Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.bg

Организация и провеждане на клубните сбирки!
Потребителски аватар
vtmn
Мнения: 244
Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
Автомобил: mk2 GTI
Двигател: ABF
Местоположение: Карлово, България

Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b

Мнениеот vtmn » Чет 08 май 2014 13:02


Ще дадете ли линк за декларацията? За да можем да си я разпечатаме предварително.




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b

Мнениеот Vlad777 » Чет 08 май 2014 13:14


Има я в темата, но ето я пак: http://www.vwclub.bg/kaloyanovo-2014/deklaracia-kaloyanovo-2014.pdf


Потребителски аватар
vtmn
Мнения: 244
Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
Автомобил: mk2 GTI
Двигател: ABF
Местоположение: Карлово, България

Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b

Мнениеот vtmn » Чет 08 май 2014 13:17


Съжалявам... нещо недоскив :)


shushka87
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 26 мар 2014 12:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b

Мнениеот shushka87 » Чет 08 май 2014 14:45


Здравейте

аз съм от ауди-джиите
:)
Понеже нашия клуб е гост на вашия събор, може ли тук да задам няколко въпроса? :)
Състезанията смесени ли ще бъдат- ауди с vw, или ще са по марки?
Няма ли да има италианско преследване?
Относно правилата за драг състезанията- мисля, че дизеловите класове може да са разделени по- различно- аз например имам само челен кулер, заради проблеми със оригиналния и искам да се състезавам- съответно попадам в модифицираната категория, но така автоматично отпадам още преди да съм застанала на старта.
Вярвам, че може да разделите големия клас някак си. На АУДИ съборите до сега клас А дизел е бил за участници със стокови турбини и двигатели до 2.5 см2, клас Б за двигатели със стокови турбини от 2.5 нагоре, и супер дизел с модифицирани турбини.
Надявам се да помислите над това и да предложите някакъв по- създаващ конкурентноспособност модел, а освен това ще бъде и по- забавно, с повече участници.
Поздрави!


Потребителски аватар
chiki-riki
Мнения: 748
Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.8
Местоположение: Пловдив

Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b

Мнениеот chiki-riki » Чет 08 май 2014 15:05


защо няма клас до 90к.с. все пак кола 75 или 90к.с. не може да се мери с 115 ?


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b

Мнениеот Vlad777 » Чет 08 май 2014 15:26


Италианското преследване - такова ще има в неделя, като в него ще участват 4-те автомобила, които са дали най-добри времена през предишния ден. Всъщност свободното каране на писта през съботния ден е същото като италианското, но вместо да има 2 коли на пистата, ще има 6 и няма да има елиминации, а ще карат за време. След това всеки ще може да види най-доброто време, което е дал за обиколка. Така повече автомобили ще могат да вземат участие.

Класовете са направени така че когато автомобилите излязат на пистата да са горе-долу равностойни. Ако някой отива на пистата, специално за да спечели награда, по-добре да е с добре подготвен автомобил и да покаже какво може. А участниците в един клас ако желаят могат да си се разбират помежду си кой срещу кого ще стартира, за да проверят как им вървят колите (това специално за драга).

Модификациите по автомобилите ще бъдта гледани от специална комисия, която ще преценява за кой клас е автомобила, но най-вероятно щом има челен кулер се предполагат и други намеси по двигателя, които е трудно да се установят без разглобяване и този автомобил няма да попадне при тези, които са без челен кулер.

Националният събор е място, където всеки, който има желание ще може да тества автомобила си в екстремни условия - да кара на писта с осигурени маршали, линейка и пожарна. На пистата, както всяка година, ще има много добре подготвени автомобили. Няма как да отделим всеки в отделен клас, за да може всеки да стане първи, защото съборът е само 2 дни и времето не го позволява.


shushka87
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 26 мар 2014 12:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b

Мнениеот shushka87 » Чет 08 май 2014 15:37


Класовете са направени така че когато автомобилите излязат на пистата да са горе-долу равностойни.


ами това в моя случай няма да бъде така, защото кола 160 коня не е равностойна на която и да е с хибрид или нефабрична турбина, защото там автоматично отиват на 200+
освен това, ако се състезава голф с а3-ка, голфа е с предимство защото е доста по- лек... но това да кажем е друга тема :)


Ето примерно моята кола е добре подготвена, чакам го тоя събор от зимата, за да покаже какво може, но в ниския клас, а не високия... но няма да има възможност да се докаже :)

Ако няма за цел някой да стане първи, защо тогава му казваме състезание и има правила? Ще е просто мерене на коли :)

Последна промяна от shushka87 на Чет 08 май 2014 15:50, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b

Мнениеот dobrin » Чет 08 май 2014 15:51


Винаги ще има по-подготвени автомобили във всеки клас. Идеята на класовете не е всеки да има шанс за първото място. Идеята на класовете е автомобилите да се горе-долу равностойни. Повече от ясно е, че ако някой иска да е напред с 1.4 55 к.с. няма как да стане, важното е да се представи добре в сравнение с други такива автомобили.
Освен всичко, нарочно сме направили много дисциплини, при които мощността не е от такова голямо значение, а най-вече уменията на пилота - майсторско, технична писта и т.н. Да, на драг по-мощните са си по-мощни.
Няма смисъл да сравняваме само мощността. Как ще се представи един Голф 2 1.8 16V 139 к.с. в сравнение с Пасат Б6 1.8 160 к.с.? Конските сили не са абсолютно мерило.
Основната цел на събора е забавление, не купи и медали.


shushka87
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 26 мар 2014 12:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b

Мнениеот shushka87 » Чет 08 май 2014 15:57


Трудно е някой да му е забавно, като има нечестни ситуации.
Миналата година моята кола беше най- бърза в драга, но колегите ви бяха пуснали в малката категория кола с голяма турбина и сто други карантии сменени. Аз му взимах старта до средата, но след това нямаше как 230-те му коня да не си кажат думата. Не ми беше забавно, и още не ми е като се сетя :)
Ще ви разглобя на комисията бронята отпред, да се види оригиналната турбина и да ме пуснат в съответния клас в крайна сметка :D Надявам се да се получи по- успешен събор от предните години на ауди, защото доста неща им куцаха така или иначе!
Евала, че сте се погрижили и за доста забавления за публиката, това е супер!


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b

Мнениеот Vlad777 » Чет 08 май 2014 16:06


А с какво тогава е честно ти да си с челен кулер и да се "състезаваш" с автомобили, които са стокови без челен кулер и доработки - това ли е честно? :icon_lol

От какво естество са проблемите с оригиналния кулер, за да се е наложило да се слага челен? :icon_lol Дали автомобили, които нямат и други интервенции имат тези "проблеми"? :mhihi

Съборът е за всички да си направят кефа. Който иска да се състезава професионално: http://bfas.bg/

П.П. Аз карам Audi A3 и разлика в теглото или двигателите с голф 4 няма абсолютно никаква.


shushka87
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 26 мар 2014 12:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b

Мнениеот shushka87 » Чет 08 май 2014 16:13


:bowdown

това достатъчно добър отговор дава ли ти?
Изображение

Надявам се проверяващата ви комисия да е по- компетентна от миналогодишната и от това, което се коментира в момента.
Аз съм си подготвяла колата според правилата, които са били всичките предишни години.. няма лошо да загубиш, но да е от равностоен конкурент..
whatever, хората които си казват болката са рядкост, повечето мълчат и да има нещо, което не им харесва..


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b

Мнениеот Vlad777 » Чет 08 май 2014 16:21


Не зная кои хора се визират от минали години. Не зная и какви точно са били правилата на Ауди съборите от миналите години. За тази година правилата са написани точно и ясно и ще се спазват.

Както вече написах - който иска да си направи кефа и да покара на писта с осигурена сигурност, пожарна, линейка, маршали, времеизмерване - да заповяда.

Който иска строги регламенти, разглобяване на мотори да се види вътре какво има, мерене на тегла, задвижващи мостове, изменения във въздуховодите, шайби на турбото и т.н. и т.н. - http://bfas.bg/. Съборът не е неговото място явно.


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b

Мнениеот RISTEE » Чет 08 май 2014 16:49


За клас Б1
Това с г/д равностойни коли няма голяма логика, защото всички много добре знаем че първата по читава 115-ка мк2
е отвяло все живо на ред....


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b

Мнениеот Vlad777 » Чет 08 май 2014 17:07


Сега очаквам някой с Поло 55 к.с. също да претендира, че няма клас за него.

А знаете ли, че само поло и само от 1995 до 2000 г. има с двигатели 45, 50, 55, 60, 64, 75 и 100 к.с.? А знаете ли от 1980 до ден днешен колко модела поло има? А голф, пасат, сироко и т.н.? А другите марки? Колко модела ауди има и колко модела двигатели имат те? Ами Сеат и Шкода?

Дайте да направим поне 35 бензинови класа (дори малко са - може и 50) през 10 к.с. за всеки модел (Поло, Фабия, Голф, А3, Пасат, А6, А8) и още минимум 57 дизелови. М? Добре ли е?

И направо да започнем с награждаването директно в 8:30 в събота, за да може дошлите за медали да мирясат? Приемат се записвания за тези, които не могат без медали. Даже може да не идват до пистата - да пратят адрес да им ги пратим по ЕКОНТ. :arrow

:arrow пускайте 2 имена, телефон и адрес за доставка на ЛС icon_idea И предпочитания за цвят на медала и за коя дисциплина да пише на него. И за кой клас - по избор!


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b

Мнениеот vasstop » Чет 08 май 2014 17:09


Хайде да престанем с меренето на класовете.
Няма как да се угоди на всички, първо, че разнообразието от двигатели е голямо и второ - времето което имаме на пистата е малко, за да може да ги разделим на повече класове.
Който даде добри времена и желае да се премести в по-горен клас - няма проблем.
В крайна сметка времето, което давате е важно, както и удоволствието да караш на пистата.
И не забравяйте - не е важно да си по-бърз, важно е да стигнеш, пък ако може и навреме, още по-добре, нали?!

Аз пък предизвиквам тези на майсторското шофиране, там няма значение с колко конски сили си, а какво магаре си зад волана :twisted



Върни се в “Организационен”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта