Колеги преди около 15 тина дни смених маслото със същото каквото беше досега,обаче забелязвам един неприятен ефект-сълзене на масло.
Интересното е, че теча не е по двигателя а на едно по -странно място което сега ще се опитам да опиша тъй като телефона не може да направи там добра снимка.
Значи това е отдясно на картера(предполагам скоростната кутия) и представлява нещо като капак с три болта(поне толкова се виждат) на него,като под най долния болт(той е и най ниската част на колата като се погледне отдолу) се образува капка.
Маслото не идва отстрани, точно от там е теча и е същото което сложих в двигателя(все още е свтлокафяво).
Какъв е този капак и как маслото попада там?
Как може да се отстрани проблема?
Не знам дали това има значение,но нивото на маслото е на абсолютния максимум,точно на чупката над защрихованата част,но не над нея.
Теч на масло.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Пурво ти казвам да се оспокоиш ако това те е притеснило.Това място както го описваш май е кожуха на съеденителя.От двигателя излиза част от коляновия вал и на него има фланец на който се закрепя маховика.Та точно където излиза коляновия вал има уплатнение.Както вече знаем всичко старее и се променя.Просто според мене уплатнението е почнало да пуска помалко.Аз го има проблема но е само омасляване все още нямам капка.Незнам дали ще намалее и има ефект с това масло на лики моли дето се отнасяло добре с тези уплатнения.
Аз за сега си карам така.Отгоре на Газо разпределителния вал уплатнението ми също пусак ама чакам да стане по-зле и тогава ще го сменям!!!
Аз за сега си карам така.Отгоре на Газо разпределителния вал уплатнението ми също пусак ама чакам да стане по-зле и тогава ще го сменям!!!
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
paro_k написа:Не ми става ясно кой е този болт, ама изключваш ли вероятността да си поолял при сипването на новото масло и от някъде да се стича?
Доколкото разбрах става дума за един от болтовете които държат ламаринката дето покрива маховика.
Както по-нагоре беше казано смяната на този семеринг на коляновия вал е доста неприятна работа защото трябва скорости, съединител и маховик - долу!!! Така че ако е малко, т.е. ако не губи масло карай така.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
На мен нивото е точно на червената линия,в упътването пише че е нормално.
Досега винаги е било в защрихованата част и нямаше сълзене.
Но наистина става въпрос за ламаринката която покрива маховика и най-вероятно е от въпросния семеринг.
Ще намаля нивото до защрихованото и ако не спре няма да му обръщам внимание.
За една капка на седмица няма да тръгна да свалям половината двигател долу,пък и кой ли майстор ще се навие на въпросната операция.

Досега винаги е било в защрихованата част и нямаше сълзене.
Но наистина става въпрос за ламаринката която покрива маховика и най-вероятно е от въпросния семеринг.
Ще намаля нивото до защрихованото и ако не спре няма да му обръщам внимание.
За една капка на седмица няма да тръгна да свалям половината двигател долу,пък и кой ли майстор ще се навие на въпросната операция.
- zaio_baio
- Мнения: 607
- Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Принципно маслото трябва да е в зоната "С" над защрихованата но не над кривката или много близко до нея - ефекта от препълването с масло си го разбрал вече какъв е. Успех
ЗБ
http://www.autodiags.com
ЗБ
http://www.autodiags.com
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 152 госта