ИТАЛИАНСКО ПРЕСЛЕДВАНЕИталианкото преследване ще протече в рамките на 2-та дни на събора. Квалификации за време първия ден и финали с елиминации на втория ден.
Всички желаещи да се включат в надпреварата трябва:1. Да се регистрират онлайн (формата за регистрация ще бъде готова скоро)
2. Да се явят на техническия преглед в събота сутринта (Клас комар 08:00 - 09:00 ч.; Другите класове 08:00 - 10:00 ч. на 21.05.2011 г.). Какво ще се изисква на прегледа - прочети по-долу.
3. На технически преглед трябва да подпишат попълнена деклрация. Да си носят документ за самоличност!
4. Да спазват упътванията на организаторите и да се стараят да избягват инциденти.Всеки участник, който не спазва указанията на организаторите, кара бързо на паркинга или по друг начин застрашава сигурността на зрителите ще бъде отстранен от пистата незабавно.СЪБОТА 21.05.2011 г. КВАЛИФИКАЦИИ (По 5 автомобила едновременно на пистата. Състезание за време):
09:00 - 10:00 Клас комар
10:00 - 11:00 Клас малък
11:00 - 12:00 Клас среден
12:00 - 13:00 Клас голям
Класове: (Класовете са същите и за "ДРАГ" и "СЪСТЕЗАНИЕ НА ТЕХНИЧНА ПИСТА")
Разрешава се двама участника с 1 автомобил, но в различни класове - този, за който е автомобила и горния. Например ако автомобилът е за клас "среден", единият участник кара в "среден", а другият в "голям". Съответно ако автомобилът е в клас голям няма как да стане това, защото няма по-горен клас.
Един и същ участник може да участва само в 1 клас.1. "Комар" - до 90к.с. (фабрични),.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на "специални" гуми (семи-слик - разрешено; сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
ИЗИСКВА СЕ ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!1. "МАЛЪК" - до 115к.с. (фабрични),(+ТДИ 90к.с.). Без турбо и азот.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на "специални" гуми (семи-слик - разрешено; сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене (с изключение на разрешените в този клас) и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
ИЗИСКВА СЕ ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!2. "Среден" - до 150к.с. (фабрични),(+TDI до 110к.с. + Polo G-40 сток). Без турбо и азот.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на "специални" гуми (семи-слик - разрешено; сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене (с изключение на разрешените в този клас) и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
ИЗИСКВА СЕ ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!3. "Голям" - над 150к.с. (фабрични),(+ G-40++, G-60, 1.8T, TDI над 110к.с.). С турбо и азот....
Разрешено е всичко.
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПОЖАРОГАСИТЕЛ!!!!Изисквания към шофьора:Използването на каска е задължително !!!
Използването на колан е задължително!!!
Да не е употребил алкохол!!! (дори и бира)
Да не е лицензиран автомобилен състезател
Легенда:
"Частично олекотяване" е: демонтиране на седалки (пр. дясна и задната) , прамахване на оборудването (резервна гума, крик, ключ за гуми)
"Цялостно олекотяване" е: Частично + Демонтаж на прозорци и орязване на купето, където е
задължително използването на "Клетка" (ролбари в купето)
"Фабрични" - означава не това което пише в талона, а това което се намира под предния капак на автомобила!
Изисквания към "Ролбарите" или "Клетката" в купето:
Произведени от "черна" и безшевна тръба мин. 50мм с дебелина мин. 2,5мм като клетката е по хомологация изисквана от БФАС или ФИА
Изисквания към автомобила:Пълен комплект стъкла (не плексиглас или....) важи за класове "Комар", "малък" и "Среден"
Здрави врати със заключващ механизъм + декоративни кори
Оригинални преден и заден капак (от ламарина)
Брони + основи
Изолирана "+" клема на акумулатора
Стабилно закрепен акумулатор
Стабилно закрепена "спортна" седалка.
Изправни спирачни светлини
Пожарогасителят да е закрепен близо до водача така че при евентуална нужда от него да се използва мигновенно!!!! (може да е поставен в левия джоб на предната врата.)
Гафик за провеждане:СЪБОТА 21.05.2011 г. КВАЛИФИКАЦИИ (По 5 автомобила едновременно на пистата. Състезание за време):09:00 - 10:00 Клас комар
10:00 - 11:00 Клас малък
11:00 - 12:00 Клас среден
12:00 - 13:00 Клас голям

Най-добрите 4 времена от всеки клас участват на финалите в неделя.
НЕДЕЛЯ 22.05.2011 г. ФИНАЛИ - борба за 1-во и 2ро и 3то-4то място във всеки клас (Италианско преследване по 2 автомобила на пистата):13:00 - 14:00 ФИНАЛИ ИТАЛИАНСКО ПРЕСЛЕДВАНЕ
Форма за регистрация <- кликни тук
ПРИ СЪМНЕНИЯ ОТ СТРАНА НА ТЕХНИЧЕСКАТА КОМИСИЯ ЗА СКРИТА НАМЕСА ПО ДВИГАТЕЛЯ, КОЯТО ВОДИ ДО НЕРАВНОПОСТАВЕНОСТ В СЪСТЕЗАНИЕТО, СЪСТЕЗАТЕЛЯТ МОЖЕ ДА БЪДЕ ПРЕМЕСТЕН В ДРУГ КЛАС!