Здравейте VW-фенове!
С моя Г4 имам следния проблем :
когато запаля колата и ми свети лампичката за акумулатора. Мина ли 1800-1900 оборота и изгасва, което значи че почва да зарежда.Ако имам включени духалка, отопление на задния прозорец и др. оборотите, при които изгасва лампичката са с около 100 повече т.е. около 2000. Не е голям проблем, но я бях дал да я кара друг човек, не му бях обяснил за това и му изгаснала т.е. изгубила всички тоци. Че я водих на майстор да чисти грешка от компютъра и чак тогава запали. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем и знае евентуалното му решение бих бил благодарен да го сподели.
поздрави от Варна
Алтернатор или реле ?
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 29 ное 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- MamaMy
- Мнения: 905
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Моята Астра правеше така когато беше откачена лампата на таблото. Тая лампа служи не само да ти покаже дали зарежда, ами и да възбуди генератора. Когато я няма трябва да се изфорсира мотора за да се самовъзбуди генератора. Пробвай следното: Откачи кабела за лампата от самия генератор. Там вържи една крушка 2W и я пусни към + на акумулатора. Ако започне веднага да зарежда търсиш по тая верига проблема. Аз го установих случайно. Понеже съм дизел и докато не започне да зарежда не ми тръгва оборотомера.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Ръгни му един мултичет на акумулатора да видиш какво напрежение прави тоя алтернатор докато колата работи на ниски и високи обороти.
Не съм се ровил под капак на Г4 ,ама ако генератора започва да "произвежда ток" при 1800-2000 оборота това не означава ли ,че като запалиш колата да работи на место на празен ход акумулатора ще се изтощи от раз защото алтернатора "няма да произвежда ток"?
Ремъка дето върти алтернатора как ти е?
i.e.i написа:Около тези обороти алтернатора се самовъзбужда и започва да произвежда ток.
Не съм се ровил под капак на Г4 ,ама ако генератора започва да "произвежда ток" при 1800-2000 оборота това не означава ли ,че като запалиш колата да работи на место на празен ход акумулатора ще се изтощи от раз защото алтернатора "няма да произвежда ток"?
Ремъка дето върти алтернатора как ти е?
Последна промяна от Anbuch на Вто 05 фев 2008 13:54, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 29 ное 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти: