VW Corrado, 1992, 9A - Освежаване
- beyker_boy
- Мнения: 245
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 9A
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
VW Corrado, 1992, 9A - Освежаване
Преди време писах, че колата ми ми направи на няколко пъти проблем, като и падаха оборотите и почти загасваше двигателя. Колеги ме посъветваха да си почистя дросела, стъпковото моторче, да си видя вакумите. Засилих се аз, свалих маншоните от въздушния филтър към дросела и отдалеч се забелязваше, че мръсотията е бая. Свалих всмукателния колектор, алтернатора, водната помпа, фланците, пластмасовата кутия, която е за отработените газове, датчиците за налягане на маслото и т. н. Само детонационните датчици не свалих. Почистих дросела, който наистина беше много мръсен. Понамазах го с малко грунд и се получи това.
Последна промяна от beyker_boy на Вто 16 окт 2012 9:22, променено общо 2 пъти.
- beyker_boy
- Мнения: 245
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 9A
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
Re: Освежаване
Тази снимка е от другата страна. Останаха нещо като черна боя по клапите. Чудих се дали да я ошкуря, но след като бая напъвах с обезмаслителите не се махна, реших, че може и така да си остане.
- beyker_boy
- Мнения: 245
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 9A
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
Re: Освежаване
Това беше от по-лесните процедури, които направих. Още като махнах алтернатора ми направи впечатление, че хич не се върти свободно. Със силна засилка се върти, но няма никаква енерция, пък се усещаше, че и лагерите хлопат. Горе долу, като се захванах с него изглеждаше така.
- beyker_boy
- Мнения: 245
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 9A
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
Re: Освежаване
След бая напъване на ръждясалите болтове, успях да отвия два. Другите 2 отрязах с ножовката. Резултата беше такъв
- beyker_boy
- Мнения: 245
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 9A
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
Re: Освежаване
И понеже съм чел в "Направи си сам" - Кок да си полираме джантите, реших, че мога по съветите да поизтъркам корозията. Отне ми бая време. Всяка вечер след работа - малко по малко и го изтърках. Не се получи, като при колегите да се оглеждаш в него (така да се каже, не успях да го полирам), но лъсна доволно. Ето какво се получи накрая.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Освежаване
beyker_boy написа:Още като махнах алтернатора ми направи впечатление, че хич не се върти свободно. Със силна засилка се върти, но няма никаква енерция, пък се усещаше, че и лагерите хлопат.
Предполагам си сменил лагерите колега при това положение... И моите се бяха разбили, единия виеше, другия имаше луфт - майстора ми обясни, че техническите им характеристики се задържали 9 години - толкова им бил живота, така, че нашите фабрични са издържали повечко
beyker_boy написа:След бая напъване на ръждясалите болтове, успях да отвия два. Другите 2 отрязах с ножовката.
Да, много е тегаво с тези болтове - аз когато си ревизирах алтернатора с гоооолям зор излязоха и 4-те. Иначе супер изглежда колега
ПС. Кое е следващото с което ще се захванеш?
- beyker_boy
- Мнения: 245
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 9A
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
Re: Освежаване
На алтернатора не му смених четките, но те нямат нужда за сега. Лошото е, че не се износват равномерно, което малко ме чопли отвътре. Ходих по магазините да видя колко струват. На бош май бяха към 50 лв. Не е като да са ефтини. За сега не ми се наложи да си купувам нови четки, старите имат още живот. Иначе, като цяло не напредвам много бързо, защото имам време да се занимавам само след работа и то ако не ида я на кафе, я с колегите някъде. След като сглобих колектора започнах да лъскам капака на клапаните. Направи ми впечатление, че май не е от същия алуминий като този на алтернатора и на колекторите. Не знам, може и да бъркам, но ми се стори по мек.
- beyker_boy
- Мнения: 245
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 9A
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
Re: Освежаване
Максималния ефект при търкането на капака при мен се оказа този.
- beyker_boy
- Мнения: 245
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 9A
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
Re: Освежаване
А колекторите ми бяха на това "дередже"
- beyker_boy
- Мнения: 245
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 9A
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
Re: Освежаване
Всяка вечер бая търкане падаше. След като минах по този път мога да поздравя хората, който полират съвсем искрено. Този труд, който полагат е нечовешки. Още повече ги адмирирам, като знам колко труд ми отне, а аз не съм и достигнал до ефекта на полирането, а само съм ги излъскал.
- beyker_boy
- Мнения: 245
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 9A
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
Re: Освежаване
Може би с това трябваше да започна, но пък и сега не е късно. Първото нещо, което "направих" на колата беше да сменя решетката. Сложих такава без емблема. НО, това съвсем не беше по мое желание. Като купих колата бях студент в Свищов. Първата вечер в която отидох с колата в Свищов и някой ми счупи оригинарната решетка. На сутринта видях, че е напукана около емблемата и едно от ребрата също бе спукано. Сега си я пазя, някай ден може и да я дам на някй за я залепи. Мен ме е страх да рискувам, че да не я съсипя.
- beyker_boy
- Мнения: 245
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 9A
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
Re: Освежаване
Второто нещо, което направих беше да оправя тавана. В колата не беше пушено, нямаше запалка, пепелника чист, но англичанката от която купих колата - едра. Подпирала е с къдриците си по сивия таван и над шофиорското място сивото не беше вече сиво. След като претапицирах тавана в задната част сложих две плафончета. Сега като затворя вратите плафончетата отзад изгасват веднага, а основния плафон си е оригинален и изгася по-късно.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Освежаване
beyker_boy написа:Първата вечер в която отидох с колата в Свищов и някой ми счупи оригинарната решетка.
Значи Свищовски кадър имаме - и аз съм минал от там... На моя Пасат ми счупиха дясното огледало при опит за кражба, после на един друг колега със същата кола - и неговото - идиоти има навсякъде и по-лошото е, че не се страхуват да го показват ! Така повече ми харесва без емблема, винаги съм искал такава кола, но все не остават излишни ресурси... Много е красива!
- beyker_boy
- Мнения: 245
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 9A
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
Re: Освежаване
След това купих едни пружини 60/40. Отзад биваше, но предницата така подскачаше, че не е истина. И бързо, бързо ги махнах. Иначе ефекта беше такъв-горе долу - 3 пръста над земята. За нашите пътища такава височина идва малко тегава.
- beyker_boy
- Мнения: 245
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 9A
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
Re: Освежаване
Това " и аз съм минал от там... " ми хареса особено много. То друго по едно време май не се правеше. Само . Преди да ида в Свищов не лизвах....
Върни се в “Scirocco & Corrado”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта