Привет колеги Проблема ми е следния : Давам на контакт и помпата ако избръмчи паля ... НО не винаги избръмчава и не винаги паля Това се случва по няколко пъти на ден , кисна в колата чакам чакам давам контакт махам пак чакам и като е на кеф да се включи помпата паля ... Въпроса ми е коя е причината тая помпа да бачка когато на нея и е кеф ? Мерси предварително
Винаги ли като даваш на контакт светват уредите.....смисъл дали наистина даваш на контакт или просто си връткаш ключа без нищо да се случва? - да не се окаже клеморед!
Дава си контакт колега ... пр помпата след като съм дал контакт може да избръмчи след 5-10 сек може и след повече от час и полвина ... повече не съм чакал поне ама то час и полвина да чакаш да ти се пусно помпата ти идва да фанеш и да я нацепеш с брадвата
Ами ще смениш помпата бретле , но може и хлабава връзка ама е малко вероятно. Като дадеш контакт просто помпата се натоварва и се мъчи докато накрая успее да превърти . А ако можеш да намериш само помпа за проба ще е най - добре.
Хлабавата връзка съм я отхвърлил като вариант понеже след като запали мога спокойно да ида от Карлово до Варна и нема никакви дертове ако е "хлабавата" тя ше си проличи и по време на движение като спре помпата... а и го прави само при често палене смисъл от палене до палене ако има промеждутък от поне 20 мин нема дерт ...
ЧНГ! И аз имам един проблем който може би ще се окаже помпата? Като го оправя а това се надявам да е скоро ще ти пиша ако имам обогатена информация. При мен се оказа съвсем друг проблема не е от помпата както си мислех, но имам помпа за продан. От КР е и работи перфектно.
Последна промяна от liubutu на Съб 16 яну 2010 21:12, променено общо 1 път.
От релето е в мн редки случей се размества и з тфа не ми се е случвало в движение опраи се тфа ма аз пък помлях двигателя темата предполагам се изчерпа блг мн за отговорите
Здрасти приятел.Имах почти същият проблем като теб. Затова най-добре направи следното. Сваляш помпата и пробваш директно към акомулатора. Ако не иска да тръгне я връзваш наобратно да завърти , защото може да е заяла от боклуци в резервоара. При мен подейства. Ако-не ясно. Нова
патих си много дори си купих нова BOCH но не беше от нея прегрявало релето на помпата отдолу под кормилото до бушоните откакто махнах кутията която ги крие всичко се оправи явно на релето му трябва течение охлаждане карам без кутия но всичко свърши а иначе ми го правеше най вече лятото