VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Организация и провеждане на клубните сбирки!
Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20260
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот Vlad777 » Пет 22 апр 2011 12:07


Вече е определена датата за VII национален VW събор, който ще се проведе на 21 и 22 май 2011 г. на писта "Дракон", с. Калояново (Общ. Пловдив).

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Страницата на сайта за събора

Добави го в своя Facebook Календар

Очаквайте допълнителна информация за участие скоро!

:arrow: ВХОД: 5 лв (деца - безплатно)

:arrow: ЩЕ ИМА ОСИГУРЕНО МЯСТО ЗА ПАЛАТКИ, ЗА ТЕЗИ, КОИТО ИСКАТ ДА НОЩУВАТ ТАМ

:arrow: ТАКСА ЗА УЧАСТИЕ В СЪСТЕЗАНИЯТА НА ПИСТАТА НЯМА ДА ИМА

Форма за регистрация <- кликни тук

:arrow: ВИДЕО от 2010 г:

ЧАСТ 1 - пътуваме към Калояново:



ЧАСТ 2 - На пистата:

http://www.facebook.com/video/video.php ... 1592333642


ЧАСТ 3 - Очаквайте скоро!


СТИКЕР ЗА НАЦИОНАЛНИЯ СЪБОР формат "А5":

stiker-kaloyanovo-2011-small.jpg


Линк за сваляне в TIFF формат за печат:
http://www.vwclub.bg/kaloyanovo-2011/stiker-kaloyanovo-2011-ok.tif

Последна промяна от Vlad777 на Пет 13 май 2011 12:20, променено общо 7 пъти.




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20260
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот Vlad777 » Пет 22 апр 2011 14:16


:arrow: ИТАЛИАНСКО ПРЕСЛЕДВАНЕ

Италианкото преследване ще протече в рамките на 2-та дни на събора. Квалификации за време първия ден и финали с елиминации на втория ден.

Всички желаещи да се включат в надпреварата трябва:

1. Да се регистрират онлайн (формата за регистрация ще бъде готова скоро)
2. Да се явят на техническия преглед в събота сутринта (Клас комар 08:00 - 09:00 ч.; Другите класове 08:00 - 10:00 ч. на 21.05.2011 г.). Какво ще се изисква на прегледа - прочети по-долу.
3. На технически преглед трябва да подпишат попълнена деклрация. Да си носят документ за самоличност!
4. Да спазват упътванията на организаторите и да се стараят да избягват инциденти.


Всеки участник, който не спазва указанията на организаторите, кара бързо на паркинга или по друг начин застрашава сигурността на зрителите ще бъде отстранен от пистата незабавно.

СЪБОТА 21.05.2011 г. КВАЛИФИКАЦИИ (По 5 автомобила едновременно на пистата. Състезание за време):
09:00 - 10:00 Клас комар
10:00 - 11:00 Клас малък
11:00 - 12:00 Клас среден
12:00 - 13:00 Клас голям

Класове: (Класовете са същите и за "ДРАГ" и "СЪСТЕЗАНИЕ НА ТЕХНИЧНА ПИСТА")

:arrow: Разрешава се двама участника с 1 автомобил, но в различни класове - този, за който е автомобила и горния. Например ако автомобилът е за клас "среден", единият участник кара в "среден", а другият в "голям". Съответно ако автомобилът е в клас голям няма как да стане това, защото няма по-горен клас.

:arrow: Един и същ участник може да участва само в 1 клас.

1. "Комар" - до 90к.с. (фабрични),.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на "специални" гуми (семи-слик - разрешено; сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
ИЗИСКВА СЕ ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!

1. "МАЛЪК" - до 115к.с. (фабрични),(+ТДИ 90к.с.). Без турбо и азот.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на "специални" гуми (семи-слик - разрешено; сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене (с изключение на разрешените в този клас) и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
ИЗИСКВА СЕ ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!

2. "Среден" - до 150к.с. (фабрични),(+TDI до 110к.с. + Polo G-40 сток). Без турбо и азот.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на "специални" гуми (семи-слик - разрешено; сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене (с изключение на разрешените в този клас) и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
ИЗИСКВА СЕ ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!

3. "Голям" - над 150к.с. (фабрични),(+ G-40++, G-60, 1.8T, TDI над 110к.с.). С турбо и азот....
Разрешено е всичко.

В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПОЖАРОГАСИТЕЛ!!!!

Изисквания към шофьора:
Използването на каска е задължително !!!
Използването на колан е задължително!!!
Да не е употребил алкохол!!! (дори и бира)
Да не е лицензиран автомобилен състезател

Легенда:
"Частично олекотяване" е: демонтиране на седалки (пр. дясна и задната) , прамахване на оборудването (резервна гума, крик, ключ за гуми)
"Цялостно олекотяване" е: Частично + Демонтаж на прозорци и орязване на купето, където е задължително използването на "Клетка" (ролбари в купето)
"Фабрични" - означава не това което пише в талона, а това което се намира под предния капак на автомобила!

Изисквания към "Ролбарите" или "Клетката" в купето:
Произведени от "черна" и безшевна тръба мин. 50мм с дебелина мин. 2,5мм като клетката е по хомологация изисквана от БФАС или ФИА

Изисквания към автомобила:
Пълен комплект стъкла (не плексиглас или....) важи за класове "Комар", "малък" и "Среден"
Здрави врати със заключващ механизъм + декоративни кори
Оригинални преден и заден капак (от ламарина)
Брони + основи
Изолирана "+" клема на акумулатора
Стабилно закрепен акумулатор
Стабилно закрепена "спортна" седалка.
Изправни спирачни светлини
Пожарогасителят да е закрепен близо до водача така че при евентуална нужда от него да се използва мигновенно!!!! (може да е поставен в левия джоб на предната врата.)

Гафик за провеждане:

СЪБОТА 21.05.2011 г. КВАЛИФИКАЦИИ (По 5 автомобила едновременно на пистата. Състезание за време):
09:00 - 10:00 Клас комар
10:00 - 11:00 Клас малък
11:00 - 12:00 Клас среден
12:00 - 13:00 Клас голям

:arrow: Най-добрите 4 времена от всеки клас участват на финалите в неделя.

НЕДЕЛЯ 22.05.2011 г. ФИНАЛИ - борба за 1-во и 2ро и 3то-4то място във всеки клас (Италианско преследване по 2 автомобила на пистата):
13:00 - 14:00 ФИНАЛИ ИТАЛИАНСКО ПРЕСЛЕДВАНЕ

Форма за регистрация <- кликни тук

ПРИ СЪМНЕНИЯ ОТ СТРАНА НА ТЕХНИЧЕСКАТА КОМИСИЯ ЗА СКРИТА НАМЕСА ПО ДВИГАТЕЛЯ, КОЯТО ВОДИ ДО НЕРАВНОПОСТАВЕНОСТ В СЪСТЕЗАНИЕТО, СЪСТЕЗАТЕЛЯТ МОЖЕ ДА БЪДЕ ПРЕМЕСТЕН В ДРУГ КЛАС!

Последна промяна от Vlad777 на Пет 13 май 2011 12:21, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20260
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот Vlad777 » Пет 22 апр 2011 14:28


:arrow: ПАРКИРАНЕ С РЪЧНА

Всеки присъстващ на пистата може да участва със своя автомобил. Изискването е да няма незакрепени предмети в купето.

За тези, които не са запознати:



Ще се проведе между бали сено, така че да се избегнат инциденти с автомобила.

СЪБОТА 21 МАЙ - 13:00 - 13:30 ч.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20260
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот Vlad777 » Пет 22 апр 2011 14:38


:arrow: ДРАГ С ЖИВА СИЛА

Отборна дисциплина mhihi

Отборът се състои от трима човека. Един шофьор и двама бутащи. Всеки може да участва.

Снимка от 2010 г:
jiv-drag.jpg

СЪБОТА 21 МАЙ 13:30 - 14:30 ч.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20260
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот Vlad777 » Пет 22 апр 2011 14:43


:arrow: МАЙСТОРСКО ШОФИРАНЕ

Добре познатото ви майсторско управление на автомобила, което включва различни технични елементи между колчета на пистата:

- Осморка
- Слалом
- Паркиране в "гараж" напред
- Паркиране в "гараж" назад
- Обратно по слалома
- Осморка
- Финалът се отчита при спиране на определено място

Съборените колчета носят наказание.

СЪБОТА 21 МАЙ 15:00 - 16:00 ч.

Форма за регистрация <- кликни тук

Последна промяна от Vlad777 на Пет 13 май 2011 12:21, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20260
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот Vlad777 » Пет 22 апр 2011 14:50


:arrow: СВОБОДНО КАРАНЕ НА ПИСТА

Желаещите просто да карат на пистата ще трябва да се регистрират онлайн и да преминат технически преглед. (Събота 08:00 - 10:00 ч. или от 14:00 - 15:00 ч.)

На пистата се допускат до 5 автомобила едновременно.

В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПОЖАРОГАСИТЕЛ!!!!

Изисквания към шофьора:
Използването на каска е задължително !!!
Използването на колан е задължително!!!
Да не е употребил алкохол!!! (дори и бира)

Изисквания към автомобила:
Изолирана "+" клема на акумулатора
Стабилно закрепен акумулатор
Стабилно закрепена "спортна" седалка.
Изправни спирачни светлини
Пожарогасителят да е закрепен близо до водача така че при евентуална нужда от него да се използва мигновенно!!!! (може да е поставен в левия джоб на предната врата.)


СЪБОТА 21.05.2011 г. 16:00 - 18:00 ч.

Форма за регистрация <- кликни тук

Последна промяна от Vlad777 на Пет 13 май 2011 12:21, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20260
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот Vlad777 » Пет 22 апр 2011 22:31


:arrow: ДРАГ на 400 м

Дисциплината ДРАГ ще се проведе в началото и в края на неделния ден на пистата 09:00 - 10:30 ч. и 15:15 - 16:30 ч.

Всички желаещи да се включат в надпреварата трябва:

1. Да се регистрират онлайн (формата за регистрация ще бъде готова скоро)
2. Да се явят на техническия преглед в неделя сутринта (08:00 - 09:00 ч. за сутрешната сесия или от 14:00 до 15:00 ч. в следобедната). Какво ще се изисква на прегледа - прочети по-долу.
3. Да спазват упътванията на организаторите и да се стараят да избягват инциденти.
4. Забранява се движението с висока скорост - над 50 км/ч извън 400-те метра за драг! Особено при преминаване покрай публиката от другата страна на стената!


Всеки участник, който не спазва указанията на организаторите, кара бързо, докато се придвижва до старта или по друг начин застрашава сигурността на зрителите ще бъде отстранен от пистата незабавно.


:arrow: КЛАСОВЕТЕ СА СЪЩИТЕ КАТО ПРИ ИТАЛИАНСКОТО ПРЕСЛЕДВАНЕ - ОПИСАНИ ПО-ГОРЕ! (Комар, Малък, Среден, Голям)

В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПОЖАРОГАСИТЕЛ!!!!

Изисквания към шофьора:
Използването на колан е задължително!!!
Да не е употребил алкохол!!! (дори и бира)

Изисквания към автомобила:
Изолирана "+" клема на акумулатора
Стабилно закрепен акумулатор
Стабилно закрепена "спортна" седалка.
Изправни спирачни светлини
Пожарогасителят да е закрепен близо до водача така че при евентуална нужда от него да се използва мигновенно!!!! (може да е поставен в левия джоб на предната врата.)

НЕДЕЛЯ 22.05.2011 г. 09:00 - 10:30 ч. и 15:15 - 16:30 ч.

Форма за регистрация <- кликни тук


ПРИ СЪМНЕНИЯ ОТ СТРАНА НА ТЕХНИЧЕСКАТА КОМИСИЯ ЗА СКРИТА НАМЕСА ПО ДВИГАТЕЛЯ, КОЯТО ВОДИ ДО НЕРАВНОПОСТАВЕНОСТ В СЪСТЕЗАНИЕТО, СЪСТЕЗАТЕЛЯТ МОЖЕ ДА БЪДЕ ПРЕМЕСТЕН В ДРУГ КЛАС!

Последна промяна от Vlad777 на Пет 13 май 2011 12:21, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20260
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот Vlad777 » Пет 22 апр 2011 22:55


:arrow: СЪСТЕЗАНИЕ НА ТЕХНИЧНА ПИСТА

Новост тази година ще бъде състезанието за време на съкратена и технична писта с шикани, където мощността на автомобила не е толкова съществена, колкото уменията на водача. Това дава възможност на всеки, който не е перфектно подготвен за италианското преследване да премери шофьорските си умения.

mini-pista.jpg


Състезанието ще се проведе през втория ден (неделя).

Всички желаещи да се включат в надпреварата трябва:

1. Да се регистрират онлайн (формата за регистрация ще бъде готова скоро)
2. Да се явят на техническия преглед в неделя сутринта ( 08:00 - 10:00 ч.). Какво ще се изисква на прегледа - прочети по-долу.
3. Да спазват упътванията на организаторите и да се стараят да избягват инциденти.


Всеки участник, който не спазва указанията на организаторите, кара бързо на паркинга или по друг начин застрашава сигурността на зрителите ще бъде отстранен от пистата незабавно.

:arrow: КЛАСОВЕТЕ СА СЪЩИТЕ КАТО ПРИ ИТАЛИАНСКОТО ПРЕСЛЕДВАНЕ - ОПИСАНИ ПО-ГОРЕ! (Комар, Малък, Среден, Голям)

В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПОЖАРОГАСИТЕЛ!!!!

Изисквания към шофьора:
Използването на каска е задължително !!!
Използването на колан е задължително!!!
Да не е употребил алкохол!!! (дори и бира)
Да не е лицензиран автомобилен състезател

Изисквания към автомобила:
Изолирана "+" клема на акумулатора
Стабилно закрепен акумулатор
Стабилно закрепена "спортна" седалка.
Изправни спирачни светлини
Пожарогасителят да е закрепен близо до водача така че при евентуална нужда от него да се използва мигновенно!!!! (може да е поставен в левия джоб на предната врата.)

График за провеждане:

НЕДЕЛЯ 22.05.2011 г. 11:30 - 13:00 ч.

Форма за регистрация <- кликни тук

Последна промяна от Vlad777 на Пет 13 май 2011 12:21, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20260
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот Vlad777 » Пет 22 апр 2011 23:06


Това е за момента.

Скоро ще има информация и за съпътстващите мероприятия, както и записване за Пейнтбол и Зорбинг.


Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот Калоян Крумов » Нед 24 апр 2011 3:20


Правилата за ДРАГ същите ли са като тези за Италиянско?


Потребителски аватар
topper
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:42
Автомобил: VW Vento TDI
Двигател: Ahu

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот topper » Нед 24 апр 2011 9:45


А,защо е задължително да има работеща запалката?


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20260
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот Vlad777 » Нед 24 апр 2011 9:49


kokobraiz написа:Правилата за ДРАГ същите ли са като тези за Италиянско?

Изискванията към сигурността на автомобила са почти същите. За кои правила говориш?


Работеща запалка вече не е задължителна.


Потребителски аватар
Dimitaki
Мнения: 406
Регистриран на: Вто 22 май 2007 20:24
Автомобил: Mitsubishi Lancer
Двигател: 4G63
Местоположение: София

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот Dimitaki » Нед 24 апр 2011 15:17


Пистата не ме притеснява.....стигането до нея е тегаво.....ех тази Тракия :bowdown
Там съм задължително :wink:
ПС:На адашчето,пожелавам тази година още по-добро време със 2-ката :beer
Изображение


Потребителски аватар
nakoviq
Мнения: 230
Регистриран на: Чет 22 окт 2009 21:55
Автомобил: Vw Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: velingrad

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот nakoviq » Нед 24 апр 2011 21:20


там съм тая година живи и здравиииии :beer :011: :042: :011:


Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1933
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VII Национален VW събор - 21 и 22 май 2011 - писта "Дракон"

Мнениеот Persefona » Пон 25 апр 2011 19:18


Правилото със запалката вече не е валидно. Транспондерите, с които се засича времето на пистата са на батерии.



Върни се в “Организационен”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта