Национален Събор на Писта 2021-Калояново

Организация и провеждане на клубните сбирки!
Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4187
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Национален Събор на Писта 2021-Калояново

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 20 май 2021 15:15


SL-092920-35860-06.jpg

За пореден път НАЦИОНАЛЕН VW СЪБОР НА ПИСТА! Всички с автомобили от VAG групата са добре дошли, на писта Дракон в Калояново на 12 и 13 юни, да се покажат и да изпробват възможностите си в различните дисциплини на пистата.

ВАЖНО УТОЧНЕНИЕ ЗА ПРАВИЛАТА НА ПИСТАТА:
1. На паркинга на пистата могат да се опъват шатри, но не може да се пали барбекю.
2. Спането на пистата не е разрешено ! Съответно няма да има къмпинг тази година.
3. На пистата има 10 каски, които могат да се ползват, но предвид ситуацията, собствената каска е силно препоръчителна! Носете си каски! Ако все пак искате да ползвате тези от пистата, имайте предвид, че те не са индивидуални и се разменят между участниците в сесиите. Бонето е задължително за тези, които ползват каски от пистата - цена 1 лв.
4. Автомобили със стречнати гуми не се допускат да карат на пистата. Вече има няколко случая, при които стреч гума се отлепя в завоя, колата закантва на джанта и следват пируети, включително и по таван. Това е изискване за безопасност!

Класовете на пистата за Тайм Атак и Свободно каране:

:arrow Разрешава се до двама участника с 1 автомобил.

Класовете се разделят по следния начин:
Бензинови автомобили: B1, B2, B3 MAX
Дизелови автомобили: D1, D2 MAX


БЕНЗИНОВИ автомобили - описание на класовете:

КЛАС B1
Бензинови автомобили с атмосферни двигатели без модификации (СТОК) до 128 к.с.

Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване);
Разрешено е и използването на гуми тип семислик (сликове - забранено);
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация;
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по-малко от 3 месеца;
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение;
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел;
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил;
Разрешено е модификации по охладителната система;
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене и/или снабдени с Азот;
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.);
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори);
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно;
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила;
Забранено е модификации по кормилната система;
Забранено е олекотяването различно от разрешеното;
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица";
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар;
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!


КЛАС B2
Бензинови автомобили с атмосферни и турбо двигатели:
От 129 до 200 к.с. за атмосферни двигатели без модификации (СТОК);
До 150 к.с. за двигатели с принудително пълнене без модификации (СТОК)


Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене (с изключение на разрешените в този клас) и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!


Клас B3 МАКС
Бензинови автомобили с модификации или фабрични атмосферни двигатели над 201 к.с. или двигатели с принудително пълнене над 151 к.с. или с двигатели, несъответстващи на модела или с променена горивна система с азот....

Разрешено е частично или цялостно олекотяване.
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени за определения автомобил (2-4-6-8 бутални апарати)
Разрешено е модификации по охладителната система
Разрешено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Разрешено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!

ДИЗЕЛОВИ автомобили - описание на класовете:

КЛАС D1
Дизелови автомобили до 1.9 TDI до 131 к.с. без модификации по двигателя;
Дизелови автомобили до 2.0 TDI седан/комби без модификации по двигателя


Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с доработки по системите за принудително пълнене и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!


КЛАС D2 MAX
Дизелови автомобили 1.9 TDI над 132 к.с. или с модификации по двигателя;
Дизелови автомобили 2.0 TDI хечбек (VW Golf, Audi A3 и др.)
Дизелови автомобили с модификации по двигателя
Дизелови автомобили двигатели, несъответстващи на модела


Разрешено е частично или цялостно олекотяване.
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени за определения автомобил (2-4-6-8 бутални апарати)
Разрешено е модификации по охладителната система
Разрешено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Разрешено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!

Изисквания към автомобила:
Важи за класове B1, B2 и D1:
Пълен комплект стъкла (не плексиглас или лексан...)
Здрави врати със заключващ механизъм + декоративни кори
Здрави странични огледала!
Оригинални преден и заден капак + калници (от ламарина)
Брони + основи
Изолирана "+" клема на акумулатора
Стабилно закрепен акумулатор
Монтирана кука за теглене отпред
Стабилно закрепена "спортна" седалка.
Изправни спирачни светлини
Пожарогасителят да е закрепен близо до водача така че при евентуална нужда от него да се използва мигновенно!!!! (може да е поставен в левия джоб на предната врата.)
Допълнтелно се въвежда изискването за здрави странични огледала!

Легенда:
"Частично олекотяване" е: демонтиране на седалки (пр. дясна и задната) , прамахване на оборудването (резервна гума, крик, ключ за гуми)
"Цялостно олекотяване" е: Частично + Демонтаж на прозорци и орязване на купето, където е задължително използването на "Клетка" (ролбари в купето)
"Фабрични" - означава не това което пише в талона, а това което се намира под предния капак на автомобила!



ПРИ СЪМНЕНИЯ ОТ СТРАНА НА ТЕХНИЧЕСКАТА КОМИСИЯ ЗА СКРИТА НАМЕСА ПО ДВИГАТЕЛЯ, КОЯТО ВОДИ ДО НЕРАВНОПОСТАВЕНОСТ В СЪСТЕЗАНИЕТО, СЪСТЕЗАТЕЛЯТ МОЖЕ ДА БЪДЕ ПРЕМЕСТЕН В ДРУГ КЛАС!


Единствената промяна в класовете е направеното уточнение, че автомобили с двигатели, несъответстващи на модела, автоматично минават в най-горния клас.

Пример: Ако на Голф 2 бъде монтиран двигател G40, то той отива в класа, за който е двигатела - в случая В2, до 200 к.с., независимо, че на стикера в багажника пише, че колата е излязла с мотор 1.3
Ако същия Голф се появи с мотор 1.8Т, то той автоматично минава в клас В3 MAX, независимо, че мощноста на двигателя е по-ниска.


Единствената промяна в класовете е направеното уточнение, че автомобили с двигатели, несъответстващи на модела, автоматично минават в най-горния клас.
Пример: Ако на Голф 2 бъде монтиран двигател G40, то той отива в класа, за който е двигатела - в случая В2, до 200 к.с., независимо, че на стикера в багажника пише, че колата е излязла с мотор 1.3 Ако същия Голф се появи с мотор 1.8Т, то той автоматично минава в клас В3 MAX, независимо, че мощноста на двигателя е по-ниска.



ПРИ СЪМНЕНИЯ ОТ СТРАНА НА ТЕХНИЧЕСКАТА КОМИСИЯ ЗА СКРИТА НАМЕСА ПО ДВИГАТЕЛЯ, КОЯТО ВОДИ ДО НЕРАВНОПОСТАВЕНОСТ В СЪСТЕЗАНИЕТО, СЪСТЕЗАТЕЛЯТ МОЖЕ ДА БЪДЕ ПРЕМЕСТЕН В ДРУГ КЛАС!




Потребителски аватар
Sasho_T3+Corrado
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
Двигател: 2E - ABF 1993 9A+ 1995
Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
Контакти:

Re: Национален Събор на Писта 2021-Калояново

Мнениеот Sasho_T3+Corrado » Чет 20 май 2021 22:57


Все си мисля че е редно да си има клас Турбо, тъй като имам притеснения че може да станат мелета между атмосферки и турбо коли на правата....


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Re: Национален Събор на Писта 2021-Калояново

Мнениеот vladko_g40 » Съб 29 май 2021 10:44


А програмата за двата дни дали е готова?


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4187
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Национален Събор на Писта 2021-Калояново

Мнениеот bbboiko2004 » Пон 31 май 2021 9:20


vladko_g40 написа:А програмата за двата дни дали е готова?

Все още не е готова.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4187
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Национален Събор на Писта 2021-Калояново

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 04 юни 2021 9:11


Програмата на Национален Събор на Писта 2021
196478294_10159268788523745_3513378166637395535_n.jpg
Събота

195649317_10159268788638745_3320098991907092882_n.jpg
Неделя


Потребителски аватар
genobuldoka
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 03 яну 2010 21:04
Автомобил: vw golf 7
Двигател: CUNA 2017
Местоположение: Plovdiv

Re: Национален Събор на Писта 2021-Калояново

Мнениеот genobuldoka » Пет 04 юни 2021 20:41


Програмата на писта е много добра. Виждам, че доста време е отделено за драг, което е добре тък като тази дисциплина е най - натоварена и никога не ни стига времемто за нея. А какво да очакваме като програма извън нея?


Потребителски аватар
Sasho_T3+Corrado
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
Двигател: 2E - ABF 1993 9A+ 1995
Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
Контакти:

Re: Национален Събор на Писта 2021-Калояново

Мнениеот Sasho_T3+Corrado » Съб 05 юни 2021 0:14


Таксата за достъп до пистата една ли е за всички дисциплини или е по 20/30 лева за всяка??


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19686
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Национален Събор на Писта 2021-Калояново

Мнениеот Vlad777 » Съб 05 юни 2021 7:20


Една е - плащаш и караш където искаш и можеш :) Таксата се налага и поради увеличените разходи за времеизмерване, маршали, линейка и т.н.

За извън пистата - обмисляме да има някакви активности


Потребителски аватар
Sasho_T3+Corrado
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
Двигател: 2E - ABF 1993 9A+ 1995
Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
Контакти:

Re: Национален Събор на Писта 2021-Калояново

Мнениеот Sasho_T3+Corrado » Съб 05 юни 2021 10:26


Красота. Отивам да събирам Голфа :biggrin


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Re: Национален Събор на Писта 2021-Калояново

Мнениеот baivan » Чет 10 юни 2021 13:36


Интересува ме дали ако някой дойде само в Неделя има вариянт да кара квалификации на Тайм Атак сутринта примерно( както е правено предишни години) и след това да кара на финалите на тайм атак от 13:30 до 15:00 часа?


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19686
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Национален Събор на Писта 2021-Калояново

Мнениеот Vlad777 » Чет 10 юни 2021 13:45


Няма да има такава възможност, защото в неделя ще има времеизмерване за ДРАГ, което отнема време да се разпъне техниката и да се събере после. Обаче който иска да покара в неделя извън класирането, но с времеизмерване ще може. В края на деня е предвидено който не се е накарал да го направи.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19554
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Национален Събор на Писта 2021-Калояново

Мнениеот radotom » Пет 11 юни 2021 8:05


Договор, Декларация и Формуляр, които трябва да бъдат попълнени преди провеждането на техническия преглед от желаещите да карат на пистата:
Dogovor.JPG


Deklaracia.JPG


Formular.JPG
Formular.JPG (71.09 KиБ) Видяна 4649 пъти


Желаещите само да се возят попълват само Декларация

Ще ви бъдат предоставени на входа при поискване, заедно със състезателен номер.


*СУМПС (Свидетелство за Управление на Моторно Превозно Средство) означава Шофьорска книжка.
Моля, не попълвайте ЕГН в съответната графа :icon_lol


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19686
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Национален Събор на Писта 2021-Калояново

Мнениеот Vlad777 » Пет 11 юни 2021 12:59


Ето как ще изглеждат номерата за участниците в дисциплините на пистата. Също така всеки ще може да си закупи номер на място, дори да не участва в дисциплините на пистата.
Racing-numbers-2021.jpg
Номерата за събора


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19686
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Национален Събор на Писта 2021-Калояново

Мнениеот Vlad777 » Пет 11 юни 2021 13:01


И още малко важна информация:

ВАЖНО УТОЧНЕНИЕ ЗА ПРАВИЛАТА НА ПИСТАТА:
1. На паркинга на пистата могат да се опъват шатри, но не може да се пали барбекю.

2. Спането на пистата не е разрешено ! Съответно няма да има къмпинг тази година.

3. На пистата има 10 каски, които могат да се ползват, но предвид ситуацията, собствената каска е силно препоръчителна! Носете си каски! Ако все пак искате да ползвате тези от пистата, имайте предвид, че те не са индивидуални и се разменят между участниците в сесиите. Бонето е задължително за тези, които ползват каски от пистата - цена 1 лв.

4. Автомобили със стречнати гуми не се допускат да карат на пистата. Вече има няколко случая, при които стреч гума се отлепя в завоя, колата закантва на джанта и следват пируети, включително и по таван. Това е изискване за безопасност!


Потребителски аватар
vili_gti
Мнения: 167
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
Двигател: 1.8T
Местоположение: Sofia

Re: Национален Събор на Писта 2021-Калояново

Мнениеот vili_gti » Чет 17 юни 2021 16:05


Лол. Никой нищо не казва за събора. Човек може да остане с впечатлението че не се е състоял.



Върни се в “Организационен”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта