Мрънкане за Калояново 2011

Организация и провеждане на клубните сбирки!
batko32
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 11 авг 2009 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv
Контакти:

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот batko32 » Пон 23 май 2011 16:12


mitaka_gti написа:Едно голямо браво на Организаторите. :applause: Бях и двата дни,изкарах си чудесно,запознах се с много нови хора,видях доста интересни коли. :D

За съжаление имаше и такива и те бяха за надсвирването.Бях с моя приятел със сребърния голф 4 с 4-те 12-ки,повечето го знаят от Крушуна.Вместо колегите с другите музики да дойдат и да си говориме за музики,седяха отстрани и пращаха "агенти на разузнаване" :не: Накрая при WC-тата се раздаваха пари на съдиите от ЕММА,при влизането на нашата кола се правиха нови настойки на апаратурата за замерване.Ние не сме отишли да се състезаваме,музиката в Голфа е направена за кеф :heavymetal: .Разбирам че колегите си правят реклама на фирмата която им прави музиките и за тях наградата е много важна,но не е това начина. :no-no


И ти можеш да го докажеш това? Ако не го докажеш ще те съдя за клевета.
Аз съм един от хората сътворили музиката в Голф-а спечелил Първо място. Защо не попиташ колко часа труд е вложен в него ?Попитай колко години се разработва проекта и колко промени е претърпял. Или защо не попиташ колко пари са вложени!? А колкото до твоя приятел....без да съм нагъл но наградата за изработка я получи "по милост" . Може да обсъдиш и това .Има 10 човека свидетели. Като има състезание, няма мама няма тати. Или можеш и напредваш или си оставаш аутсайдер и продължаваш да се учиш.
ЕДИТ:
4 поредни години сме влагали сили и средства за да проучим кой говорител как и защо свири . Също толкова време ни е отнело да разберем с какво да се захранва "какъв усилвател...какъв кабел и тн.и тн".Заповядай в сервиза да погледнеш цялата история на колата. Толкова бас-каси за направени , че матеряла вложен в тях тежи над тон "Смятам идвашата зима да се топля с него вече".Ако искаш мога да ти пратя снимки на последните 2 месеца преди този събор. Да видиш как на 42г. съм превил гръб по 12 часа на ден в "тясната кошница" докато прегледам всеки сантиметър кабел правилно ли е легнал и дали е правилно захванат.
Съжалявам , че има хора мрънкачи "и тук". Съжалявам , че и аз ставам идиот за да обяснявам кое, как и защо. Ние се научихме да губим с достойнство също така с достойнство умеем и да печелим.
Стига съм остроумничил. Всеки който се съмнява нека е добре дошъл да го запозная със цялата документация по проекта "Голф 3 4-Kw"

Евала на организацията. Канени сме на много събори .Смея да твърдя , че в случая организацията беше за 6+.Дай Боже и догодина да е толкова добре, че и по-добре.




Потребителски аватар
mitaka_gti
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 14 апр 2011 20:55
Автомобил: Audi A3 8L
Двигател: 1.8 125PS
Местоположение: София

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот mitaka_gti » Пон 23 май 2011 16:43


Каквото било било.За мен темата е приключена :arrow:


Потребителски аватар
DUDEto
Мнения: 105
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 18:41
Автомобил: Golf 2 GTI 16v ITB 1990
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот DUDEto » Пон 23 май 2011 17:54


Относно организацията - доста по-добре от предходните години! БРАВО за това! Нямаше критично дълги забавяния и пропуски :applause: наистина с всяка година нещата отиват на по-добро и по-добро ниво !

Това което ми направи лошо впечатление е при награждаването как Vlad777 сложи медала на Vento :не: като зрител казвам че беше грозно! Личните конфликти трябва да се преглъщат и да не се показват на публично място (лично мнение)

VWracing team - ние сме постоянен трън в очите ! Заради личното ми достойнство и това на Harry^racing искам да изясня някои неща и подробности около автомобила и нас самите. Първо стоков ABF на диното в хеед91 миналата пролет даде 118 коня (искахме да видим от къде тръгваме за да знаем какво сме постигнали)! Моят КР го мерих и тогава и преди 6 дни - има записи в хеед и клипове и разпечатки - 113.2 коня :!: Относно подготовката - тя е според правилата на страница 1 !!
1. Олекотена - без седалки, мокет отзад, резервна гума! 980кг по кантара на Булгарплод
2. Гумите - Федерал семи-слик - разрешени за движение по републиканската пътна мрежа
3. Седалката - ОМП - по-удобна от оригиналната
4. Гариво - ОМВ 100 октана
5. Добавки - нямаше в магазина :banghead:
6. Окачване - 2 червени и 2 зелени пружини и някакви пълнители !!! Не е регулируемо !!!
7. Спирачки - Голф 2 Г60
8. Охлаждане - радиатор и перки от Пасат
9,10,11,12,13,14,15 и 16 Пише ЗАБРАНЕНО там не сме пипали !!! Капака беше отворен и двата дни - някой да каже ако има нещо нередно по колата !!! Това, че ми течаха скоростите и имаше шанс да немога да се прибера не го забелязахте нали? Течащата гарнитура на главата и нея никой не я забеляза и незнаете как сме треперили да не копне мотора?

Всеки, който не ми вярва му предлагам следното - запазва час в Хеед91 (най-ниски цени) за мерене, плаща и доказвам че няма измама или нещо нередно по колата !!!
Времената които дадохме с Harry^racing мога да кажа , че са по слаби от очакваното и от миналогодишните. Караме по този начин защото имаме доста опит на тази писта с доста различни коли и знаем правилните траектории и колко може да цедим автомобила! Доста финанси ни е коствало да караме и да експериментираме - това ни е хобито Автомобилен спорт :!: :!: :!: Съжалявам, но няма да позволя злословенето и клеветите по наш адрес.

Vlad777 кажи къде и кога да ти върна купата и медала ! Искахте да покажете на феновете добре подготвени VW-та и когато това стана ни обвинихте, че сме излъгали! Не сте прави! За да караш и да даваш такива времена на тази писта се иска сърце и гащи :!: Ние показахме, че имаме и двете.

Поздрави ! Васил Деспотов VWracing team

П.П. Една забележка ! Карането на писта е доста опасно макар и да си правим кефа! Най-голямата грешка мисля, беше че нямаше брифинг и обяснения за състезателите, показно минаване на пистата и правила за изпреварване. Клас Комар вместо кроасана караха направо scare Къде бяха сините флагове на маршалите :?:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот Bobby_ » Пон 23 май 2011 18:47


Аз съм човека който е правил колата на Дудето (Васил деспотов)

Когато и където кажете ще разтворя мотора на колата!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Колата дава 113кс на колела при оригинални 107кс
(страшен тунинг аман от измамници)
АБФ дава 118кс на колела!!!! имам динографика на такъв голф (това е за теб Влад)
ТДИ АФН с чип дава около 130кс наколела и 280нм.....

Винаги трябва да има рев и оплакване..... ми мама му д****а тази писта е за каране не за гледане!!!!!
Има поне 20 онборда снимани и са в публичното пространство.....

ВР6 в мк2 или мк1 само на предно НИКОГА няма да върви както един КР на тази писта....


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот brum » Пон 23 май 2011 19:01


Аз имам забележка към организацията. За първи път идвам на събора, но видях доста моменти по които имаше нужда да се поработи.

Някой трябваше да направи брифинг преди да се пуснат колите за италианското. Разни хора напъваха да изпреварват в завойте, в други момент липсваше спортсменството (като те настигне някой го пускаш, а не да го държиш да се влачи след теб). В последствие питах един от хората с жълти фланеки и отговора беше, че трябвало разминаване да става само на правата. На въпроса ми защо не са инструктирани състезателите отговори с вдигане на рамене...

Второто което не ми хареса е, че имаше програма по часове, но тя не се спазваше. Защо я имаше тази програма тогава? Поне можеше да има коментар, че часовете са ориентировъчни. Конкретно при мен проблема беше, защото трябваше да свърша една работа в Пловдив. Направих си сметката кога да се върна на пистата. Пристигам аз час и нещо преди обявеното време и трябваше направо да влизам да карам. Едвам скалъпих да изнеса боклуците от багажника и да наглася налягането на гумите. Дори изрично попитах сутринта дали ще е проблем ако излезна и се върна преди 12. Отговориха ми, че проблем няма.

И в клас голям (там бях, там го забелязах най-добре) да се пускат по толкова коли на пистата е опасно. При все, че има 10 коли и по програма 1 час не можах да разбера защо се пускаха по 4 или повече коли. Ставаха едни застигания по завойте, изпреварвания кой където свари. Е нали за това е правата - може да загубиш една обиколка, но поне не се застрашавате взаимно. А не е ли това най-важното? Или просто италианското е забавление за публиката без да се мисли за участниците?

За другите мероприятя по събора освен италианското преследване не мога да кажа нищо, защото гледах от далеч. Надявам се там организацията да е била по-добра и с повече умисъл.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот radotom » Пон 23 май 2011 19:07


DUDEto написа:VWracing team - ние сме постоянен трън в очите ! Заради личното ми достойнство и това на Harry^racing искам да изясня някои неща и подробности около автомобила и нас самите.
...
...
Всеки, който не ми вярва му предлагам следното

:lol: Васе, няма нужда да запазваш час в ХЕЕД - по много причини- първата (и основна) е че ти вярвам на 100%! Да, колата беше със стокови части!!!
Нямаше раздвижни колела, нямаше рязани и преправяни колектори, няма плазмени запалвания, нямаше... (бе като се заслушах в звука и гърнета нямаше, ама съм много далеч от мисълта, че едни грънци ще ти дадат няк'ви коне ;) )
Това, дето го писах се отнасяше за съвсем друго нещо!
Bobby_ е всеоризнат и неоспорим майстор, когато става дума за двигатели от типа KR/PL. (ПЛ-а той не го харесва, де! :lol: )
Просто той може да извади максимума от един такъв двигател и най-важното - да го съживи!
Масово са КР-ите по пътищата, дето и аз с умрелия 2Е мога да конкурирам :lol:
Но настрои ли го Боби - това вече е друга бира! :да:
Също така да кажа и друго - колата не върви сама по пистата!
Ако ти ми беше дал твоята кола - аз щях най-вероятно да отпадна като предпоследен... но не е за това думата - и Vento го каза: 'Васил кара,... "
Бъди сигурен - ако смятах, че има измама и че си за по-висок клас - щеше да бъдеш в по-висок клас!
Както там беше и Венто, както в по-висок отиде и колегата с колекторите и още няколко човека.
Пак да го напиша - не съм искал да обвиня никой в нищо!
Нечестна игра нямаше!
... или поне беше пресечен (доколкото можахме) опита за такава.
Единствения, който получи яко побутване беше 'Мамма тийм'
Неофициално той беше специален гост на събора и аз, еднолично му позволих много повече, отколкото на другите!
Да подчертая пак - решението ми беше еднолично! Сам бях при провеждането на ... хммм... 'техническия преглед' с много кавички
Причината може би сами ще се досетите каква е: viewtopic.php?f=60&t=266892
Иначе знам за кой клас трябваше да бъде, нооо... дано на никой не му се случва подобен повод за 'побутване на 'наши' хора' :No
При всички случаи, ако някой смята, че трябва да бъда линчуван за решението ми за Маммата, да ми пише ЛС, ще му дам адрес и часове къде да ме намери

Офф.. Боби, и ти си писал... :lol:
Та значи - не отваряй мотора!
Това, което писах, обръщайки се към Dudeto го казвам и на теб: Ако имах съмнения за 'пипан' мотор - колата нямаше да е в този клас!


Потребителски аватар
mitko_pi4a_lc
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот mitko_pi4a_lc » Пон 23 май 2011 19:48


офффффф нормално ли е атмосферна кола да се слага в клас с търбо коли......кола която е със всичко(както си е по правила)даже и със зимни гуми.никои от така наречената комисия не знае какво има под капака на главата а на мен ми казват че смукателния ми колектор бил заварян :screwy и заради това ме местели в горния клас с коли който са 250-300+коне.другите които не са пускали теми за колитеси ша знаете ли колко коня са?????
аз не упреквам никого освен единия там от комисията защото другия(по възрасния от двамата не му знам името)каза няма смисал да го местим при турботата заради колектора ама другото момче се размармота и ходи там някаде и доиде и жика местимте заради колектора
аз не можах да се насладя на сабора(пак го чаках толкова мн време)заради един човек.....
МНОГО ПРОФЕСОРИ МНОГО НЕЩО....


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот golfer » Пон 23 май 2011 19:52


2012 година ако въобще има събор под такъв формат, още на входа ще раздаваме вместо стикери по един медал на кола.
Даже на всеки в колата по един а на всеки участник в състезанията по една купа.
Всичките ще са еднакви 1-во място


Потребителски аватар
alpine_j
Мнения: 253
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 1:33
Автомобил: Golf Country
Двигател:
Местоположение: София

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот alpine_j » Пон 23 май 2011 20:13


mitko_pi4a_lc Моля обърни внимание на този пост :arrow:

mitko_pi4a_lc написа:офффффф нормално ли е атмосферна кола да се слага в клас с търбо коли......кола която е със всичко(както си е по правила)даже и със зимни гуми.никои от така наречената комисия не знае какво има под капака на главата а на мен ми казват че смукателния ми колектор бил заварян :screwy и заради това ме местели в горния клас с коли който са 250-300+коне.другите които не са пускали теми за колитеси ша знаете ли колко коня са?????
аз не упреквам никого освен единия там от комисията защото другия(по възрасния от двамата не му знам името)каза няма смисал да го местим при турботата заради колектора ама другото момче се размармота и ходи там някаде и доиде и жика местимте заради колектора
аз не можах да се насладя на сабора(пак го чаках толкова мн време)заради един човек.....
МНОГО ПРОФЕСОРИ МНОГО НЕЩО....



"Голям" - над 150к.с. (фабрични),(+ G-40++, G-60, 1.8T, TDI над 110к.с.)+ турбо и азот....



mitko_pi4a_lc написа:
niikoo_1 написа:Какви са конете преди и след валовете (ако имаш замерване преди да ги монтираш), че ми е интересно?

ми от валовете изкарах 16 коня,мерена е и без валовете на сабора имаше промоция при вензи за мерене на дино!!!
вмомента колата е 185 коня и е мерна със 17-ски според мен с 15-ски щеше да даде повече ама ванци каза да не ги слагам че съм гаврел с колата :mrgreen:



Сега след като прочетеш горните цитати моля дай ни обеснение къде е грешката на "единия там от комисията" ?




На детски турнир по карате има по-малко разтроени хомосапиенси mhihi


Потребителски аватар
heimdal
Мнения: 1858
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 10:43
Автомобил: VW Polo
Двигател: 1997
Местоположение: София

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот heimdal » Пон 23 май 2011 20:35


mitko_pi4a_lc написа:офффффф нормално ли е атмосферна кола да се слага в клас с търбо коли......кола която е със всичко(както си е по правила)даже и със зимни гуми.никои от така наречената комисия не знае какво има под капака на главата а на мен ми казват че смукателния ми колектор бил заварян :screwy и заради това ме местели в горния клас с коли който са 250-300+коне.другите които не са пускали теми за колитеси ша знаете ли колко коня са?????
аз не упреквам никого освен единия там от комисията защото другия(по възрасния от двамата не му знам името)каза няма смисал да го местим при турботата заради колектора ама другото момче се размармота и ходи там някаде и доиде и жика местимте заради колектора
аз не можах да се насладя на сабора(пак го чаках толкова мн време)заради един човек.....
МНОГО ПРОФЕСОРИ МНОГО НЕЩО....


Да и предполагам са професори по лингвистика, специалност български език и литература.
По-горе са те цитирали за подобрения по автомобила. Модифициран ли е ? Да.
А тези с 250-300 коня как ли ще успеят да ги скрият?
Дори да няма тема за техните автомобили, хората от техническата комисия взимат решения на място.
Явно са взели ПРАВИЛНОТО, без да търсят във форума тема за твоя автомобил.

Писна ми и от показността с обръщането с гръб и сочещите палци (дали ще се познае Деспотов?), писна ми от хвалбите на Венто във форума за постиженията му със подобрения на стокови мотори ...а след това с омаловажаването им с цел слизане в по-нисък клас...писна ми от вечно неразбралите и недочулите... Писна ми та чак вече не ми пука за вечните напъни да се търси под вола теле.

Колегата brum от Пловдив ...за претенциите има едни думи на Кенеди перефразирам:
Не питайте какво ще направят за Вас, запитайте се какво Вие ще направите ?
Не виждам друго да си направил, освен че си напуснал мястото на събитието по собствено желание.
Нататък всеки си носи отговорност за време и действия.

Голфъра е лаконичен, аз съм обстоятелствен. Може пък да ви проблесне, че всяка година негативно се пише едно и също преди, по време и след събора. И участващите с малки изключения са едни и същи.

Кервана си лае - VW тата си вървят ! love.vwclub love.vw


Потребителски аватар
DUDEto
Мнения: 105
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 18:41
Автомобил: Golf 2 GTI 16v ITB 1990
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот DUDEto » Пон 23 май 2011 21:05


Къде видя негативни критики без да ги защитим ? Оценявам напредъка и положителните промени и ги отбелязах - това от кой отбор съм и че показвам логото какво лошо има ? Ако там пишеше VWclub.bg нямаше да кажете нищо нали :?: Много ви дразни това, че винаги сме на челни позиции :?:


Потребителски аватар
lou
Мнения: 907
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 20:22
Автомобил: Passat Variant
Двигател: BMR TDI
Местоположение: Шумен

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот lou » Пон 23 май 2011 21:21


DUDEto написа:Къде видя негативни критики без да ги защитим ? Оценявам напредъка и положителните промени и ги отбелязах - това от кой отбор съм и че показвам логото какво лошо има ? Ако там пишеше VWclub.bg нямаше да кажете нищо нали :?: Много ви дразни това, че винаги сме на челни позиции :?:


Доста изчетох коментарите след този събор но немога да разбера едно? Защо винаги трябва да се целите в челните позиции както ти казваш.. събора не беше Драг Сливен, а място кадето да отидеш и да покараш с кеф.Щом искаш да покажеш какво можеш защо не отиде в Сливен ? То е ясно че ще има и негативни мнения ама вие се оляхте,и точно заради такива като вас сигурно няма да се провеждат такъв род мероприятия. :evil: :evil:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот Bobby_ » Пон 23 май 2011 21:51


.... За организацията нямам никакво впечатление ОСВЕН че 3 пъти съвсем случайно зе заглеждах в часовника и видях че всичко е подредено!!!! ЕВАЛА!!!! За 1 път!!!!! :bowdown :bowdown :bowdown

НЯМАМ ЗАБЕЛЕЖКИ КЪМ НИЩО и НИКОЙ
20 човека се грижеха на 500 зяпача (като мен) за им е гот да гледат на 30 пишман състезатели ( пак като мен :) ) да видят "що е това писта и какво се прави на нея"

Благодаря искрено на всички които се погрижиха да ме изкарат от вкъщи в неделя колкото и да не исках :) НЕ СЪЖАЛЯВАМ!!!!!! напротив!!!!! Изкефен съм!!!!

Към ХЕИМДАЛ : Пич, попитай Вяра колко исках да помогна..... но НЕ АЗ НЕ СЪМ ЧЛЕН НА КЛУБА!!!!!! Аз съм просто потребител (консуматор,паразит..... и т.н.)

Повярвайте ми знам че този път наистина сте се потрудили и то за много кратко време!!! БРАВО!!!!

Иска ми се да вярвам че глупостите по адрес на ТИМА ще бъдат отхвърлени!!!

Никога не сме били измамници и няма и да бъдем!!!!!
Каква вина имаме че 80% от хората се качват на тази писта за 2ри път?
Каква вина имаме че повечето от тях не знаят какво карат и с какво разполагат под капака ,на асфалта, и много други подробности?

Има един принцип който ми го сподели на "уше" един виден състезател на световно ниво....
"Научи се да си караш колата с това което има фабрично и след като стигнеш максимума му тогава почвай с лееки модификации. Не може да си на върха на три скока... трябва доста пот и труд да дадеш от себе си за да има на какво да се осланяш. и всеки тунинг да ти е в + а не да се бориш с колата щото тя е по-дова и луда от теб.... трябва да можеш да яздиш тези коне с които разполагаш!....."
(За съжаление аз не го послушах (много) и сега се боря с колата която създадох т.е. Надскочих се :oops: ....)

Всеки път има раздразнени и от публиката и от организаторите.... Айде да се спреме .....Организаторите искат градивна и обоснована критика!!!! Публиката иска "Хляб и зрелища"..... иначе и аз ще кажа че не ми (измислям си) хареса подредбата на тоалетните.... не ми хареса програмата..... не ми хареса.... озвучаването.....и още стотици дребни детайли които са незначителни и пренебрежими на фона на това което се случва на това място 1път в годината и сума ти хора го чакат.... ПОВТАРЯМ :КРИТИКИТЕ МИ СА ИЗМИСЛЕНИ И НЕОБОСНОВАНИ!!!!!!

Мога само да съжалявам че не успях да участвам и аз да бъда един от "тея с палците" !!!!

Ако на някой не му харесва това което е направено (косвено за него) ДА СИ НАПРАВИ СОБСТВЕН СЪБОР !!!!!!!!!!!!!!
Да върти 1 мвсец минимум поне по 30 телефона свързани само с това мероприятие!
Да зареже семейство и работа за да може някой друг да се кефи
да се клонира поне 5 пъти за този месец за да огрее нвсякъде където има нужда от него....

Последна промяна от Bobby_ на Пон 23 май 2011 21:59, променено общо 1 път.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот Bobby_ » Пон 23 май 2011 21:56


lou написа:
Доста изчетох коментарите след този събор но немога да разбера едно? Защо винаги трябва да се целите в челните позиции както ти казваш.. събора не беше Драг Сливен, а място кадето да отидеш и да покараш с кеф.Щом искаш да покажеш какво можеш защо не отиде в Сливен ? То е ясно че ще има и негативни мнения ама вие се оляхте,и точно заради такива като вас сигурно няма да се провеждат такъв род мероприятия. :evil: :evil:


Челните позиции са наградата за която се бориш!!!! ако си имал нещо общо с индивидуален спорт ще ме разбереш!
Състезанието в Сливен е съвсем друга бира!!!!!
С какво се оляхме???? съвсем чист бъпрос без грам ирония!
С палците ли? с 113кс ли? с какво?


Потребителски аватар
DUDEto
Мнения: 105
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 18:41
Автомобил: Golf 2 GTI 16v ITB 1990
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот DUDEto » Пон 23 май 2011 22:05


lou написа:
DUDEto написа:Къде видя негативни критики без да ги защитим ? Оценявам напредъка и положителните промени и ги отбелязах - това от кой отбор съм и че показвам логото какво лошо има ? Ако там пишеше VWclub.bg нямаше да кажете нищо нали :?: Много ви дразни това, че винаги сме на челни позиции :?:


Доста изчетох коментарите след този събор но немога да разбера едно? Защо винаги трябва да се целите в челните позиции както ти казваш.. събора не беше Драг Сливен, а място кадето да отидеш и да покараш с кеф.Щом искаш да покажеш какво можеш защо не отиде в Сливен ? То е ясно че ще има и негативни мнения ама вие се оляхте,и точно заради такива като вас сигурно няма да се провеждат такъв род мероприятия. :evil: :evil:


Карам на максимума на възможностите си и показах какво мога! Всеки се бореше да е в челните позиции и който каже че не се е напънал няма да му повярвам. Бях на събора защото ми е интересно там а не на Драга в Сливен - пистата за мен е много по интересна от правата отсечка на 402м затова и не съм участвал в тази дисциплина.
Пак питам къде видяхте негативни мнения от моя страна които не са градивни :?: Аз СЪМ ДОВОЛЕН от събитието - дразня се на това, че ме искараха измамник и не ми е приятно :!: Искам да си изчистя името (ника) !



Върни се в “Организационен”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта