Къде могат да ми помогнат?
Къде могат да ми помогнат?
Пичове,като запаля колата а тя е Голф 3/1.4 с газова уредба,и са нали пали винаги на бензин и малко като качи оборотите и минава на газ.Натискам аз педала на газта да мине на газ колата,обаче каквато газ да подам такава си остава,а педала се връща обраттно и не иска да мине на газ,може да стигне 5000 оборота и пак неиска,а трябва да включа на скорост и при самото тръгване оборотите падат за секунда и чак тогава минава на газ.Това почна отскоро да го праи!Кажете кво е?И тая ламбда помпа кой може да я провери читава ли е?Последно като я покарах на бензин шото ми свърши газта и се наложи,на праен ход оборотите играят така-1000-3000-1000-3000-1000-3000.................?Чух за некви стъпкови релета?Трупа грешки на 100%,кой може да ми помогне точно за този проблем?Ако трябва и в София ше ходя,ама да ми каже причината?Да има уреди за диагностика и да е врел и кипел точно по този двигател на Голф 3/1.4 ABD!И нешо друго нормално ли е извънградско с 4 човека да ми лапа 8.5,а градско 10???????????
- M4r1qn
- Мнения: 619
- Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател: C5 X7
- Местоположение: София
- Контакти:
1-ви въпрос - Унитрейд
2-ри въпрос - за 145 път - нормално е да ти дава такъв разход.
Но за да си сигурен попитай на още 159 места и пусни няколко нови теми.
Не искам да те обиждам и не се заяждам - който ти я е набутал тази кола сега черпи всички - върви на баш майсторите и почвай да ремонтираш - с пускане на нови теми няма да я оправиш.
2-ри въпрос - за 145 път - нормално е да ти дава такъв разход.
Но за да си сигурен попитай на още 159 места и пусни няколко нови теми.
Не искам да те обиждам и не се заяждам - който ти я е набутал тази кола сега черпи всички - върви на баш майсторите и почвай да ремонтираш - с пускане на нови теми няма да я оправиш.
За Унитрейд одавна знам,търся нешо по-тънкана!Виж пич,колата я свалиха от автовоза пред мен,а това че италианците са мърлйовци всички го знаят.Там се кара до припадък,капака не се отваря НИКОГА!Бил съм 2 години в Италия,видел съм.Са че треее да се пипа по колицата трее,ама просто я зех тънко и имам мегдан за ремонти!Та ако има някой пич да ме насочи ше му бъда мнооо благодарен!
- M4r1qn
- Мнения: 619
- Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател: C5 X7
- Местоположение: София
- Контакти:
Не ме наричай пич
- смени гарнитура на главата, шлайфай я, смени гумички на клапаните, смени гарнитурата на капака на клапаните, смени семеринга на разпределителя, ако искаш смени и повдигачите, смени масло, смени мъркуча към сервото, почисти си всички клеми със спрей за контакти, смени си антифриза, смени си спирачната течност, нулирай ЕКУ и ако пак ти прай проблеми ходи на диагностика - къде и как ти си ги намери - направи това кажи какви са резултатите и тогава можем да коментираме нормално - изказвания от сорта - взех я тънко ама сега рева щото и има тва и тва - дразнят и не помагат на никого най вече на теб щото не знам дали забелязваш че нямаш много смислени отговори на твоите дерзания - УСПЕХ

- zaio_baio
- Мнения: 607
- Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Митю'Пищова написа:Е како да те зовем?Само ми кажи как да си нулирам ЕКУто?И кво означава тва ЕКУ?И къде се намира?Васккоото няма ли уреди за диагностика на моите проблемации?И моля без нерви,шото са вредни за здравето!
Ваското има!!! но "нулирането" - всъщност става дума за изчистването на грешките от Electronic Control Unit-a няма доведе до решаване на проблема ти докато не се разбере кое трупа грешките - т.е. истиския проблем на колата. Огледай газовата система - има ли Ламбда Контрол Система/Ламбда Емулатор и Тайм Адванс Процесор. Има доста изписано по темата....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 114 госта