Алтернатор или реле ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
VW-Golf4-Varna
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 29 ное 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Алтернатор или реле ?

Мнениеот VW-Golf4-Varna » Пон 04 фев 2008 15:18


Здравейте VW-фенове!
С моя Г4 имам следния проблем :

когато запаля колата и ми свети лампичката за акумулатора. Мина ли 1800-1900 оборота и изгасва, което значи че почва да зарежда.Ако имам включени духалка, отопление на задния прозорец и др. оборотите, при които изгасва лампичката са с около 100 повече т.е. около 2000. Не е голям проблем, но я бях дал да я кара друг човек, не му бях обяснил за това и му изгаснала т.е. изгубила всички тоци. Че я водих на майстор да чисти грешка от компютъра и чак тогава запали. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем и знае евентуалното му решение бих бил благодарен да го сподели.

поздрави от Варна




Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 905
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Пон 04 фев 2008 20:21


Моята Астра правеше така когато беше откачена лампата на таблото. Тая лампа служи не само да ти покаже дали зарежда, ами и да възбуди генератора. Когато я няма трябва да се изфорсира мотора за да се самовъзбуди генератора. Пробвай следното: Откачи кабела за лампата от самия генератор. Там вържи една крушка 2W и я пусни към + на акумулатора. Ако започне веднага да зарежда търсиш по тая верига проблема. Аз го установих случайно. Понеже съм дизел и докато не започне да зарежда не ми тръгва оборотомера.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Вто 05 фев 2008 8:14


Около тези обороти алтернарора се самовъзбужда и започва да произвежда ток.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 05 фев 2008 13:39


Ръгни му един мултичет на акумулатора да видиш какво напрежение прави тоя алтернатор докато колата работи на ниски и високи обороти.

i.e.i написа:Около тези обороти алтернатора се самовъзбужда и започва да произвежда ток.

Не съм се ровил под капак на Г4 ,ама ако генератора започва да "произвежда ток" при 1800-2000 оборота това не означава ли ,че като запалиш колата да работи на место на празен ход акумулатора ще се изтощи от раз защото алтернатора "няма да произвежда ток"?

Ремъка дето върти алтернатора как ти е?

Последна промяна от Anbuch на Вто 05 фев 2008 13:54, променено общо 1 път.


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Вто 05 фев 2008 13:52


Не е лошо да провериш четките на алтернатора дали не са заминали,няма да ти коства нищо.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 05 фев 2008 14:04


jerrry написа:Не е лошо да провериш четките на алтернатора дали не са заминали,няма да ти коства нищо.

Даааа...!


Потребителски аватар
rumenx
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 06 дек 2007 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот rumenx » Чет 07 фев 2008 21:11


провери четките и виж напрежението на клемите на акомулатора когато работи и зарежда на средни обороти да е 13,5 - 14,2 V без да има включен консуматор зависи колко е наситен акомулатора


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Чет 07 фев 2008 21:21


Почти е сигорно че четките са заминали


VW-Golf4-Varna
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 29 ное 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот VW-Golf4-Varna » Пет 08 фев 2008 13:02


Благодаря ви за съветите, момчета!
Сега ще ги принтирам и събота или неделя ще взема един приятел да ми помогне и ще проверим от какво е, после ще пиша какво е станало!


Потребителски аватар
peshonp
Мнения: 434
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот peshonp » Пет 08 фев 2008 13:58


четки,четкиииии :) и аз бях така.Първо лампичката изгасваше като подадеш повече газ и накрая...само си светеше и отиде акумулатора. 5 лв. четки и си готов :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dedicha, karbo, sherif.bg и 68 госта