Значи паля си колата,на 800 оборота всичко е нормално,НО подам/задържа педала на газта и почва да се чува странен шум от скоростната кутия.На място и по време на движение е еднакъв шума.Шума е подобен на приплъзване на нещо,не е чаткане,не е дрънчене просто сякаш преплъзва ремък или нещо такова грапаво стърже.Шумът се чува и когато върна газта по време на движение но не съм освободил от скорост.От какво може да е този проблем.Когато карам и като сам на 5-та скорост се чува леко виене,свистене,дали може и това да е породено от един и същ проблем както с шума който описах по горе.
Какво да проверя?Възможно ли е да е попаднал пясак през отворчето което се намира отгоре(сервизен отвор или нещо такова).на този отвор тряя има прозрачна гумена тапа,но при мен нема такава тапа.
Шум от скоростната кутия.
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не е от тапата, според мен колега е съединител, при мен има една пръчка която отлепва дисковете при натискане на съединителя.
Тя се държи на една фтулка която като се разбие започва така да прави, предполагам, че скоростите и при теб са такива. Възможно да е и нешо лагер.
Имаш ли при потегляне някви проблеми като, буксуване на съединителя мириз на феродо, Биене по педала или някакви други проблеми.
Ако си сменял съединител и не са сменили тази пръчка втулка и паничка така се казват там екстрите, възможно е и там да е проблема.
Тя се държи на една фтулка която като се разбие започва така да прави, предполагам, че скоростите и при теб са такива. Възможно да е и нешо лагер.
Имаш ли при потегляне някви проблеми като, буксуване на съединителя мириз на феродо, Биене по педала или някакви други проблеми.
Ако си сменял съединител и не са сменили тази пръчка втулка и паничка така се казват там екстрите, възможно е и там да е проблема.

- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами в сервиз и скоростите долу. Няма друг вариянт братле.. аз ги свалям за 30 мин с подходящи инструменти при това сам, а за 20 ги качвам. Процедурата става с няколко крика.
Ако разбираш поне малко и ти се занимава и не ти се плаща някои други 50-тина лв действай. Друго нзн какво мога да ти кажа, ако ли си решил да дадеш грубо кам 200-тина лв да ти сменят всичко барабар с съединителя където може да ти излезе +/- 100 лв иди на сервиз но проучи някой хубав.
И пиши какво е станало.


И пиши какво е станало.
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами гледай сега:
1. ОТваряш капака гледаш мотора внимателно, държи се на три тампона един отзад ( казва се охлюв или панта ) на него мотора се държи като панта буквално, този тампон не се сваля!
2. Имаш тампон на скоростите, които се падат от дясно на мотора прикрепени са мисля, че с 6 големи болта, в тях са и съединител и скорости. Така там откачаш жило на съединитея и други кабели и т нт и сваляш тампона на скоростите.
3. слагаш един крик под двигателя, като сложиш дъска между картера и крика за да не огънеш картера и го оптягаш така че леко да се повдитне мотора, просто да видиш че крика се опрял добре и мотора се държи и на него, внимавай как го слагаш да не се хлъзне или изметне нещо.
4. Сваляш тампона отпред към радиатора които е, тоест ти не го сваляш ми просто откачаш планките от двигателя кам него за да може двигателя да се движи сободно заедно със скоростите на горе и на долу.
5. След като вече си го свалил и него, преглеждаш всички маркучи за водата и кабели дали няма да се опънат като смъкваш надолу. И така сваляш мотора да падне на долу за да може да ти е удобно да свалиш скоростите.
6. При одвиване на големите болтове те съветвам или даподпреш отдолу с два крика кутията или някой друг да ти я държи с важе за да може да я извадите лесно. Предупреждавам те, че не е лека около 45 килограма мисля че е може и да е повече. Вади се отдолу под колата внимателно да не смачкаш някой пръст.
След като си свалил кутията почваш да търсиш каде са луфтовете, Съветвам те да смениш съединителя, семеринг на колянов вал, семеринги на чашките към каретата на диференцияла защото не са скъпи пък не си струва да отваряш утре пак за дреболи. И вече като си свалил скоростите може да идеш при някой майстор да я погледне какво точно е разбито по нея, или при някой който разбира.
И така слагането е по лесно... поне при мен. само трябва да вкараш кутията в едни зъбчатки ще ги видиш
Желая ти успех, ако не ти се занимава и си решил да дадеш парички карай я направо на майстора да я оправя.
До колото знам само за да ги свали взима 40 лв, за качване сигурно пак толкова.
Айде лека работа и кажи какво е станало.

1. ОТваряш капака гледаш мотора внимателно, държи се на три тампона един отзад ( казва се охлюв или панта ) на него мотора се държи като панта буквално, този тампон не се сваля!
2. Имаш тампон на скоростите, които се падат от дясно на мотора прикрепени са мисля, че с 6 големи болта, в тях са и съединител и скорости. Така там откачаш жило на съединитея и други кабели и т нт и сваляш тампона на скоростите.
3. слагаш един крик под двигателя, като сложиш дъска между картера и крика за да не огънеш картера и го оптягаш така че леко да се повдитне мотора, просто да видиш че крика се опрял добре и мотора се държи и на него, внимавай как го слагаш да не се хлъзне или изметне нещо.
4. Сваляш тампона отпред към радиатора които е, тоест ти не го сваляш ми просто откачаш планките от двигателя кам него за да може двигателя да се движи сободно заедно със скоростите на горе и на долу.
5. След като вече си го свалил и него, преглеждаш всички маркучи за водата и кабели дали няма да се опънат като смъкваш надолу. И така сваляш мотора да падне на долу за да може да ти е удобно да свалиш скоростите.
6. При одвиване на големите болтове те съветвам или даподпреш отдолу с два крика кутията или някой друг да ти я държи с важе за да може да я извадите лесно. Предупреждавам те, че не е лека около 45 килограма мисля че е може и да е повече. Вади се отдолу под колата внимателно да не смачкаш някой пръст.
След като си свалил кутията почваш да търсиш каде са луфтовете, Съветвам те да смениш съединителя, семеринг на колянов вал, семеринги на чашките към каретата на диференцияла защото не са скъпи пък не си струва да отваряш утре пак за дреболи. И вече като си свалил скоростите може да идеш при някой майстор да я погледне какво точно е разбито по нея, или при някой който разбира.
И така слагането е по лесно... поне при мен. само трябва да вкараш кутията в едни зъбчатки ще ги видиш

Желая ти успех, ако не ти се занимава и си решил да дадеш парички карай я направо на майстора да я оправя.
До колото знам само за да ги свали взима 40 лв, за качване сигурно пак толкова.
Айде лека работа и кажи какво е станало.


- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
dj_nako написа:отворих пробката на скоростната кутия,имаше нужда от доливане на масло,нялах 1 литър :shock .сега няма шум свистене на 5-та скорост и другия стържещия шум изчезна.маслото което взех е Q8 75W90 19 лева лиър
Много бе!!!Да не те отчайвам ама отсега почвай да си търсиш нова скоростна кутия(е втора ръка де....ама прясна-най-добре от катастрофирал Голф и да не е откачена от ДВГ-сигурен знак,че е ще е наред!) щото това с доливането е временно решение..струва ми се,че вече имаш необратими повреди по лагерите в кутията...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта