Здравейте колеги имам въпрос относно каретата на моето Корадо!
В момента съм с джанти 10х17 245-35-17 с преходни фланци с дебелина около 23мм направени от метал а не от дур алуминий или нещо подобно понеже не можах да намеря!
Въпроса ми е защо чупя каре вътрешно за трети път и то само от страната на шофьора?
Пределно ми е ясно че джантите са му големи но все пак от една и съща страна за относително малък период от време!
Има ли някакви усилени карета или някакъв друг вид окачване за да се подобри здравината и да не се чупи така?
Предварително благодаря на всички за отделеното време!!!!!!
			
									
									Въпрос за каретата на Корадо!
- martin_G60
 - Мнения: 130
 - Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Плевен
 
- Stenly
 - Мнения: 1968
 - Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
 - Контакти:
 
245 широчина,предполагам колата ти е с хидравлика и точно това е причината да не усещаш на ръцете,но в действителност при тая широка гума + метален фланец 2 см и нещо се създава такова канско усилие  в/у каретата и кормилната система че си нямаш и представа.Аз съм с гуми 195-60-15 и съм без хидравлика и имам чувството,че карам камион.
Предполагам че проблема е заради гумите но може и да греша ако има такова нещо някой да ме поправи:)
А също си провери как са ти тампоните на носачите и шарнирите мене те ми бяха причина да сменя две карета само че външни в интервал от няколко месеца.
			
									
										
						Предполагам че проблема е заради гумите но може и да греша ако има такова нещо някой да ме поправи:)
А също си провери как са ти тампоните на носачите и шарнирите мене те ми бяха причина да сменя две карета само че външни в интервал от няколко месеца.
- martin_G60
 - Мнения: 130
 - Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Плевен
 
- NovobranecGT
 - Мнения: 2831
 - Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Русе
 
- judasss
 - Мнения: 1484
 - Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
 - Автомобил: neshto nezakonno
 - Двигател: 2.9 VR6
 - Местоположение: в гаража
 - Контакти:
 
Re: Въпрос за каретата на Корадо!
На друго може ли да се дължи тоя проблем освен голямите гуми ?
			
									
										
						- parno
 - Мнения: 7309
 - Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Бургас
 - Контакти:
 
Re: Въпрос за каретата на Корадо!
интересна но недоразвита тема с карета
с 205/45/16 при мен има ужасен грохот от каретата при пълен завой
с 185/55/15 няма такива работи
какъв е проблема с тия карета?
			
									
										
						с 205/45/16 при мен има ужасен грохот от каретата при пълен завой
с 185/55/15 няма такива работи
какъв е проблема с тия карета?
- pe6kata
 - VW експерт

 - Мнения: 3010
 - Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
 - Автомобил: passat corrado
 - Двигател: AAA и АBV turbo
 - Местоположение: Елхово
 
Re:
NovobranecGT написа:От страната на шофьора ти е по-късата полуоска.Ако качиш колата на подемник ще видиш, че лявата полуоска прави по-малък ъгъл спрямо фланеца на скоростната кутия и съответно карето се товари по специфичен начин на всеки завой, а и тези валяци му ****** мамата
идеята е много смислена
полуоските стоят под различен ъгъл.
от останалото абсолютно нищо не разбрах
кое е фланец на скоростната кутия?
кое е ляво и кое дясно в случая?
лявата или от страната на шофьора полуоска ще стои винаги под по-голям ъгъл, спрямо дясната, понеже е по-къса
НОрмално полуоските са предвидени да стоят под наклон. Когато колата е на спортно окачване,, колкото по-ниска е, толкова полуоските повече намаляват ъгъла- тръгват са стават успоредни на асвалта.
При дългата не е толкова проблем, но при късата е много съществено. Представете си два правоъгълни триъгълника
В нормално окачване, полуоската е хипотенуза... Ъгъла на двете полуоски обаче е различен.. Колата слиза надолу, ъгъла при полуоските се намалява обаче полуоската има една и съща дължина...
АКо някой ми е схавал мисълта, ще разбере че в крайна сметка когато колата стане много ниска, има проблем с късата полуоска, щото идва вече по-дълга отколкото трябва да е и прави поразии. Затова чупи ляво каре, обикновено вътрешно
- judasss
 - Мнения: 1484
 - Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
 - Автомобил: neshto nezakonno
 - Двигател: 2.9 VR6
 - Местоположение: в гаража
 - Контакти:
 
Re: Въпрос за каретата на Корадо!
С една дума трябва дасе внимава малко с 'съединителя' .... особено ако е свалена колата , 
Но пък като се замисля , при голфа го нямах този проблем ,може би защото е бил по слаб мотора , а колата беше определено ниска , дългата полуоска си опираше в рога , а каре съм чупил един единствен път
			
									
										
						Но пък като се замисля , при голфа го нямах този проблем ,може би защото е бил по слаб мотора , а колата беше определено ниска , дългата полуоска си опираше в рога , а каре съм чупил един единствен път
- ivo16VTI
 - Мнения: 177
 - Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
 - Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
 - Двигател: AAA-1991
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: Въпрос за каретата на Корадо!
Принципно Пешката донякьде е прав за хода на полуоската и вьзможноста
на карето да е излезнало от идеалната си зона на работа(демек по близо до
чашата на кутията)Проверката е доста лесна-резвиваш карето-дигаш носача с крик
до нормалното му положение(все едно е с гумата на земята)и хода на вьншното каре когато го буташ на вьтре не трябва да е по мальк от 1.5см за да нямаш грижи.
На твое място бих тьрсил крива полуоска!
Това корадо според мен не е кои знае колко ниско с тези 17-ки за да има проблем с
каретата или тия с 15-ките треа да ги хвьрлят на всеки завои
 (15-ките влизат 
доста по на вьтре в калниците все пак)
			
									
										
						на карето да е излезнало от идеалната си зона на работа(демек по близо до
чашата на кутията)Проверката е доста лесна-резвиваш карето-дигаш носача с крик
до нормалното му положение(все едно е с гумата на земята)и хода на вьншното каре когато го буташ на вьтре не трябва да е по мальк от 1.5см за да нямаш грижи.
На твое място бих тьрсил крива полуоска!
Това корадо според мен не е кои знае колко ниско с тези 17-ки за да има проблем с
каретата или тия с 15-ките треа да ги хвьрлят на всеки завои
доста по на вьтре в калниците все пак)
- POLO PAVLETI
 - Мнения: 1675
 - Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)
 
Re: Въпрос за каретата на Корадо!
Интересна тема 
  Аз също съм на мнение че проблема идва  от окачването, промяната на ъгъла на работа на полоските, и най вече на късата. И това в комбинация с гигантските гуми 
  да не  говорим  че Корадото си е тежичко, особенно в предната си част, и дори с  60 мм по ниско окачване 17 ките се прибират доста в калниците. Също така смятам че  хидравликата която е същата като на Пасат определено се държи доста по зле.Поправете ме ако бъркам , но това са лични наблюдения  
			
									
										
						
  Аз също съм на мнение че проблема идва  от окачването, промяната на ъгъла на работа на полоските, и най вече на късата. И това в комбинация с гигантските гуми 
Върни се в “Scirocco & Corrado”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта