Датчик за запалването намиращ се на делкото на Корадо Г-60!
-
djigo_doom
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 19 юни 2008 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
Датчик за запалването намиращ се на делкото на Корадо Г-60!
Колеги собственик съм на Корадо г-60 1,8-118KW по една или друга причина не иска да работи въпросният датчик и колата ми не може да запали
...та въпроса ми е дали ако реша да сменя цялото делко става от друг автомобил с марка Фолксваген
,ще съм благодарен на някой колега които е по в час да даде жокер

-
djigo_doom
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 19 юни 2008 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
[quote="snupeca"]До колкото разбирам говориш за датчика на Хол? Защо не пробваш да смениш само него, а не цялото делко
[/quot
ами понеже делко може да се намери втора употреба доста по ефтино отколкото въпросният датчик на Хол
.....,но в краина сметка ако не ми се изясни картинката с делкото ще ида да скоча от 100-тина лева в авто+ 
ами понеже делко може да се намери втора употреба доста по ефтино отколкото въпросният датчик на Хол
-
G60
Делкото на G60 е същото като на 1.8 АБС мотора примерно,тоест става делко от друг 1.8 мотор със сигурност. А що се отнася до датчика на Хол не виждам как проблема може да е от него,ако не работи въпросния датчик колата ще пали и ще върви но само в ниски и средни обороти ако я настъпиш ще има детонаций в гърнетата от неправилно образуваната смес. Дай малко по подробно обяснение на проблема защото се съмнявам в температурния датчик(синия които стои от пред на главата до черния)когато тои не работи компютъра се омотава. Пробвай да го смениш първо него мисля ,че струваше към 15-20лв
-
djigo_doom
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 19 юни 2008 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
G60 написа:Делкото на G60 е същото като на 1.8 АБС мотора примерно,тоест става делко от друг 1.8 мотор със сигурност. А що се отнася до датчика на Хол не виждам как проблема може да е от него,ако не работи въпросния датчик колата ще пали и ще върви но само в ниски и средни обороти ако я настъпиш ще има детонаций в гърнетата от неправилно образуваната смес. Дай малко по подробно обяснение на проблема защото се съмнявам в температурния датчик(синия които стои от пред на главата до черния)когато тои не работи компютъра се омотава. Пробвай да го смениш първо него мисля ,че струваше към 15-20лв
ами с мултицета при стартиране проверихме дали датчика праща импулси към запаллването но йок няма никой няма ток!!!...и взехме друго делко свързахме го развъртяхме го на ръка и тока дойде
от това ни действие заключавам че датчика е дал фира
-
djigo_doom
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 19 юни 2008 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
niki7878 написа:Колега, ако не работи датчика на Хол колята НЯМА да запали посмъртно. Обикновено гърми от веднъж и без видими причини Има си процедура за тестването му в АутоДАТА и е елементарна.
Да прав си колега ей така запалих сутринта до обяд напред-назад и седнах да пия едно кафе за 10-15мин. излизам въртя и няма никой
-
G60
За ВР6 говоря върви си без датчик и предположих ,че и Г60 също трябва да няма проблем с паленето но явно съм сбъркал,с Г60-то не съм си правил подобни експерименти но пък при него имах проблем с паленето заради температурния датчик а и съм виждал още няколко Г60 да имат същия проблем при студено време
- MaRsMaN
- Мнения: 158
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Когато си докарах колата от Германия и тя имаше проблем с паленето....Качваш се палиш...спираш - гасиш и след 5 мин. когато решиш да запалиш нямаше никой!Стоиш на място и въртиш,оставаш я да стои още и по някои време решава , че ще запали!След два месеца играчка по колата се оказа, че всичко било от компютъра! 
Върни се в “Scirocco & Corrado”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта

