Drag challenge Кондофрей (бобов дол) 10,06,2012

Организация и провеждане на клубните сбирки!
Потребителски аватар
RO$$KO
Мнения: 454
Регистриран на: Пон 31 авг 2009 15:04
Автомобил: VW MK6 GTI
Двигател: TSI EA888 2009
Местоположение: София

Drag challenge Кондофрей (бобов дол) 10,06,2012

Мнениеот RO$$KO » Вто 05 юни 2012 9:01


Вече може да подавате своите заявки за участие в он-лайн формата ни. Всеки ден се работи по website-а и facebook страницата. Всекидневно обновяване на иформацията.

http://www.dragracing.bg/bg/register/

https://www.facebook.com/DragRacing.BG

Обърнете внимание на промените които са направени в регламента !!! http://www.dragracin...bg/regulations/ Който не отговаря на изискванията за безопасност няма да бъде допускан до участие.

Здравейте скъпи почитатели на високите скорости.
Ние от UPG съвместно с dragracing.hu и dragracing.ro с гордост обявяваме началото на най-новата серия от драг надпревари в България. Гответе се за невиждани досега събития, организацията, за които ни отне 6 месеца и които ще променят завинаги нивото на спорта в страната. Представяме ви Кондофрей Драг Челиндж, който ще се проведе на едноименното летище близо до Радомир. Най-голямото летище строено някога в страната ще бъде домакин на ТРИ кръга изпълнени с изключителни надпревари които ще се проведат на 09-10 Юни ( 1-ви кръг ), 01-02 Септември ( 2-ри кръг ) и на 06-07 Октомври ( 3-ти кръг част от Beast of East Europe ). За всички участици - запретвайте ръкави в гаражите, тъй като сме ви подготвили куп изненади - за пръв път у нас - най-професионалната драг настилка - VP LC7, мотивираща конкуренция от минимум три европейски страни, времеизмервателна апаратура Race America и възможност да участвате в кръг от международния шампионат Beast of East Europe, с който ще закрием сезона за тази година. До всички зрители и фенове , погрижили сме се и за вас, осигурявайки трибуни, професионален кетъринг, музикална програма, дрифт шоу, томболи и много други изненади. Всичко това го правим, за да може нивото на българския спорт да върви постоянно нагоре и за да доведем нови приятели от цяла Европа.

Всичко това нямаше да се случи без подкрепата на нашите партньори от Румъния, Гърция и Унгария. Нека им покажем гостоприемството което заслужават и, че българските автомобили са готови за предизвикателството.

Очаквайте повече подробности скоро.


Ден 1-ви (09 Юни)

- вход 5 лв
- квалификации
- свободни стартове
- възможност за тестове и допълнителни настройки

Ден 2-ри (10 Юни)

- вход 7 лв
- брифинг с пилотите
- технически преглед
- начало на драг надпреварата
- дрифт шоу + дрифт такси

Класове

- Клас "А"
Клас за автомобили с атмосферни двигатели до 2050 куб.см. включително.
БЕЗ нитро , БЕЗ участието на изцяло тръбни конструкций, разрешено е участието на частично тръбни конструкций ( след одобрение от техническа комисия ).
Формата и размера на автомобила, трябва да отговаря на оригинала.

- Клас "В"
Клас за автомобили с атмосферни двигатели от 2051 куб.см до 3500куб.см. и такива с принудително пълнене до 1850 куб.см включително.
Разрешено е участието на частично тръбни конструкций ( след одобрение от техническа комисия ).
Разрешено е използуването на нитро системи!

- Клас"С"
Свободен от към ограничения на кубатура на двигателя.
Разрешено е използуването на нитро системи.
Разрешено е участието на частично или изцяло тръбни конструкций като за целта записването трябва да бъде преди състезанието, за да може комисията да се запознае подробно с промените и да бъде прегледана документацията на закупилите ГОТОВИ изцяло тръбни конструкций.

- Клас "FWD"
Клас за автомобили с предно предаване , годни да се движат по улиците.
Наличието на интериор, брони, стъкла( оригинални), врати, фарове и капаци е задължително .
Формата и размера на автомобила, трябва да отговаря на оригинала.
Разрешено е използуването на нитро системи.

- Клас “RWD”
Клас за автомобили със задно предаване , годни да се движат по улиците.
Наличието на интериор, брони, стъкла( оригинални), врати, фарове и капаци е задължително .
Формата и размера на автомобила, трябва да отговаря на оригинала.
Разрешено е използуването на нитро системи.

- Клас "Стрийт"
Клас за модифицирани автомобили , годни да се движат по улиците.
Наличието на интериор, брони, стъкла( оригинални), врати, фарове и капаци е задължително .
Формата и размера на автомобила, трябва да отговаря на оригинала.
Разрешено е използуването на нитро системи.

- Клас "Дизел"
Клас за автомобили с дизелови двигатели.
Свободен от към ограничения на кубатура на двигателя.
Разрешено е участието на частично тръбни конструкций ( след одобрение от техническа комисия ).
Разрешено е използуването на нитро системи!

Ето и местоположение на пистата и координати. GPS 42.447,22.966




Потребителски аватар
Gladiatora_G60
Мнения: 291
Регистриран на: Съб 31 окт 2009 19:25
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: ABF
Местоположение: Bankya

Re: Drag challenge Кондофрей (бобов дол) 10,06,2012

Мнениеот Gladiatora_G60 » Сря 06 юни 2012 23:05




Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Кондофрей Драг Челиндж 2012 / Kondofrey Drag Challenge 2012

Мнениеот vwtuner » Чет 07 юни 2012 10:51


[media]http://vimeo.com/42113620[/media]

Изображение

Изображение

Изображение


Вече може да подавате своите заявки за участие в он-лайн формата ни. Всеки ден се работи по website-а и facebook страницата. Всекидневно обновяване на иформацията.

[url="http://www.dragracing.bg/bg/register/"]http://www.dragracing.bg/bg/register/[/url]

[url="https://www.facebook.com/DragRacing.BG"]https://www.facebook.com/DragRacing.BG[/url]

Обърнете внимание на промените които са направени в регламента !!! [url="http://www.dragracing.bg/bg/regulations/"]http://www.dragracin...bg/regulations/[/url] Който не отговаря на изискванията за безопасност няма да бъде допускан до участие.

Здравейте скъпи почитатели на високите скорости.
Ние от UPG съвместно с [url="http://www.dragracing.hu"]dragracing.hu[/url] и [url="http://www.dragracing.ro"]dragracing.ro[/url] с гордост обявяваме началото на най-новата серия от драг надпревари в България. Гответе се за невиждани досега събития, организацията, за които ни отне 6 месеца и които ще променят завинаги нивото на спорта в страната. Представяме ви Кондофрей Драг Челиндж, който ще се проведе на едноименното летище близо до Радомир. Най-голямото летище строено някога в страната ще бъде домакин на ТРИ кръга изпълнени с изключителни надпревари които ще се проведат на 09-10 Юни ( 1-ви кръг ), 01-02 Септември ( 2-ри кръг ) и на 06-07 Октомври ( 3-ти кръг част от Beast of East Europe ). За всички участици - запретвайте ръкави в гаражите, тъй като сме ви подготвили куп изненади - за пръв път у нас - най-професионалната драг настилка - VP LC7, мотивираща конкуренция от минимум три европейски страни, времеизмервателна апаратура Race America и възможност да участвате в кръг от международния шампионат Beast of East Europe, с който ще закрием сезона за тази година. До всички зрители и фенове , погрижили сме се и за вас, осигурявайки трибуни, професионален кетъринг, музикална програма, дрифт шоу, томболи и много други изненади. Всичко това го правим, за да може нивото на българския спорт да върви постоянно нагоре и за да доведем нови приятели от цяла Европа.

Всичко това нямаше да се случи без подкрепата на нашите партньори от Румъния, Гърция и Унгария. Нека им покажем гостоприемството което заслужават и, че българските автомобили са готови за предизвикателството.

Очаквайте повече подробности скоро.


Ден 1-ви (09 Юни)

- вход 5 лв
- квалификации
- свободни стартове
- възможност за тестове и допълнителни настройки

Ден 2-ри (10 Юни)

- вход 7 лв
- брифинг с пилотите
- технически преглед
- начало на драг надпреварата
- дрифт шоу + дрифт такси

Класове

- Клас "А"
Клас за автомобили с атмосферни двигатели до 2050 куб.см. включително.
БЕЗ нитро , БЕЗ участието на изцяло тръбни конструкций, разрешено е участието на частично тръбни конструкций ( след одобрение от техническа комисия ).
Формата и размера на автомобила, трябва да отговаря на оригинала.

- Клас "В"
Клас за автомобили с атмосферни двигатели от 2051 куб.см до 3500куб.см. и такива с принудително пълнене до 1850 куб.см включително.
Разрешено е участието на частично тръбни конструкций ( след одобрение от техническа комисия ).
Разрешено е използуването на нитро системи!

- Клас"С"
Свободен от към ограничения на кубатура на двигателя.
Разрешено е използуването на нитро системи.
Разрешено е участието на частично или изцяло тръбни конструкций като за целта записването трябва да бъде преди състезанието, за да може комисията да се запознае подробно с промените и да бъде прегледана документацията на закупилите ГОТОВИ изцяло тръбни конструкций.

- Клас "FWD"
Клас за автомобили с предно предаване , годни да се движат по улиците.
Наличието на интериор, брони, стъкла( оригинални), врати, фарове и капаци е задължително .
Формата и размера на автомобила, трябва да отговаря на оригинала.
Разрешено е използуването на нитро системи.

- Клас “RWD”
Клас за автомобили със задно предаване , годни да се движат по улиците.
Наличието на интериор, брони, стъкла( оригинални), врати, фарове и капаци е задължително .
Формата и размера на автомобила, трябва да отговаря на оригинала.
Разрешено е използуването на нитро системи.

- Клас "Стрийт"
Клас за модифицирани автомобили , годни да се движат по улиците.
Наличието на интериор, брони, стъкла( оригинални), врати, фарове и капаци е задължително .
Формата и размера на автомобила, трябва да отговаря на оригинала.
Разрешено е използуването на нитро системи.

- Клас "Дизел"
Клас за автомобили с дизелови двигатели.
Свободен от към ограничения на кубатура на двигателя.
Разрешено е участието на частично тръбни конструкций ( след одобрение от техническа комисия ).
Разрешено е използуването на нитро системи!

Ето и местоположение на пистата и координати.

- [url="http://maps.google.bg/maps/place?q=42.448154,22.963561&hl=bg&ftid=0x14aab857560f4a4f:0x1300a01231896630"]http://maps.google.bg/maps?q=42.448154,22.963561&hl=bg&ie=UTF8&view=map&ftid=0x14aab857560f4a4f:0x1300a01231896630&ftt=289&geocode=FQ3RhwIdkmleAQ&split=0&sll=42.455179,22.965404&sspn=0.024920,0.005525&iwloc=A&ved=0CA0QpQY&sa=X&ei=--GmT5DFNJD__AbF5-2TCQ[/url]
- 42.448154,22.963561

Изображение




Greetings fellow speed enthusiasts.
We here at UPG in assosiation with [url="http://www.dragracing.hu"]dragracing.hu[/url] and [url="http://www.dragracing.ro"]dragracing.ro[/url] proudly present the beggining of the newest series of drag chalanges in Bulgaria. Prepare for never before seen events, which took us 6 months to set up and organise and which will forever change the level of the sport in our country. We give you Kondofrey Drag Challange , which will take place at the airport of the same name close to the city of Radomir. The biggest ever airport in the country shall be host to three rounds of exceptional challenges which will be held on 9-10 June (first round) , 01-02 September (seccond round) and 06-07 October (third round part of Beast of East Europe). To all participants - roll up yor sleeves in your garages, because we've got a whole lot of surprises ready for you - for the first time here - professional VP LC7 drag strip compound, motivating competition featuring contenders from minimum three european countries, Race America timing gear and a chance to take part in a part of the international Beast of East Europe championship with which we will finish the season for this year. To all spectators and fans out there, we've taken care for you too, by putting together
grandstands, proffesional catering, a musical program, drifit show, raffles and a lot more suprises. We do all this so we can raise the level of the sport in our country and to bring together new friends from all over Europe.

All of this wouldn't be possible without the support from our friends from Romania, Greece and Hungary. Let us show them the hospitality they deserve and that our cars are up to the challange.

More info soon to come.

First Round Info

First Day (9th June)

- admission 2.5 EUR / 5 lv
- qualifications
- free runs
- a chance to conduct testing and make final adjustments


Second Day (10th June)

- admission 3.5 EUR / 7 lv
- pilots briefing
- technical inspection
- beginning of the competition
- drift show + drift taxi



Classes

- Class “A”
Class for cars with naturally aspirated engines up to 2050 cc.
NO nitrous, no participation of full tube frame chassis, partiall tube frame chassis is allowed (after approval by the technical committee). Removing the interior and replacing windows with plastic is allowed but in this case a rollcage is required.
The shape and size of the vehicle must meet the original.

- Class “B”
Class for cars with naturally aspirated engines from 2051 cc to 3500 cub.sm. and those with a supercharger up to 1850 cc.
No participation of full tube frame chassis, partiall tube frame chassis is allowed (after approval by the technical committee). Removing the interior and replacing windows with plastic is allowed but in this case a rollcage is required.
The use of nitrous systems is permitted!

- Class “C”
Free of restrictions on engine displacement.
The use of nitrous systems is permitted!
Participation of partiall or totall tube frame chassis is allowed but the participant must be apply before the race to allow the committee to examine in detail the changes and to review the documentation in the case of a factory manufactured tube frame.

- Class “FWD”
Class for cars with front-wheel drive capable of moving in the streets.
The presence of interior, bumpers, glass (original), doors, lights and hoods is required.
The shape and size of the vehicle must meet the original.
The use of nitrous systems is permitted!

- Class “RWD”
Class for cars with rear-wheel drive capable of moving in the streets.
The presence of FULL interior, bumpers, glass (original), doors, lights and hoods is required.
The shape and size of the vehicle must meet the original.
The use of nitrous systems is permitted!

- Class “Street”
Class for modified vehicles capable of moving in the streets (all kinds of wheel drive permitted) .
The presence of FULL interior, bumpers, glass (original), doors, lights and hoods is required.
The shape and size of the vehicle must meet the original.
The use of nitrous systems is permitted!

- Class “Diesel”
Class for cars with diesel engines.
Free of restrictions on engine displacement.
No participation of full tube frame chassis, partiall tube frame chassis is allowed (after approval by the technical committee). Removing the interior and replacing windows with plastic is allowed but in this case a rollcage is required.
The use of nitrous systems is permitted!

Here is the location and coordinates of the track.

- [url="http://maps.google.bg/maps/place?q=42.448154,22.963561&hl=bg&ftid=0x14aab857560f4a4f:0x1300a01231896630"]http://maps.google.bg/maps?q=42.448154,22.963561&hl=bg&ie=UTF8&view=map&ftid=0x14aab857560f4a4f:0x1300a01231896630&ftt=289&geocode=FQ3RhwIdkmleAQ&split=0&sll=42.455179,22.965404&sspn=0.024920,0.005525&iwloc=A&ved=0CA0QpQY&sa=X&ei=--GmT5DFNJD__AbF5-2TCQ[/url]
- 42.448154,22.963561

Изображение




Γεια σας αγαπητοι φιλοι λατρεις της ταχυτητας

Εμεις η ομαδα μας UPG μαζι με την dragracing.hu και την dragracing.ro με μεγαλη υπερηφανεια ανακοινωνουμε την εναρξη της τελευταιας σειρας των drag racing στην Βουλγαρια.
Ειμαστειτε για την πρωτοφανη οργανωση για την οποια χρειαστηκαν 6 μηνες
και που θα αλλαξει για παντα το επιπεδο του αθληματος στη χωρα.
Σας παρουσιαζουμε το Kondofrey Drag Challenge το οποιο θα πραγματοποιηθει
στο αεροδρομιο κοντα στο Ραντομιρ.
Το μεγαλυτερο αεροδρομιο που κατασκευαστηκε ποτε στην χωρα θα φιλοξενησει
3 γυρους γεματοι με αποκλειστηκες μαχες που θα πραγματοποιηθουν στις 9-10 Ιουνιου (πρωτος
γυρος) στις 1-2 Σεμπτεμβριου (δευτερος γυρος) και 6-7 Οκτωμβριου (τριτος γυρος μελος του Beast of
east europe).
Προς ολους τους αγωνιζομενους –ετοιμαστειτε στα γκαραζ σας ,σας εχουμε ετοιμασει αρκετες εκπληξεις-για πρωτη φορα σε μας το πιο επαγγελματικο drag οδοστρεμα (κολλα) VP LC7 , ανταγωνισμος απο τουλαχιστον 3 ευρωπαικες χωρες ,συσκευη για μετρησεις χρονου
Race American και την ευκαιρια να συμμετασχετε στον γυρο του διεθνους πρωταθληματος
Beast of East Europe η οποια θα κλεισει την σεζον φετος.

Γεια ολους τους θεατες και τους οπαδους φροντισαμε και για σας , προστατευτικες κερκιδες
επαγγελματικο catering ,μουσικο προγραμμα, επιδειξη drift ,τομπολα και πολλες αλλες εκπληξεις.
Ολα αυτα τα κανουμε ωστε το επιπεδο του βουλγαρικου αθληματος να ανεβαινει συνεχως
και να φερει νεους φιλους απο ολη την ευρωπη.

Ολα αυτα δεν θα ειχαν συμβει χωρις την υποστηριξη των συνεργατων μας απο την Ρουμανια,Ελλαδα και Ουγγαρια.Ας τους δειξουμε την φιλοξενια που τους αξιζει και οτι τα βουλγαρικα αμαξια ειναι ετοιμα για αναμετρησεις.

Αναμενετε περισσοτερες πληροφοριες συντομα...


1-η ημερα (9 Ιουνιου)

-Εισοδος 5 λεβα
-δοκιμαστικα
-ελευθερες συμμετοχες
-δυνατοτητα για επιπλεον δοκιμες και εφαρμογες

2-η ημερα (10 Ιουνιου)

-Εισοδος 7 λεβα
-Ενημερωση των οδηγων
-Τεχνικος ελεγχος
-Εναρξη αγωνα Drag
-Επιδειξη drift

Kατηγοριες:

-Κατηγορια ’’Α’’

-Κατηγορια για αυτοκινητα με ατμοσφαιρικους κινητηρες μεχρι 2050 κυβικα χωρις νιτρο και χωρις εντελως σωληνωτα - ιδιοκατασκευες .Επιτρεπονται μερικες σωληνωτες κατασκευες. (μετα απο εγκριση της τεχνικης επιτροπης)
-Το σχημα και το μεγεθος του οχηματος πρεπει να πληρουν την αρχικη


-Κατηγορια ‘’Β’’

-Κατηγορια για αυτοκινητα με ατμοσφαιρικους κινητηρες απο 2050 κυβικα εως 3500 κυβικα και κινητηρες με τουρμπο μεχρι 1850 κυβικα
-Επιτρεπετε η χρηση νιτρου

-Κατηγορια ‘’C’’

-Κατηγορια χωρις περιορισμους στα κυβικα
-Επιτρεπετε η χρηση νιτρου
-Επιτρεπονται μερικες σωληνωτες κατασκευες η εντελως σωληνωτες κατασκευες-ιδιοκατασκευες που πρεπει ομως να καταγραφουν πριν τον αγωνα ωστε να μπορεσει η εξεταστικη επιτροπη να εξετασει λεπτομερως τις αλλαγες στα αμαξια και τις σωληνωτες κατασκευες

-Κατηγορια ‘’FWD’’

-Κατηγορια για αυτοκινητα με κινηση στους εμπρος τροχους τα οποια μπορουν νομιμα να κινουνται στους δρομους
-Απαιτειται η παρουσια του εσωτερικου,προφυλακτηρες,γυαλια,πορτες,φαναρια και καπακια
-Το σχημα και το μεγεθος του οχηματος πρεπει να πληρουν την αρχικη
-Επιτρεπετε η χρηση νιτρου

-Κατηγορια ‘’Street ’’

-Κατηγορια για τροποποιημενα αυτοκινητα τροχους τα οποια μπορουν νομιμα να κινουνται στους δρομους
-Απαιτειται η παρουσια του εσωτερικου,προφυλακτηρες,γυαλια,πορτες,φαναρια και καπακια
-Το σχημα και το μεγεθος του οχηματος πρεπει να πληρουν την αρχικη
-Επιτρεπετε η χρηση νιτρου


-Κατηγορια ‘’Diesel’’

-Κατηγορια για αυτοκινητα με κινητηρες πετρελαιου
-Κατηγορια χωρις περιορισμους στα κυβικα
-Επιτρεπετε η συμμετοχη σωληνωτων κατασκευων (μετα απο εγκριση της τεχνικης επιτροπης)
-Επιτρεπετε η χρηση νιτρου

Εδω ειναι η τοποθεσια της πιστας και οι συντεταγμενες.
[url="http://maps.google.bg/maps?q=42.448154%2C22.963561&hl=bg&ie=UTF8&view=map&ftid=0x14aab857560f4a4f%3A0x1300a01231896630&ftt=289&geocode=FQ3RhwIdkmleAQ&split=0&sll=42.455179%2C22.965404&sspn=0.024920%2C0.005525&iwloc=A&ved=0CA0QpQY&sa=X&ei=--GmT5DFNJD__AbF5-2TCQ"]http://maps.google.b...FNJD__AbF5-2TCQ[/url]
- 42.448154,22.963561

Изображение


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: Drag challenge Кондофрей (бобов дол) 10,06,2012

Мнениеот basata-user » Съб 09 юни 2012 16:00


определено ще е забавно утре :mrgreen:


Потребителски аватар
M.Mitov
Мнения: 505
Регистриран на: Пон 22 юни 2009 19:52
Автомобил: VW Passat B5
Двигател: AFN-2 000
Местоположение: София,България

Re: Drag challenge Кондофрей (бобов дол) 10,06,2012

Мнениеот M.Mitov » Съб 09 юни 2012 17:08


За съжаление няма да мога да посетя :( В неделя ще е интересно в клас Дизел.....



Върни се в “Организационен”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта