Corrado с ЕАТОН компресор

Техническа и сервизна информация за най-спортните модели на VW
Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Corrado с ЕАТОН компресор

Мнениеот Kirocco » Вто 23 мар 2010 19:12


Здравейте колеги. Аз съм "пасатаджия" или както се шегуваме с един приятел замогнал се "голфаджия". mhihi Понеже доста ровя иЗ нета за Corrado, както за техническа информация така и за цени на нашия и на чуждестранi пазари. Та интерсува ме дали с ЕАТОН компресор G60 ще върви по добре и как ще се променят характеристиките му след тази трансплантация от към мощност и въртящ момент. Мисля че G-Lader - чето на повечето екземляри Corrado G60 е или за ремонт или за тотална подмяна. Честата подръжка на G - Ladera също доста дразни та било и на психическа основа mhihi. Някои качвал ли си е любимото G-60 s Еатонче на дино стендтче да види от чисто любопитство кво се случва със "сухите характеристики". Мисля като завещая пасата на бащата на есен да търся Corrado G60 и то на нашия пазар защото в чужбина държат цена далеч над овехтяването по шваке. :cry: Което е разбираемо предвид уникалноста на колата и привързаността на собстевениците и. А и последен въпрос скъпа ли излиза смяната на G - Lader с Eaton и какво конкретно трябва да се подмени и преправи защото смятам това да направя след като закупя такъв аутомобил :bishop ? :обичам ви

P.S Ако въпроса се повтаря някой добър човечец да цъкне link и темата да се трие защото рових и не намерих нищо. :? :wink:

Последна промяна от Kirocco на Вто 23 мар 2010 23:56, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Corrado с ЕАТОН компресор

Мнениеот Volkov » Вто 23 мар 2010 20:10


Всичко зависи от шайбата на итъна и на какво налягане ще го караш тоя компресор!
Инече като заместник на G-Lader'а е много добър вариянт!
Най-безболезнено за кесийката ти ще е да го караш до максимално близкия надув на г ладера така няма да се налага да сменяш други части съответно интервенции като ремап и тн.! :)


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Corrado с ЕАТОН компресор

Мнениеот bobocamaro » Вто 23 мар 2010 20:45


Колега в мрежата има много инфо,просто дай за търсене G60 swap to Eaton.Мненията на маниаците са противоречиви,общо взето става дума за пари:G Lader е много скъп и трудно намиращ се компонент,и като така Eaton е много добра алтернатива като пари за начинанието.Постига буст дори малко по-висок от на ладера при съотвеното оразмеряване на ремъчните шайби.Отделя повече топлина от ладера и иска добро охлаждане съответно.Най-голямото му предимство е принципа на работа-компресор на Рут със зъбно съчленени винтове и маслен филм.При Еатон е изключен варианта късане на ремък и взривяване на охлювите,понеже ремък просто няма.Твърди се че агрегата е необслужваем но не е вярно:маслото му се подменя със специално такова за supercharger Eaton,и то само оригинален консуматив.Така че тук ще береш ядове.ето и една тема от многото да добиеш представа :

http://forums.vwvortex.com/zerothread?c ... id=2521071



Върни се в “Scirocco & Corrado”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта