Здравейте колеги. Аз съм "пасатаджия" или както се шегуваме с един приятел замогнал се "голфаджия". Понеже доста ровя иЗ нета за Corrado, както за техническа информация така и за цени на нашия и на чуждестранi пазари. Та интерсува ме дали с ЕАТОН компресор G60 ще върви по добре и как ще се променят характеристиките му след тази трансплантация от към мощност и въртящ момент. Мисля че G-Lader - чето на повечето екземляри Corrado G60 е или за ремонт или за тотална подмяна. Честата подръжка на G - Ladera също доста дразни та било и на психическа основа . Някои качвал ли си е любимото G-60 s Еатонче на дино стендтче да види от чисто любопитство кво се случва със "сухите характеристики". Мисля като завещая пасата на бащата на есен да търся Corrado G60 и то на нашия пазар защото в чужбина държат цена далеч над овехтяването по шваке. Което е разбираемо предвид уникалноста на колата и привързаността на собстевениците и. А и последен въпрос скъпа ли излиза смяната на G - Lader с Eaton и какво конкретно трябва да се подмени и преправи защото смятам това да направя след като закупя такъв аутомобил ?
P.S Ако въпроса се повтаря някой добър човечец да цъкне link и темата да се трие защото рових и не намерих нищо.
Corrado с ЕАТОН компресор
- Kirocco
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
- Автомобил: VW Scirocco Scala
- Двигател: EX
- Местоположение: София
Corrado с ЕАТОН компресор
Последна промяна от Kirocco на Вто 23 мар 2010 23:56, променено общо 3 пъти.
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Corrado с ЕАТОН компресор
Всичко зависи от шайбата на итъна и на какво налягане ще го караш тоя компресор!
Инече като заместник на G-Lader'а е много добър вариянт!
Най-безболезнено за кесийката ти ще е да го караш до максимално близкия надув на г ладера така няма да се налага да сменяш други части съответно интервенции като ремап и тн.!
Инече като заместник на G-Lader'а е много добър вариянт!
Най-безболезнено за кесийката ти ще е да го караш до максимално близкия надув на г ладера така няма да се налага да сменяш други части съответно интервенции като ремап и тн.!
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Corrado с ЕАТОН компресор
Колега в мрежата има много инфо,просто дай за търсене G60 swap to Eaton.Мненията на маниаците са противоречиви,общо взето става дума за пари:G Lader е много скъп и трудно намиращ се компонент,и като така Eaton е много добра алтернатива като пари за начинанието.Постига буст дори малко по-висок от на ладера при съотвеното оразмеряване на ремъчните шайби.Отделя повече топлина от ладера и иска добро охлаждане съответно.Най-голямото му предимство е принципа на работа-компресор на Рут със зъбно съчленени винтове и маслен филм.При Еатон е изключен варианта късане на ремък и взривяване на охлювите,понеже ремък просто няма.Твърди се че агрегата е необслужваем но не е вярно:маслото му се подменя със специално такова за supercharger Eaton,и то само оригинален консуматив.Така че тук ще береш ядове.ето и една тема от многото да добиеш представа :
http://forums.vwvortex.com/zerothread?c ... id=2521071
http://forums.vwvortex.com/zerothread?c ... id=2521071
Върни се в “Scirocco & Corrado”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта