VIII Национален VW Събор Калояново 2012

Организация и провеждане на клубните сбирки!
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

VIII Национален VW Събор Калояново 2012

Мнениеот radotom » Пон 14 май 2012 21:02


Изображение

VIII НАЦИОНАЛЕН VW СЪБОР ще се проведе на 2 и 3 юни 2012 г. на писта "Дракон", с. Калояново (Общ. Пловдив).

Идеята на мероприятието: КАРАНЕ ДО ДУПКА!!!

Акцентът ще бъде да се осигури максимално много време за всеки, който желае да се пробва на писта.

Програмата включва каране на пистата през деня в различни дисциплини, както и барбекю и парти вечерта за всички, които имат желание да останат на палатки в събота срещу неделя.

:arrow: ВХОД: 5 лв на ден (деца до 12 год. - безплатно)

:arrow: ЩЕ ИМА ОСИГУРЕНО МЯСТО ЗА ПАЛАТКОВ ЛАГЕР. ТАКСА ЗА ПАЛАТКА НЯМА ДА ИМА

:arrow: ТАКСА ЗА УЧАСТИЕ В СЪСТЕЗАНИЯТА НА ПИСТАТА НЯМА ДА ИМА

:arrow: ОТВАРЯНЕ НА ПИСТАТА: СЪБОТА 08:30 Ч. - ЗАТВАРЯНЕ НА ПИСТАТА: НЕДЕЛЯ 18:30 Ч.

ДИСЦИПЛИНИТЕ НА ПИСТАТА:

:arrow: СВОБОДНО КАРАНЕ НА ПИСТА
Свободното каране ще протече в рамките на 2-та дни на събора.

:arrow: СЪСТЕЗАНИЕ НА ТЕХНИЧНА ПИСТА
Състезание за време на съкратена и технична писта с шикани, където мощността на автомобила не е толкова съществена, колкото уменията на водача. Това дава възможност на всеки, който не е перфектно подготвен за италианското преследване да премери шофьорските си умения.

:arrow: ИТАЛИАНСКО ПРЕСЛЕДВАНЕ
Състезание по двойки между четерите автомобила, дали най-добри времена по време на Свободното Каране.

:arrow: ДРАГ С ЖИВА СИЛА
Отборна дисциплина mhihi

:arrow: СТРИЙТ ДРАПКИ на 402 м
Дисциплината ще се проведе в края на съботния и неделния ден на пистата на принципа на директни елиминации, без времеизмерване

За изискванията за участие - следете следващите мнения в темата!




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VIII Национален VW Събор Калояново 2012

Мнениеот Vlad777 » Пет 25 май 2012 10:45


Ето какво се случи на пистата миналата година в снимки:

ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение


:arrow: ВИДЕО от 2011 г:
:idea: :arrow: Колоната


:idea: :arrow: :arrow: И пистата:


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VIII Национален VW Събор Калояново 2012

Мнениеот Vlad777 » Пет 25 май 2012 13:57


:arrow: СВОБОДНО КАРАНЕ НА ПИСТА

Събота и неделя от 09:30 до 13:30 ч. За всеки клас ще бъдат определени серии от по няколко обиколки. След като минат всички класове сериите започват отначало докато има желаещи.

Всички желаещи да се включат в надпреварата трябва:

Да се явят на техническия преглед в събота или неделя от 8.30-9.30 часа или от 13:30-14:30 ч.
Какво ще се изисква на прегледа - прочети по-долу.
На технически преглед трябва да подпишат попълнена деклрация. Да си носят документ за самоличност!
Да спазват упътванията на организаторите и да се стараят да избягват инциденти.


Всеки участник, който не спазва указанията на организаторите, кара бързо на паркинга или по друг начин застрашава сигурността на зрителите ще бъде отстранен от пистата незабавно.


Класове:
:arrow: Разрешава се двама участника с 1 автомобил, но в различни класове - този, за който е автомобила и горния. Например ако автомобилът е за клас "среден", единият участник кара в "среден", а другият в "голям". Съответно ако автомобилът е в клас голям няма как да стане това, защото няма по-горен клас.

:arrow: Един и същ участник може да участва само в 1 клас.

1. "Комар" - до 90к.с. (фабрични),.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на "специални" гуми (семи-слик - разрешено; сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
ИЗИСКВА СЕ ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПОЖАРОГАСИТЕЛ!!!!

2. "МАЛЪК" - до 115к.с. (фабрични),(+ТДИ 90к.с.). Без турбо и азот.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на "специални" гуми (семи-слик - разрешено; сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене (с изключение на разрешените в този клас) и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
ИЗИСКВА СЕ ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПОЖАРОГАСИТЕЛ!!!!

3. "Среден" - до 150к.с. (фабрични),(+TDI до 110к.с. + Polo G-40 сток). Без турбо и азот.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на "специални" гуми (семи-слик - разрешено; сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене (с изключение на разрешените в този клас) и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
ИЗИСКВА СЕ ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПОЖАРОГАСИТЕЛ!!!!

4. "Голям" - над 150к.с. (фабрични),(+ G-40++, G-60, 1.8T, TDI над 110к.с.). С турбо и азот....
Разрешено е частично или цялостно олекотяване.
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени за определения автомобил (2-4-6-8 бутални апарати)
Разрешено е модификации по охладителната система
Разрешено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Разрешено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПОЖАРОГАСИТЕЛ!!!!

Изисквания към шофьора:
Използването на каска е задължително !!!
Използването на колан е задължително!!!
Да не е употребил алкохол!!! (дори и бира)

Легенда:
"Частично олекотяване" е: демонтиране на седалки (пр. дясна и задната) , прамахване на оборудването (резервна гума, крик, ключ за гуми)
"Цялостно олекотяване" е: Частично + Демонтаж на прозорци и орязване на купето, където е задължително използването на "Клетка" (ролбари в купето)
"Фабрични" - означава не това което пише в талона, а това което се намира под предния капак на автомобила!


Изисквания към автомобила:
Пълен комплект стъкла (не плексиглас или....) важи за класове "Комар", "малък" и "Среден"
Здрави врати със заключващ механизъм + декоративни кори
Оригинални преден и заден капак (от ламарина)
Брони + основи
Изолирана "+" клема на акумулатора
Стабилно закрепен акумулатор
Стабилно закрепена "спортна" седалка.
Изправни спирачни светлини
Пожарогасителят да е закрепен близо до водача така че при евентуална нужда от него да се използва мигновенно!!!! (може да е поставен в левия джоб на предната врата.)
ВНИМАНИЕ:Монтирана кука за теглене отпред на автомобила!



ПРИ СЪМНЕНИЯ ОТ СТРАНА НА ТЕХНИЧЕСКАТА КОМИСИЯ ЗА СКРИТА НАМЕСА ПО ДВИГАТЕЛЯ, КОЯТО ВОДИ ДО НЕРАВНОПОСТАВЕНОСТ В СЪСТЕЗАНИЕТО, СЪСТЕЗАТЕЛЯТ МОЖЕ ДА БЪДЕ ПРЕМЕСТЕН В ДРУГ КЛАС!


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VIII Национален VW Събор Калояново 2012

Мнениеот Vlad777 » Пет 25 май 2012 13:58


:arrow: СЪСТЕЗАНИЕ НА ТЕХНИЧНА ПИСТА

Събота и неделя от 13:30 до 14:30 ч. Състезание за време на съкратена и технична писта с шикани, където мощността на автомобила не е толкова съществена, колкото уменията на водача. Това дава възможност на всеки, който не е перфектно подготвен за италианското преследване да премери шофьорските си умения.


Всички желаещи да се включат в надпреварата трябва:

Да се явят на техническия преглед в събота или неделя от 8.30-9.30 часа или от 13:30-14:30 ч.
Да спазват упътванията на организаторите и да се стараят да избягват инциденти.


Всеки участник, който не спазва указанията на организаторите, кара бързо на паркинга или по друг начин застрашава сигурността на зрителите ще бъде отстранен от пистата незабавно.


В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПОЖАРОГАСИТЕЛ!!!!

Изисквания към шофьора:
Използването на каска е задължително !!!
Използването на колан е задължително!!!
Да не е употребил алкохол!!! (дори и бира)
Да не е лицензиран автомобилен състезател

Изисквания към автомобила:
Изолирана "+" клема на акумулатора
Стабилно закрепен акумулатор
Стабилно закрепена "спортна" седалка.
Изправни спирачни светлини
Пожарогасителят да е закрепен близо до водача така че при евентуална нужда от него да се използва мигновенно!!!! (може да е поставен в левия джоб на предната врата.)
ВНИМАНИЕ:Монтирана кука за теглене отпред на автомобила!


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VIII Национален VW Събор Калояново 2012

Мнениеот Vlad777 » Пет 25 май 2012 13:58


:arrow: ИТАЛИАНСКО ПРЕСЛЕДВАНЕ
Събота и неделя от 14:30 до 15:30 ч.
Състезание по двойки между четерите автомобила, дали най-добри времена по време на Свободното Каране.
Времената се засичат от системата за времеизмерване на писта "Дракон" и не подлежат на контестации.

Изискванията към водача и автомобила са същите като на дисциплината Свободно Каране.
Автомобила се шофира от пилота, дал съответното квалификационно време


ПРИ СЪМНЕНИЯ ОТ СТРАНА НА ТЕХНИЧЕСКАТА КОМИСИЯ ЗА СКРИТА НАМЕСА ПО ДВИГАТЕЛЯ, КОЯТО ВОДИ ДО НЕРАВНОПОСТАВЕНОСТ В СЪСТЕЗАНИЕТО, СЪСТЕЗАТЕЛЯТ МОЖЕ ДА БЪДЕ ПРЕМЕСТЕН В ДРУГ КЛАС ИЛИ ДИСКВАЛИФИЦИРАН, КАТО НА НЕГОВО МЯСТО ЗАСТАВА СЛЕДВАЩИЯ ПО ВРЕМЕ УЧАСТНИК!


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VIII Национален VW Събор Калояново 2012

Мнениеот Vlad777 » Пет 25 май 2012 13:58


:arrow: ДРАГ С ЖИВА СИЛА

Събота и неделя от 15:30 до 16:30 ч.

Отборна дисциплина mhihi

Отборът се състои от трима човека. Един шофьор и двама бутащи. Всеки може да участва.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VIII Национален VW Събор Калояново 2012

Мнениеот Vlad777 » Пет 25 май 2012 13:59


:arrow: СТРИЙТ ДРАПКИ на 402 м

Събота от 16:00 до 19:00 ч.
Неделя от 16:00 до 18:00 ч.

Дисциплината ще се проведе в края на съботния и неделния ден на пистата на принципа на директни елиминации, без времеизмерване

Всички желаещи да се включат в надпреварата трябва:

Да се явят на техническия преглед в събота или неделя от 8.30-9.30 часа или от 13:30-14:30 ч.
Какво ще се изисква на прегледа - прочети по-долу.
Да спазват упътванията на организаторите и да се стараят да избягват инциденти.
Забранява се движението с висока скорост - над 50 км/ч извън 400-те метра за драг! Особено при преминаване покрай публиката от другата страна на стената!



Всеки участник, който не спазва указанията на организаторите, кара бързо, докато се придвижва до старта или по друг начин застрашава сигурността на зрителите ще бъде отстранен от пистата незабавно.


В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПОЖАРОГАСИТЕЛ!!!!

Изисквания към шофьора:
Използването на колан е задължително!!!
Да не е употребил алкохол!!! (дори и бира)

Изисквания към автомобила:
Изолирана "+" клема на акумулатора
Стабилно закрепен акумулатор
Стабилно закрепена "спортна" седалка.
Изправни спирачни светлини
Пожарогасителят да е закрепен близо до водача така че при евентуална нужда от него да се използва мигновенно!!!! (може да е поставен в левия джоб на предната врата.)
ВНИМАНИЕ:Монтирана кука за теглене отпред на автомобила!


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VIII Национален VW Събор Калояново 2012

Мнениеот Vlad777 » Съб 26 май 2012 16:45




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VIII Национален VW Събор Калояново 2012

Мнениеот Vlad777 » Пон 28 май 2012 10:22


На вниманието на участниците в състезанията на пистата:

1. За свободно каране, технична писта и драг е въведено допълнително изискване автомобилът да има монтирана кука за теглене. Това ще улесни изтеглянето на автомобила на безопасно място при случай на повреда.

2. Всички фенове са добре дошли на мероприятието, но традиционно до състезанията на пистата ще бъдат допускани само автомобили с марка VW. Тези, които пристигнат с други марки автомобили ще бъдат допуснати на паркинга, но паркирани на отделен паркинг, обособен специално за целта, докато има места на него.

3. Записването за участие на пистата ще се извършва на място след технически преглед и попълнена декларация.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: VIII Национален VW Събор Калояново 2012

Мнениеот radotom » Пон 28 май 2012 19:34


Декларация и договор за участие на пистата - моля, разпечатайте и попълнете.
По този начин ще спестите и вашето време!


http://www.vwclub.bg/kaloyanovo-2012/de ... vo2012.doc


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VIII Национален VW Събор Калояново 2012

Мнениеот Vlad777 » Сря 30 май 2012 18:02


Темите за организирани групи за тръгване от различни градове са в Организационен форум

Можете да се организирате и в съответната тема за локални сбирки по градове


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VIII Национален VW Събор Калояново 2012

Мнениеот dobrin » Сря 30 май 2012 21:20


Хаас 60 - официален дилър на Vokswagen за региона на Пловдив, ще представят на всички фенове на марката в своя шоуруум на открито някои от най-интересните и актуални модели на любимата ни марка!
Също така, ще бъде проведена и томбола с награди - фен аксесоари Volkswagen!


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VIII Национален VW Събор Калояново 2012

Мнениеот Vlad777 » Пет 01 юни 2012 0:00


Изненадите в събота:

:arrow: Race Taxi - Имате шанса да се повозите обиколка-две в състезателен автомобил, сертифициран от БФАС, пилотиран от лицензиран състезател.

Вероятно много от вас знаят колата - бялото Поло с подписите от Феста, собственост на Валентин Павлов

Снимка от Race Taxi миналата година:
Изображение

Изображение



:arrow: VW Limbo - за първи път в България - състезание за най-нисък Фолксваген

Нещо подобно на това :)
Изображение


:arrow: Бърза смяна на гума - традиционното вече за нашите събори съревнование за най-бърз пит-стоп :mrgreen:

Изображение


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Re: VIII Национален VW Събор Калояново 2012

Мнениеот vasstop » Пет 01 юни 2012 10:21


Бих искал да предупредя всички, които са решили да пренощуват на палатки в събота срещу неделя:

Автомобили в зоната на палатковия лагер НЯМА да бъдат допускани!
Ще има обособена паркинг зона за автомобилите и те ще трябва да останат там.
Който желае да пренощува в автомобила си ще трябва да го направи в определената за целта паркинг зона.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: VIII Национален VW Събор Калояново 2012

Мнениеот radotom » Пет 01 юни 2012 19:30


На пистата сме - чакаме ви! heavy metal zork



Върни се в “Организационен”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта