Дискусионна тема вече има. Няма абсолютно никакъв смисъл да се делят автомобили на отделни класове дизел и бензин. Просто нямаме достатъчно време за толкова много класове.
Всъщност основният проблем с ТУРБО дизелите е, че при дизелите е невъзможно е да се определи в полеви условия на място кой автомобил точно колко конски сили е.Идва човекът X отваря капака и отдолу се вижда двигател AFN, който би трябвало да е 110 к.с. Обаче човекът сложил чип, разпръсквачи и т.н. карантии по мотора и той вече не е 110, а с 140+ к.с.
Това няма как да се види без да се разглабя мотора. Дори само с един чип AFN отива на доста повече коне от 110 и спокойно може да се състезава с един голф 2 KR
Това е и основната причина ТУРБО дизелите да отиват в по-горни класове. Единствения начин да се провери на място кой има чип е с дино стенд, с който за съжаление не разполагаме, а дори и да имахме няма как да качим 40-50 коли на стенда по време на техническия преглед.
Поради тази основна причина дискусията приключва.
Целта на събора е всеки да се види с приятели и да покара на писта
