проблем с охладителната система на коррадо помагаите

Техническа и сервизна информация за най-спортните модели на VW
Потребителски аватар
mitaka_848
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 12 окт 2008 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

проблем с охладителната система на коррадо помагаите

Мнениеот mitaka_848 » Сря 29 окт 2008 19:00


от известно време,карам колата но от скоро взе постояно да загрява и хварля водата,мисля 4е е гарнитура на главата не е смесвала маслото и водата и термостата мисля 4е работи,другото което е има малка пукнатина на радоатора и те4е по малко вода но по малко,незнам какво да првя,някои ако знае от какво може да е това да пише,благодаря на всички предварително




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Сря 29 окт 2008 19:14


Колега, щом загрява най-вероятно термостата не отваря според мен. За гарнитурата - ако е от нея би трябвало да губи охл. течност, но едва ли можеш да забележиш, щом хвърля и имаш пукнатина на радиатора.
Перки включват ли се?


Потребителски аватар
mitaka_848
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 12 окт 2008 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот mitaka_848 » Сря 29 окт 2008 19:44


перката се вкючва но когате е на кеф,когато си поиска тогава,като пусна парното духа студено пак от пред течат води,и то за6тото даржа капа4ката на казан4ето разхлабена леко,за6тото ако я затегна и 6те ми спука радиатора там кадето е лепен,за да не те4е много,пробвах да я затегна и така и стана там кадето бе6е залепен радиатора изби водата и така после пак го лепих


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Сря 29 окт 2008 20:03


ако не е затворена капачката винаги ще ти изхвърля водата, системата е направена да работи под налягане
Сменяй радиатора стягай капачката и ако пак прави номера тогава търси проблем


Потребителски аватар
mitaka_848
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 12 окт 2008 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот mitaka_848 » Сря 29 окт 2008 20:25


ot okolko mesec ve4e tarsq radiator i estesveno nemoga da namerq nikade nqkoi ako znae ot kakav drug WV stava molq kaje te mi 6toto za korado v stara zagora nqma,no neznam dali 6te e za6toto ne zatqgam kapa4kata za6toto predi pak ne sam q zatqgal no ne sam imal problemi


Потребителски аватар
POLO PAVLETI
Мнения: 1675
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)

Мнениеот POLO PAVLETI » Сря 29 окт 2008 21:45


Сто процента ти е направило възглавница :idea: Обезвъздуши хубаво системата....като доливаш натискай хубаво мъркучите на парното ,пусни го и гледай хубаво да напълни системата тогава затваряй и гледай дали ще ти се пуска перката на 90градуса. Не знам с къв мотор ти е Корадото но радиатор от Голф 2 от големите става перфектно на Корадо.
Пеша ти тези неща защото имах същия проблем когато смених водната помпа и антифриза :wink:
Аааа ,и добре дошъл. Много ти е хубаво Радото :D


G60

Мнениеот G60 » Сря 29 окт 2008 22:38


0889301882 това е телефонът на собственика на една морга в Горна Оряховица там има радиатор от Корадо Г60(радиатора е от бившия ми мотор Г60) 100% е още там. П.П. Отварял ли си мотора? С каква гарнитура е? Питам защото на първото ми Г60 някъф гений беше сложил обикновенна гарнитура от 1.8 от 30лв за по евтино две водни магистрали бяха запушени и колата загряваше заради това


Потребителски аватар
mitaka_848
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 12 окт 2008 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот mitaka_848 » Чет 30 окт 2008 6:58


ами мотора е Г60 и не сам го отварял о6те,нямам представа с каква гарнитура е,благодаря ти за номера 6те звана,другото което е 4е то попринцип даржи около 70 градуса когато дигне около 90 тогава хварля водата иии ве4е незнам какво да го прая,благодаря ви на всички помошта


Потребителски аватар
Karmann13
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Karmann13 » Нед 02 ное 2008 0:18


Аз подкрепям колегата POLO PAVLETI, но освен това може да смениш и датчика за температурата. Мисля, че той определя също кога да ти се включва перката...Струва между 10 и 20 лева и се сменя лесно! Успех! :)


liubutu
Мнения: 206
Регистриран на: Пон 07 юли 2008 17:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот liubutu » Нед 02 ное 2008 23:42


Здравей Колега!Искам и аз да ти дам няколко съвета.Първо -Как можеш да разбереш дали гарнитурата ти е за смяна?-правиш следното:-На абсолютно студена кола развиваш капачката на разширителния съд, гледаш охладителната течност да е догоре.Оставяш разширителния съд отворен палиш колата както е намясто, отиваш до разширителния съд и гледаш внимателно вътре в него, ако се появят изпарения (пара) дори и съвсем леко когато колата е още студена значи ти помпа във охладителната система (водната риза), ако виждаш да бълбукат балончета е още по-сигурно. Второ: -В същото положение , но когато колата е загряла, навеждаш се над отворения разширителен съд и трябва да НЕ усещаш никакъв мирис на дим, изгорели газове, сажди, кюнци или каквото и да било друго което обаче попринцип трябва да излиза от ауспуха! Трето: -Пепоръчително е когато се усъмниш в един термостат, задължително да го смениш.Аз слагам само BEHR.Датчиците които се продават по магазините на са много свестни също, но по същия начин- започне ли да те съмнява силно смени го -става въпрос за датчика на радиатора. Търси в автоморгите , там като за нашите коли няма нищо, но ти ще търсиш за голф3 2.0 16V, пасат или сеат 16V или нещо което ти съвпада .А за парното каза че ти духало студено?Убеди се , че ти отваря кранчето за парното и в краен случай, че не ти е запушено парното. Желая ти успех. Ако имаш някъкви въпроси пиши.


Потребителски аватар
cerber4o
Мнения: 258
Регистриран на: Нед 30 дек 2007 19:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот cerber4o » Пон 03 ное 2008 7:32


liubutu написа:Здравей Колега!Искам и аз да ти дам няколко съвета.Първо -Как можеш да разбереш дали гарнитурата ти е за смяна?-правиш следното:-На абсолютно студена кола развиваш капачката на разширителния съд, гледаш охладителната течност да е догоре.Оставяш разширителния съд отворен палиш колата както е намясто, отиваш до разширителния съд и гледаш внимателно вътре в него, ако се появят изпарения (пара) дори и съвсем леко когато колата е още студена значи ти помпа във охладителната система (водната риза), ако виждаш да бълбукат балончета е още по-сигурно. Второ: -В същото положение , но когато колата е загряла, навеждаш се над отворения разширителен съд и трябва да НЕ усещаш никакъв мирис на дим, изгорели газове, сажди, кюнци или каквото и да било друго което обаче попринцип трябва да излиза от ауспуха! Трето: -Пепоръчително е когато се усъмниш в един термостат, задължително да го смениш.Аз слагам само BEHR.Датчиците които се продават по магазините на са много свестни също, но по същия начин- започне ли да те съмнява силно смени го -става въпрос за датчика на радиатора. Търси в автоморгите , там като за нашите коли няма нищо, но ти ще търсиш за голф3 2.0 16V, пасат или сеат 16V или нещо което ти съвпада .А за парното каза че ти духало студено?Убеди се , че ти отваря кранчето за парното и в краен случай, че не ти е запушено парното. Желая ти успех. Ако имаш някъкви въпроси пиши.

Незнам дали може да се даде по изчерпателен отговор ... евала :oops:
Колега ако спуканото (на радиатора) е малко защо не пробваш с запойка ... верно никога няма гаранция но може винаги да пробваш :twisted:
Успехи


Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vito » Сря 10 дек 2008 19:48


Темата е поостаряла,но искам да питам колегата дали е намерил решение,защото едно приятелче има подобен проблем,а не му се отваря мотора(надеждата умира последна :lol: ),а и ще му дойде в повечко,щото прай други ремонти...


Потребителски аватар
POLO PAVLETI
Мнения: 1675
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)

Мнениеот POLO PAVLETI » Сря 10 дек 2008 21:12


Пак ще се включа :lol: коментирам проблема от личен опит. Ново радиаторче на парното, нова гарнитура, здрав датчик за перката, нова водна помпа :wink: Такааааа, и идва ред на антифриза ,сипваме го затваряме и в един момент колата загрява до 90 градуса и изхвърля течността през един от мъркучите,перката се е е включила. втори опит и перкат не се включва :roll: Доливаме и обезвъздушаваме отново и воала въздух излезна от някъде и след като доляхме затворихме и повече няма грижи. Колегата е написал че перкат му се включва когато иска, това е признак или за датчик или за наличие на въздух в системата :wink:


Потребителски аватар
fresh
Мнения: 228
Регистриран на: Пон 21 май 2007 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fresh » Съб 20 дек 2008 11:36


POLO PAVLETI написа:Пак ще се включа :lol: коментирам проблема от личен опит. Ново радиаторче на парното, нова гарнитура, здрав датчик за перката, нова водна помпа :wink: Такааааа, и идва ред на антифриза ,сипваме го затваряме и в един момент колата загрява до 90 градуса и изхвърля течността през един от мъркучите,перката се е е включила. втори опит и перкат не се включва :roll: Доливаме и обезвъздушаваме отново и воала въздух излезна от някъде и след като доляхме затворихме и повече няма грижи. Колегата е написал че перкат му се включва когато иска, това е признак или за датчик или за наличие на въздух в системата :wink:



колега аз имам подобен проблем ,но при мен е пукнат радиотора както на колегата с corrado-то иначе при мен всичко е ОК по мотора ....... но намалее ли ми течноста перката неиска да се включи нямам представа защо може би защото датчика е долу ниско ............. никаква идея аз по това го познавам когато е намаляла и за да си запазя мотора здрав се принудих да си изведа бутон с които принудително да си включвам перката докато си намеря нов или др здрав радиатор .....така че колегата нека парво си смени радиатора пук тогава да тарси др проблеми ;)


Потребителски аватар
POLO PAVLETI
Мнения: 1675
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)

Мнениеот POLO PAVLETI » Пет 26 дек 2008 16:03


Ще ползвам темата на колегата, за което се извинявам :oops:
Днес отвъртях капачката на разширителния съд и ми напарви впечатление че има лека бозица по нея.Бръкнах с пръст в съда и мисля че има масло в антифриза :roll: Нивото на маслото ми е паднало малко ,колата не загрява повече от 90 градуса, температурата на маслото също е нормална.Главата е след ремонт от лятото :roll:
Има ли вероятност да е омешала антифриза с маслото :?:



Върни се в “Scirocco & Corrado”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта