смяна на тампони на макферсони без да се ходи на реглаж?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

смяна на тампони на макферсони без да се ходи на реглаж?

Мнениеот parno » Нед 17 фев 2008 19:14


...на проблема.онзи ден влезнах в голяяяяяяяма дупкаи не знаено как се е натрошила праховата капачка на левия амортисьор :? разбрах го от гадното хлопване при завой а наскоро сменяхме всичко.четох преди една тема незнайно къде изчезна тя ....там ставаше въпрос за смяна на тампони на макферсони така че после да не се ходи на реглаж :shock някой от форумните майстори беше писал по въпроса та ако чете темата моля да пише...искам да я сменя без да се налага пак да ходя на реглаж.
тенк ю..
пп.тъпо заглавие за темата ама.....ако има проблем моля някой да го промени както сметне за добре
има проблем, да. така ще е по добре. mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Нед 17 фев 2008 19:31


имаше такава тема, четох я и аз, но там ставаше въпрос само за тампона на макферсона (този горе с лагерчето). прахозащитника с шоковия тампон маалко трудно ще се сменят само с развиване отгоре на макферсона, но не е невъзможно според мен
а другия начин, но е повече работата - да се откачи кормилна щанга от шенкела, разделя се шенкела от носача (сваля се болта на шарнира в шенкела, а не 3-те болта на носача, за да не се промени регулировката :!: ) и се развива гайката на полуоската, държаща я към главината. така след откачане на макферсона отгоре той ще изпадне в комплект с шенкела и главината, и няма да се промени регулировката на предницата
а да, и спирачен апарат се сваля от шенкела... абе дооста повече работа, но не се налага регулировка предница. помисли дали си заслужава, още повече че след тоя здрав удар не е лошо да ти проверят окачването


Потребителски аватар
ZZ_TOP
Мнения: 202
Регистриран на: Пет 22 юни 2007 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот ZZ_TOP » Нед 17 фев 2008 19:52


откачи амортисьора от главината (с 2 болта е хванат развивасе с 17 или 19 ключ) и от гаиката от горе на бомбето и го вадиш коплект с пружината , после си намираш 2 скоби за пружини и го разглобяваш (няма нужда да откачаш всичко това което е изброил колегата , пак и реглажа на предницата си остава ) :wink:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 17 фев 2008 20:52


ZZ_TOP написа:откачи амортисьора от главината (с 2 болта е хванат развивасе с 17 или 19 ключ) и от гаиката от горе на бомбето и го вадиш коплект с пружината , после си намираш 2 скоби за пружини и го разглобяваш (няма нужда да откачаш всичко това което е изброил колегата , пак и реглажа на предницата си остава ) :wink:

Тъй,тъй.
После на стенд.Няма начин.


apostol
Мнения: 126
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 23:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот apostol » Нед 17 фев 2008 22:10


Колега ако свалиш амортисьора с шенкела и не ги разглобяваш а само смениш прахопредпазния и шоков тампон-на стенд няма да ходиш.Просто не разделяй амортисьора от шенкела.Дано съм ти бил полезен.


apostol
Мнения: 126
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 23:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот apostol » Нед 17 фев 2008 22:14


Надявам се се сещаш че щетрябва да равиеш гайката на полуоската също и шарнира да откачиш,кормилния накрайник-така ще свалиш главината с амортисьра заедно.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 17 фев 2008 22:14


apostol написа:Колега ако свалиш амортисьора с шенкела и не ги разглобяваш а само смениш прахопредпазния и шоков тампон-на стенд няма да ходиш.Просто не разделяй амортисьора от шенкела.Дано съм ти бил полезен.

За 15 лева за стенд ще похарчи нерви за не знам колко леа...
Ако равъртиш шарнира от болтовете пак трябва стенд.Личен опит.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Нед 17 фев 2008 22:25


не си заслужава както по-горе човека каза за 15 лв да разглобя половината кола :shock просто питам защото във въпросната тема май си имаше начин да стане без да се ходи на реглаж (а ходих не отдавна)....
по прости изчисления при всяко влизане в такава дупка....по 1 капачка (2 кинта).....хабим нерви да сложим нова + реглаж.....дупки дупки дупки..... :shock да стои до утре темата ако не се обади в нея въпросния човек моля да се заключи да не става мазало


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Пон 18 фев 2008 0:03


а що се е натрошил прахоуловителя, пластмасов ли е бил??? сложи си някакъв гумен, колега, и няма такива проблеми
до колкото някъде тука четох, ставали идеално от опел кадет гуфрирани, но не съм сигурен, не съм пробвал


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 18 фев 2008 0:08


пластмаса.и старите бяха такива....имам 4 пластмасови резерва и пак такъв мисля да ползвам....опитах се да спра преди да влезна в дупката ама стана така че влезнах със спирачка :?


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Пон 18 фев 2008 0:14


мдаа, кофти ситуация като нямаш време да реагираш и да натиснеш кучките, камо ли да ги пуснеш :)
не слагай пластмасови, колега, за няколко лева за гумен не си заслужава работата при следваща голяма дупка (не го пожелавам на никой, но по тия пътища...)
шоковия тампон като се смачка и разппльока и пръска пластмасата


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 18 фев 2008 0:15


ще видим :wink: има време :wink: поздрави


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Re: Търси се решение

Мнениеот petko5 » Пон 18 фев 2008 8:24


Smoke написа:...на проблема.онзи ден влезнах в голяяяяяяяма дупкаи не знаено как се е натрошила праховата капачка на левия амортисьор :? разбрах го от гадното хлопване при завой а наскоро сменяхме всичко.четох преди една тема незнайно къде изчезна тя ....там ставаше въпрос за смяна на тампони на макферсони така че после да не се ходи на реглаж :shock някой от форумните майстори беше писал по въпроса та ако чете темата моля да пише...искам да я сменя без да се налага пак да ходя на реглаж.
тенк ю..
пп.тъпо заглавие за темата ама.....ако има проблем моля някой да го промени както сметне за добре


"niksi" е твоя човек, обадиму се, той го прави :wink:

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=7096 [/b]


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 18 фев 2008 11:24


писах :lock: тенк ю олл :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 191 госта