи приятел просто споделям това което сам изпитал а нали знаеш една приказка как зву4и , по добре питаи патило а не старило надявам се да не сам те обидил сас нешто затова ти се извиняам ако сам те жегнал
Малко ми изглежда наивно и глупаво първо да обиждаш някой(и то не с няколко думи...)и после да му кажеш,,не се засягай...и т.н.''
Аз,ако исках да те обиждам щях директно да ти го кажа(и в тази страница или на Л.С.),само че аз не съм искал...просто специално в нашата страна са много малко истинските фенове на Corrado-тата и не виждам смисъл да се караме и помежду си

4аи малко ся я ми обясни кое му е интересното като залита задницата ,ти ко сште са биеш сас волана за да задаржиш колата вав патя или ште караш кое от двете ако си се ка4ил да се тормозиш тва друг вапрос говорим за стабилност на една кола което е прави доста по барза и доста по лесна за каране а не една борба зад волана така 4е не ми обясняваи кое е якото аз знам , а до тоа дали се засягам повярваи ми трудна работа да се засегна така 4е вав една кола не е толкова важен мотора като сила а има по важни нештица ,стоене вав патя спиране , завиване а не мотора да ти напомпан до последно да варви като луда и като доиде завоя и като решиш да спираш тя да се 4уди на каде да хване и ти да се бориш сас волана ако това ти е представата за един састезателен автомобил мога да ти кажа 4е ти си на светлинни години от тоя спорт а не да се биш в гардити и да ми казваш 4е това му било интересното да ти залита колата не това не е интересното а това е пла4евното позамисли се варху това което ти казах

,,Залитането''на задницата-зависи докаква степен,може да ти помогне(става въпрос за кола с предно предаване)и понякога е най-добрия вариант за взимането на даден завой

Не е задължително да се,,биеш''с волана,но зависи и каква ти е колата(бегачката на състезание)-това че сега вече съвременните бегачки са направени така,че улесняват доста състезателите и са с много електроника по тях,не означава че преди години рали-спорта е бил по-безинтересен и състезателите са били по-невежи...
А ладите и жигулитата-бегачки-при тях постоянно се бориш с волана-е й-в крайна сметка те си останаха класика в спорта за България(всички Бг-пилоти са тръгнали от тях).Когато си караш бегачката на сътезание,ти би трябвало да даваш всичко от себе си и от колата,която караш,такива неща като борене с волана,пързулвания и т.н. едва ли би трябвало да ти правят толкова силно впечатление-друг е въпроса,ако само се ,,возиш''на състезанието и нямаш никъкви ситуации...
Да ти кажа честно,въпреки че много ми допада това,че караш Corrado на писта и планинско,започваш да ме провокираш много сериозно да напиша някой неща-не толкова за колата,колкото за тебе...
Като например мненията на някои действащи и реализирали се доста добре,български автомобилини състезатели,които са ми приятели,за теб и карането ти...
или пък например мнението на някой пилоти,които са ти пряка конкуренция
Като се има предвид,че ти немепознаваш и незнаеш нищо за мен,мисля че е глупвао да ми даваш съвети и то за каране...
Някои хора от форума пък си направиха изводи за теб само от начина ти на писане

Така че мисля,че е безсмилено и безцелно да ми даваш съвети...
