Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.bg
- vtmn
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
- Автомобил: mk2 GTI
- Двигател: ABF
- Местоположение: Карлово, България
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
Ще дадете ли линк за декларацията? За да можем да си я разпечатаме предварително.
- vtmn
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
- Автомобил: mk2 GTI
- Двигател: ABF
- Местоположение: Карлово, България
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
Съжалявам... нещо недоскив :)
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
Здравейте
аз съм от ауди-джиите
:)
Понеже нашия клуб е гост на вашия събор, може ли тук да задам няколко въпроса? :)
Състезанията смесени ли ще бъдат- ауди с vw, или ще са по марки?
Няма ли да има италианско преследване?
Относно правилата за драг състезанията- мисля, че дизеловите класове може да са разделени по- различно- аз например имам само челен кулер, заради проблеми със оригиналния и искам да се състезавам- съответно попадам в модифицираната категория, но така автоматично отпадам още преди да съм застанала на старта.
Вярвам, че може да разделите големия клас някак си. На АУДИ съборите до сега клас А дизел е бил за участници със стокови турбини и двигатели до 2.5 см2, клас Б за двигатели със стокови турбини от 2.5 нагоре, и супер дизел с модифицирани турбини.
Надявам се да помислите над това и да предложите някакъв по- създаващ конкурентноспособност модел, а освен това ще бъде и по- забавно, с повече участници.
Поздрави!
аз съм от ауди-джиите
:)
Понеже нашия клуб е гост на вашия събор, може ли тук да задам няколко въпроса? :)
Състезанията смесени ли ще бъдат- ауди с vw, или ще са по марки?
Няма ли да има италианско преследване?
Относно правилата за драг състезанията- мисля, че дизеловите класове може да са разделени по- различно- аз например имам само челен кулер, заради проблеми със оригиналния и искам да се състезавам- съответно попадам в модифицираната категория, но така автоматично отпадам още преди да съм застанала на старта.
Вярвам, че може да разделите големия клас някак си. На АУДИ съборите до сега клас А дизел е бил за участници със стокови турбини и двигатели до 2.5 см2, клас Б за двигатели със стокови турбини от 2.5 нагоре, и супер дизел с модифицирани турбини.
Надявам се да помислите над това и да предложите някакъв по- създаващ конкурентноспособност модел, а освен това ще бъде и по- забавно, с повече участници.
Поздрави!
- chiki-riki
- Мнения: 748
- Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: 1.8
- Местоположение: Пловдив
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
защо няма клас до 90к.с. все пак кола 75 или 90к.с. не може да се мери с 115 ?
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
Италианското преследване - такова ще има в неделя, като в него ще участват 4-те автомобила, които са дали най-добри времена през предишния ден. Всъщност свободното каране на писта през съботния ден е същото като италианското, но вместо да има 2 коли на пистата, ще има 6 и няма да има елиминации, а ще карат за време. След това всеки ще може да види най-доброто време, което е дал за обиколка. Така повече автомобили ще могат да вземат участие.
Класовете са направени така че когато автомобилите излязат на пистата да са горе-долу равностойни. Ако някой отива на пистата, специално за да спечели награда, по-добре да е с добре подготвен автомобил и да покаже какво може. А участниците в един клас ако желаят могат да си се разбират помежду си кой срещу кого ще стартира, за да проверят как им вървят колите (това специално за драга).
Модификациите по автомобилите ще бъдта гледани от специална комисия, която ще преценява за кой клас е автомобила, но най-вероятно щом има челен кулер се предполагат и други намеси по двигателя, които е трудно да се установят без разглобяване и този автомобил няма да попадне при тези, които са без челен кулер.
Националният събор е място, където всеки, който има желание ще може да тества автомобила си в екстремни условия - да кара на писта с осигурени маршали, линейка и пожарна. На пистата, както всяка година, ще има много добре подготвени автомобили. Няма как да отделим всеки в отделен клас, за да може всеки да стане първи, защото съборът е само 2 дни и времето не го позволява.
Класовете са направени така че когато автомобилите излязат на пистата да са горе-долу равностойни. Ако някой отива на пистата, специално за да спечели награда, по-добре да е с добре подготвен автомобил и да покаже какво може. А участниците в един клас ако желаят могат да си се разбират помежду си кой срещу кого ще стартира, за да проверят как им вървят колите (това специално за драга).
Модификациите по автомобилите ще бъдта гледани от специална комисия, която ще преценява за кой клас е автомобила, но най-вероятно щом има челен кулер се предполагат и други намеси по двигателя, които е трудно да се установят без разглобяване и този автомобил няма да попадне при тези, които са без челен кулер.
Националният събор е място, където всеки, който има желание ще може да тества автомобила си в екстремни условия - да кара на писта с осигурени маршали, линейка и пожарна. На пистата, както всяка година, ще има много добре подготвени автомобили. Няма как да отделим всеки в отделен клас, за да може всеки да стане първи, защото съборът е само 2 дни и времето не го позволява.
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
Класовете са направени така че когато автомобилите излязат на пистата да са горе-долу равностойни.
ами това в моя случай няма да бъде така, защото кола 160 коня не е равностойна на която и да е с хибрид или нефабрична турбина, защото там автоматично отиват на 200+
освен това, ако се състезава голф с а3-ка, голфа е с предимство защото е доста по- лек... но това да кажем е друга тема :)
Ето примерно моята кола е добре подготвена, чакам го тоя събор от зимата, за да покаже какво може, но в ниския клас, а не високия... но няма да има възможност да се докаже :)
Ако няма за цел някой да стане първи, защо тогава му казваме състезание и има правила? Ще е просто мерене на коли :)
Последна промяна от shushka87 на Чет 08 май 2014 15:50, променено общо 1 път.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
Винаги ще има по-подготвени автомобили във всеки клас. Идеята на класовете не е всеки да има шанс за първото място. Идеята на класовете е автомобилите да се горе-долу равностойни. Повече от ясно е, че ако някой иска да е напред с 1.4 55 к.с. няма как да стане, важното е да се представи добре в сравнение с други такива автомобили.
Освен всичко, нарочно сме направили много дисциплини, при които мощността не е от такова голямо значение, а най-вече уменията на пилота - майсторско, технична писта и т.н. Да, на драг по-мощните са си по-мощни.
Няма смисъл да сравняваме само мощността. Как ще се представи един Голф 2 1.8 16V 139 к.с. в сравнение с Пасат Б6 1.8 160 к.с.? Конските сили не са абсолютно мерило.
Основната цел на събора е забавление, не купи и медали.
Освен всичко, нарочно сме направили много дисциплини, при които мощността не е от такова голямо значение, а най-вече уменията на пилота - майсторско, технична писта и т.н. Да, на драг по-мощните са си по-мощни.
Няма смисъл да сравняваме само мощността. Как ще се представи един Голф 2 1.8 16V 139 к.с. в сравнение с Пасат Б6 1.8 160 к.с.? Конските сили не са абсолютно мерило.
Основната цел на събора е забавление, не купи и медали.
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
Трудно е някой да му е забавно, като има нечестни ситуации.
Миналата година моята кола беше най- бърза в драга, но колегите ви бяха пуснали в малката категория кола с голяма турбина и сто други карантии сменени. Аз му взимах старта до средата, но след това нямаше как 230-те му коня да не си кажат думата. Не ми беше забавно, и още не ми е като се сетя :)
Ще ви разглобя на комисията бронята отпред, да се види оригиналната турбина и да ме пуснат в съответния клас в крайна сметка :D Надявам се да се получи по- успешен събор от предните години на ауди, защото доста неща им куцаха така или иначе!
Евала, че сте се погрижили и за доста забавления за публиката, това е супер!
Миналата година моята кола беше най- бърза в драга, но колегите ви бяха пуснали в малката категория кола с голяма турбина и сто други карантии сменени. Аз му взимах старта до средата, но след това нямаше как 230-те му коня да не си кажат думата. Не ми беше забавно, и още не ми е като се сетя :)
Ще ви разглобя на комисията бронята отпред, да се види оригиналната турбина и да ме пуснат в съответния клас в крайна сметка :D Надявам се да се получи по- успешен събор от предните години на ауди, защото доста неща им куцаха така или иначе!
Евала, че сте се погрижили и за доста забавления за публиката, това е супер!
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
А с какво тогава е честно ти да си с челен кулер и да се "състезаваш" с автомобили, които са стокови без челен кулер и доработки - това ли е честно?
От какво естество са проблемите с оригиналния кулер, за да се е наложило да се слага челен?
Дали автомобили, които нямат и други интервенции имат тези "проблеми"?
Съборът е за всички да си направят кефа. Който иска да се състезава професионално: http://bfas.bg/
П.П. Аз карам Audi A3 и разлика в теглото или двигателите с голф 4 няма абсолютно никаква.

От какво естество са проблемите с оригиналния кулер, за да се е наложило да се слага челен?


Съборът е за всички да си направят кефа. Който иска да се състезава професионално: http://bfas.bg/
П.П. Аз карам Audi A3 и разлика в теглото или двигателите с голф 4 няма абсолютно никаква.
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b

това достатъчно добър отговор дава ли ти?

Надявам се проверяващата ви комисия да е по- компетентна от миналогодишната и от това, което се коментира в момента.
Аз съм си подготвяла колата според правилата, които са били всичките предишни години.. няма лошо да загубиш, но да е от равностоен конкурент..
whatever, хората които си казват болката са рядкост, повечето мълчат и да има нещо, което не им харесва..
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
Не зная кои хора се визират от минали години. Не зная и какви точно са били правилата на Ауди съборите от миналите години. За тази година правилата са написани точно и ясно и ще се спазват.
Както вече написах - който иска да си направи кефа и да покара на писта с осигурена сигурност, пожарна, линейка, маршали, времеизмерване - да заповяда.
Който иска строги регламенти, разглобяване на мотори да се види вътре какво има, мерене на тегла, задвижващи мостове, изменения във въздуховодите, шайби на турбото и т.н. и т.н. - http://bfas.bg/. Съборът не е неговото място явно.
Както вече написах - който иска да си направи кефа и да покара на писта с осигурена сигурност, пожарна, линейка, маршали, времеизмерване - да заповяда.
Който иска строги регламенти, разглобяване на мотори да се види вътре какво има, мерене на тегла, задвижващи мостове, изменения във въздуховодите, шайби на турбото и т.н. и т.н. - http://bfas.bg/. Съборът не е неговото място явно.
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
За клас Б1
Това с г/д равностойни коли няма голяма логика, защото всички много добре знаем че първата по читава 115-ка мк2
е отвяло все живо на ред....
Това с г/д равностойни коли няма голяма логика, защото всички много добре знаем че първата по читава 115-ка мк2
е отвяло все живо на ред....
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
Сега очаквам някой с Поло 55 к.с. също да претендира, че няма клас за него.
А знаете ли, че само поло и само от 1995 до 2000 г. има с двигатели 45, 50, 55, 60, 64, 75 и 100 к.с.? А знаете ли от 1980 до ден днешен колко модела поло има? А голф, пасат, сироко и т.н.? А другите марки? Колко модела ауди има и колко модела двигатели имат те? Ами Сеат и Шкода?
Дайте да направим поне 35 бензинови класа (дори малко са - може и 50) през 10 к.с. за всеки модел (Поло, Фабия, Голф, А3, Пасат, А6, А8) и още минимум 57 дизелови. М? Добре ли е?
И направо да започнем с награждаването директно в 8:30 в събота, за да може дошлите за медали да мирясат? Приемат се записвания за тези, които не могат без медали. Даже може да не идват до пистата - да пратят адрес да им ги пратим по ЕКОНТ.
пускайте 2 имена, телефон и адрес за доставка на ЛС
И предпочитания за цвят на медала и за коя дисциплина да пише на него. И за кой клас - по избор!
А знаете ли, че само поло и само от 1995 до 2000 г. има с двигатели 45, 50, 55, 60, 64, 75 и 100 к.с.? А знаете ли от 1980 до ден днешен колко модела поло има? А голф, пасат, сироко и т.н.? А другите марки? Колко модела ауди има и колко модела двигатели имат те? Ами Сеат и Шкода?
Дайте да направим поне 35 бензинови класа (дори малко са - може и 50) през 10 к.с. за всеки модел (Поло, Фабия, Голф, А3, Пасат, А6, А8) и още минимум 57 дизелови. М? Добре ли е?
И направо да започнем с награждаването директно в 8:30 в събота, за да може дошлите за медали да мирясат? Приемат се записвания за тези, които не могат без медали. Даже може да не идват до пистата - да пратят адрес да им ги пратим по ЕКОНТ.



- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
Хайде да престанем с меренето на класовете.
Няма как да се угоди на всички, първо, че разнообразието от двигатели е голямо и второ - времето което имаме на пистата е малко, за да може да ги разделим на повече класове.
Който даде добри времена и желае да се премести в по-горен клас - няма проблем.
В крайна сметка времето, което давате е важно, както и удоволствието да караш на пистата.
И не забравяйте - не е важно да си по-бърз, важно е да стигнеш, пък ако може и навреме, още по-добре, нали?!
Аз пък предизвиквам тези на майсторското шофиране, там няма значение с колко конски сили си, а какво магаре си зад волана
Няма как да се угоди на всички, първо, че разнообразието от двигатели е голямо и второ - времето което имаме на пистата е малко, за да може да ги разделим на повече класове.
Който даде добри времена и желае да се премести в по-горен клас - няма проблем.
В крайна сметка времето, което давате е важно, както и удоволствието да караш на пистата.
И не забравяйте - не е важно да си по-бърз, важно е да стигнеш, пък ако може и навреме, още по-добре, нали?!
Аз пък предизвиквам тези на майсторското шофиране, там няма значение с колко конски сили си, а какво магаре си зад волана

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта