Имаше наистина няколко от победителите в различните дисциплини, които не присъстваха на награждаването.
Класирането и награждаването за драга бяха по класове по дадено най-добро време от стартовете в неделя. Т.е. имаше класиране и медали за всеки един от класовете B1, B2, B3, D1, D2, D3.
Отделно от класовесте имаше и директни елиминации за всички най-бързи, независимо в кой клас са (Генерално класиране). Това бяха 4-те най-бързи автомобили на пистата, където също имаше интрига - например автомобилът дал най-добро време в B3 (Син Golf2 със задно разположен двигател даде 11.99) не стана шампион на елиминациите, защото счупи скорости. Така победител в генералното стана Голф 3.
По същия начин беше и свободното каране - във всеки клас имаш победители по времена, а генералното се реши в неделя на финал.
Относно критиките към организацията - приемам ги напълно. Наистина имаше тук-там забавяне, но в повечето случаи ставаше дума за почистване на пистата от разлят антифриз или масло, които не позволяват продължаване на състезанието. Имаше и организационни пропуски естествено - и ние сме хора
Все пак бъдете и малко благосклонни, защото повечето от нас бяха на слънце през цялото време, тъй като на самата писта пък съвсем няма къде да се скриеш. В събота станахме в 5:30 сутринта и в 6:30 вече бяхме на пистата да подреждаме паркинг, дисциплини и т.н. повечето хора бяхме през цялото време на слънцето и двата дни, което явно се е отразило и на преценката ни за време. Догодина ще се постараем да предвидим непредвидените забавяния тази година и да направим така, че когато се случи някакъв инцидент на пистата, извън нея да има нещо друго интересно
![th_up :th_up](./images/smilies/th_up.gif)