проблем с охладителната система на коррадо помагаите
- mitaka_848
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 12 окт 2008 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
проблем с охладителната система на коррадо помагаите
от известно време,карам колата но от скоро взе постояно да загрява и хварля водата,мисля 4е е гарнитура на главата не е смесвала маслото и водата и термостата мисля 4е работи,другото което е има малка пукнатина на радоатора и те4е по малко вода но по малко,незнам какво да првя,някои ако знае от какво може да е това да пише,благодаря на всички предварително
- mitaka_848
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 12 окт 2008 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
перката се вкючва но когате е на кеф,когато си поиска тогава,като пусна парното духа студено пак от пред течат води,и то за6тото даржа капа4ката на казан4ето разхлабена леко,за6тото ако я затегна и 6те ми спука радиатора там кадето е лепен,за да не те4е много,пробвах да я затегна и така и стана там кадето бе6е залепен радиатора изби водата и така после пак го лепих
- mitaka_848
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 12 окт 2008 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- POLO PAVLETI
- Мнения: 1675
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)
Сто процента ти е направило възглавница
Обезвъздуши хубаво системата....като доливаш натискай хубаво мъркучите на парното ,пусни го и гледай хубаво да напълни системата тогава затваряй и гледай дали ще ти се пуска перката на 90градуса. Не знам с къв мотор ти е Корадото но радиатор от Голф 2 от големите става перфектно на Корадо.
Пеша ти тези неща защото имах същия проблем когато смених водната помпа и антифриза
Аааа ,и добре дошъл. Много ти е хубаво Радото

Пеша ти тези неща защото имах същия проблем когато смених водната помпа и антифриза

Аааа ,и добре дошъл. Много ти е хубаво Радото

0889301882 това е телефонът на собственика на една морга в Горна Оряховица там има радиатор от Корадо Г60(радиатора е от бившия ми мотор Г60) 100% е още там. П.П. Отварял ли си мотора? С каква гарнитура е? Питам защото на първото ми Г60 някъф гений беше сложил обикновенна гарнитура от 1.8 от 30лв за по евтино две водни магистрали бяха запушени и колата загряваше заради това
- mitaka_848
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 12 окт 2008 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: Пон 07 юли 2008 17:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Здравей Колега!Искам и аз да ти дам няколко съвета.Първо -Как можеш да разбереш дали гарнитурата ти е за смяна?-правиш следното:-На абсолютно студена кола развиваш капачката на разширителния съд, гледаш охладителната течност да е догоре.Оставяш разширителния съд отворен палиш колата както е намясто, отиваш до разширителния съд и гледаш внимателно вътре в него, ако се появят изпарения (пара) дори и съвсем леко когато колата е още студена значи ти помпа във охладителната система (водната риза), ако виждаш да бълбукат балончета е още по-сигурно. Второ: -В същото положение , но когато колата е загряла, навеждаш се над отворения разширителен съд и трябва да НЕ усещаш никакъв мирис на дим, изгорели газове, сажди, кюнци или каквото и да било друго което обаче попринцип трябва да излиза от ауспуха! Трето: -Пепоръчително е когато се усъмниш в един термостат, задължително да го смениш.Аз слагам само BEHR.Датчиците които се продават по магазините на са много свестни също, но по същия начин- започне ли да те съмнява силно смени го -става въпрос за датчика на радиатора. Търси в автоморгите , там като за нашите коли няма нищо, но ти ще търсиш за голф3 2.0 16V, пасат или сеат 16V или нещо което ти съвпада .А за парното каза че ти духало студено?Убеди се , че ти отваря кранчето за парното и в краен случай, че не ти е запушено парното. Желая ти успех. Ако имаш някъкви въпроси пиши.
- cerber4o
- Мнения: 258
- Регистриран на: Нед 30 дек 2007 19:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
liubutu написа:Здравей Колега!Искам и аз да ти дам няколко съвета.Първо -Как можеш да разбереш дали гарнитурата ти е за смяна?-правиш следното:-На абсолютно студена кола развиваш капачката на разширителния съд, гледаш охладителната течност да е догоре.Оставяш разширителния съд отворен палиш колата както е намясто, отиваш до разширителния съд и гледаш внимателно вътре в него, ако се появят изпарения (пара) дори и съвсем леко когато колата е още студена значи ти помпа във охладителната система (водната риза), ако виждаш да бълбукат балончета е още по-сигурно. Второ: -В същото положение , но когато колата е загряла, навеждаш се над отворения разширителен съд и трябва да НЕ усещаш никакъв мирис на дим, изгорели газове, сажди, кюнци или каквото и да било друго което обаче попринцип трябва да излиза от ауспуха! Трето: -Пепоръчително е когато се усъмниш в един термостат, задължително да го смениш.Аз слагам само BEHR.Датчиците които се продават по магазините на са много свестни също, но по същия начин- започне ли да те съмнява силно смени го -става въпрос за датчика на радиатора. Търси в автоморгите , там като за нашите коли няма нищо, но ти ще търсиш за голф3 2.0 16V, пасат или сеат 16V или нещо което ти съвпада .А за парното каза че ти духало студено?Убеди се , че ти отваря кранчето за парното и в краен случай, че не ти е запушено парното. Желая ти успех. Ако имаш някъкви въпроси пиши.
Незнам дали може да се даде по изчерпателен отговор ... евала

Колега ако спуканото (на радиатора) е малко защо не пробваш с запойка ... верно никога няма гаранция но може винаги да пробваш

Успехи
- POLO PAVLETI
- Мнения: 1675
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)
Пак ще се включа
коментирам проблема от личен опит. Ново радиаторче на парното, нова гарнитура, здрав датчик за перката, нова водна помпа
Такааааа, и идва ред на антифриза ,сипваме го затваряме и в един момент колата загрява до 90 градуса и изхвърля течността през един от мъркучите,перката се е е включила. втори опит и перкат не се включва
Доливаме и обезвъздушаваме отново и воала въздух излезна от някъде и след като доляхме затворихме и повече няма грижи. Колегата е написал че перкат му се включва когато иска, това е признак или за датчик или за наличие на въздух в системата 




POLO PAVLETI написа:Пак ще се включакоментирам проблема от личен опит. Ново радиаторче на парното, нова гарнитура, здрав датчик за перката, нова водна помпа
Такааааа, и идва ред на антифриза ,сипваме го затваряме и в един момент колата загрява до 90 градуса и изхвърля течността през един от мъркучите,перката се е е включила. втори опит и перкат не се включва
Доливаме и обезвъздушаваме отново и воала въздух излезна от някъде и след като доляхме затворихме и повече няма грижи. Колегата е написал че перкат му се включва когато иска, това е признак или за датчик или за наличие на въздух в системата
колега аз имам подобен проблем ,но при мен е пукнат радиотора както на колегата с corrado-то иначе при мен всичко е ОК по мотора ....... но намалее ли ми течноста перката неиска да се включи нямам представа защо може би защото датчика е долу ниско ............. никаква идея аз по това го познавам когато е намаляла и за да си запазя мотора здрав се принудих да си изведа бутон с които принудително да си включвам перката докато си намеря нов или др здрав радиатор .....така че колегата нека парво си смени радиатора пук тогава да тарси др проблеми

- POLO PAVLETI
- Мнения: 1675
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)
Ще ползвам темата на колегата, за което се извинявам
Днес отвъртях капачката на разширителния съд и ми напарви впечатление че има лека бозица по нея.Бръкнах с пръст в съда и мисля че има масло в антифриза
Нивото на маслото ми е паднало малко ,колата не загрява повече от 90 градуса, температурата на маслото също е нормална.Главата е след ремонт от лятото
Има ли вероятност да е омешала антифриза с маслото

Днес отвъртях капачката на разширителния съд и ми напарви впечатление че има лека бозица по нея.Бръкнах с пръст в съда и мисля че има масло в антифриза


Има ли вероятност да е омешала антифриза с маслото

Върни се в “Scirocco & Corrado”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта