Цената е 29900 лв. и имайки предвид всичко споменато по-долу, както и пазара на тези автомобили в подобно състояние, за мен напълно оправдана. Не бързам да я продавам, готов съм на някакъв коментар, но както гласи клишето - "в рамките на разумното".
Предистория:
Сбъдната юношеска мечта на 4 колела. Внесен от Германия в края на септември 2016-та година на 89400 км. след почти едногодишно търсене на перфектната кола и сума ти отказвания в последния момент от моя страна за други автомобили, защото съм им намерил кусури. Чак след като вече го бях капарирал разбрах, че всъщност е толкова рядко изпълнение. Първоначално си бях казал адидас, не адидас, все тая, важното е да е перфектен от техническа гледна точка , а то какво се оказа.
Малко за модела:
VW Golf GTI Adidas Edition 2. 0 TSI, код на двигателя ЕА888. Колаборация между два емблематични германски концерна. Произведени са 4400 единици за целия свят, около половината от които за пазарите с десен волан. Незнайно колко още тотализирани, неподдържани или возещи домати и картофи. Автомобилът е със сигурност единствен в подобно състояние, с такъв пробег и с такава безкомпромисна поддръжка в България.
https://www.autoevolution.com/news/vw-to-bring-two-new-golf-gtis-at-worthersee-tour-2010-20184.html
https://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/9617-specialen-golf-gti-adidas
За автомобила:
През абсолютно целия си живот е обслужвана само и единствено в оторизиран сервиз на VW, с изключение на последното обслужване в Германия. В България само във VW Порше София Изток (да не се бърка с колегите им от Запад , където отзивите са противоречиви). Никога не е бил опорочаван с газова уредба. Никакъв селски тунинг. Единствените неща, различни от състоянието, в което е бил при излизането си от завода във Волфсбург са визуални:
-Боядисани оригиналните джанти в чисто черно (нямат заварки)
-Боядисани хромираните елементи в интериора в черно в Kokonja София
-Претапициран волан
Салонът е в ПЕРФЕКТНО състояние. Изключителна рядкост, за което можете да се уверите и сами. На пръсти се броят Адидас салоните без прокъсано и протрито, особено на шофьорската седалка, дори и в немския mobile. de.
Екстериорът е в ПЕРФЕКТНО състояние, с изключение тук-таме на някои портокалчета . Хората, които си обичат, поддържат и детайлират колите, знаят какво е това. Останалите няма и да го забележат. Преди няколко години е пребоядисан, но не с перла, а с черен пиано лак, което отчитам като грешка, защото перлата прикриваше някои малки несъвършенства, които са неизбежни за абсолютна всяка кола. Едно полиране и е като нов. Детайлинг се прави само при Жоро в GK Auto Detailing.
Единствените смени на компоненти и части, различни от консумативите при годишното обслужване са съединител малко след пристигането му в България. Имаше още живот в него, но леко прискърцваше, а нали голфът трябва да е перфектен И една бобина на трети цилиндър.
Валидни КАСКО и гражданска до септември 2025 г.
Летни гуми Мишлен дот 2023г.
Турски евтини джанти със зимни гуми Аполо Аспайър XP (на сняг не се кара, та реших да мина тънко) дот 2023г.
Екстри:
Истината е, че не е от най-наблъсканите с екстри, но не и като да няма. Мултиволан, електрически огледала с подгрев, парктроник, камера за задно виждане (афтърмаркет), мултимедия андроид с интернет и каквито се сетите приложения за музика, видео и т. н. (афтърматкет), ОБД букса за следене на всички показатели на колата, черен таван. Със сигурност забравям нещо, но е лесно да се провери по ВИН-а.
За престоя му в България:
Първите две години, докато му се нарадвам, минах общо около 10000 км. След това, както може да се види и от снимката от ВИН чек-а за техническите прегледи, автомобилът не е минавал повече от 2500 км. на година. Никога не е бил ежедневна кола, шофиран е само за кеф и работа с него не се е вършила. Откакто е в мен, гумите му се докосвали сняг и киша не повече от 3-4 пъти, на дъжд също избягвам да го карам, но се е случвало. Първите 4 години е съхраняван само в наземен гараж, оттогава до сега подземно паркомясто без влага в жилищен комплекс. Когато има опасност от павета или разбити улици, удължавам с няколко километра пътя, за да бъдат избегнати. Стилът на шофиране в 90% от времето е спокоен, на около 1500-1700 оборота. Пие само и единствено 100 октана. " Гледай на втора к во прави" се случва рядко и основно, когато някой в моята категория се закачи да се позабавляваме. С М-ки и АМГ-та не се занимавам, реалист съм.
Обслужван е БЕЗ-КОМ-ПРО-МИС-НО. Независимо от изминатите километри всяка година около Коледно-новогодишните празници. Абсолютно всичко е сменяно по препоръка от производителя всички консумативи, включително спирачна течност и масло на скоростната кутия. Прилежно водена сервизна книжка с печати. От второто обслужване в България си взех такава на български, но пазя и старата, в която са нанесени и предишните обслужвания в Германия. Дезинфекцирана и обслужена е климатичната система преди 4 години в D-Bros Autoservice. Пазят се абсолютно всичките фактури, дори и за най-малката намеса по автомобила. Колата не знае какво е цигарен дим. КИЛОМЕТРИТЕ СА РЕАЛНИ И 100% ДОКАЗУЕМИ! ! ! Ако някой, по някакъв начин успее да докаже, че има връщане, за всеки 10000 върнати свалям по 2000 лв. от цената.
Има хора (за съжаление), които не си гледат така децата.
Ае със здраве, счупете ми телефона! Предпочитам по вайбър.
