Теч на масло.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Теч на масло.

Мнениеот FELIPE » Вто 08 ное 2005 22:27


Колеги преди около 15 тина дни смених маслото със същото каквото беше досега,обаче забелязвам един неприятен ефект-сълзене на масло.
Интересното е, че теча не е по двигателя а на едно по -странно място което сега ще се опитам да опиша тъй като телефона не може да направи там добра снимка.
Значи това е отдясно на картера(предполагам скоростната кутия) и представлява нещо като капак с три болта(поне толкова се виждат) на него,като под най долния болт(той е и най ниската част на колата като се погледне отдолу) се образува капка.
Маслото не идва отстрани, точно от там е теча и е същото което сложих в двигателя(все още е свтлокафяво).
Какъв е този капак и как маслото попада там?
Как може да се отстрани проблема?
Не знам дали това има значение,но нивото на маслото е на абсолютния максимум,точно на чупката над защрихованата част,но не над нея.




Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Вто 08 ное 2005 22:49


Пурво ти казвам да се оспокоиш ако това те е притеснило.Това място както го описваш май е кожуха на съеденителя.От двигателя излиза част от коляновия вал и на него има фланец на който се закрепя маховика.Та точно където излиза коляновия вал има уплатнение.Както вече знаем всичко старее и се променя.Просто според мене уплатнението е почнало да пуска помалко.Аз го има проблема но е само омасляване все още нямам капка.Незнам дали ще намалее и има ефект с това масло на лики моли дето се отнасяло добре с тези уплатнения.
Аз за сега си карам така.Отгоре на Газо разпределителния вал уплатнението ми също пусак ама чакам да стане по-зле и тогава ще го сменям!!!


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Вто 08 ное 2005 22:53


земи го снимай


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Вто 08 ное 2005 23:05


ANNIHILATOR написа:Пурво ти казвам да се оспокоиш ако това те е притеснило...


Колега теч от семерина на коляновия вал си е баш за притеснение :wink: А смяната е :banghead:


Потребителски аватар
paro_k
Мнения: 241
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paro_k » Вто 08 ное 2005 23:17


Не ми става ясно кой е този болт, ама изключваш ли вероятността да си поолял при сипването на новото масло и от някъде да се стича?


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 08 ное 2005 23:38


paro_k написа:Не ми става ясно кой е този болт, ама изключваш ли вероятността да си поолял при сипването на новото масло и от някъде да се стича?

Доколкото разбрах става дума за един от болтовете които държат ламаринката дето покрива маховика.
Както по-нагоре беше казано смяната на този семеринг на коляновия вал е доста неприятна работа защото трябва скорости, съединител и маховик - долу!!! Така че ако е малко, т.е. ако не губи масло карай така.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Сря 09 ное 2005 8:03


°niksi° написа:....

Ей тва е првелния отговор.Нека правим разлика между теч, сълзене, и омасляване.Тва са много различни неща.И не си заслужава смяна на уплатнение което се намира в кучия гъз при омасляване или сълзене, защото тогава няма загуба (или поне голяма) на масло.


Потребителски аватар
Filcho
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 10:42
Автомобил: Passat 2003 LPG-BRC
Двигател: 2.0i ALT
Местоположение: София

Мнениеот Filcho » Сря 09 ное 2005 9:22


Има възможност да тече от картера точно в зоната към маховика. Според мен нивото на маслото е много високо. На пръчката за маслото максималното ниво е горния край на защрихованата зона а не горната чупка както се споменава, разликата между двете е 4-5 мм., което според мен има значение.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Сря 09 ное 2005 17:06


На мен нивото е точно на червената линия,в упътването пише че е нормално.
Изображение
Досега винаги е било в защрихованата част и нямаше сълзене.
Но наистина става въпрос за ламаринката която покрива маховика и най-вероятно е от въпросния семеринг.
Ще намаля нивото до защрихованото и ако не спре няма да му обръщам внимание.
За една капка на седмица няма да тръгна да свалям половината двигател долу,пък и кой ли майстор ще се навие на въпросната операция.


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zaio_baio » Сря 09 ное 2005 17:10


Принципно маслото трябва да е в зоната "С" над защрихованата но не над кривката или много близко до нея - ефекта от препълването с масло си го разбрал вече какъв е. Успех


ЗБ
http://www.autodiags.com


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Сря 09 ное 2005 17:46


Изображение
Ама и как е написано :lol: .
На старото ми Опелче всичко беше просто и ясно-черта MIN и черта MAX,гледаш нивото да е м/у тях и спи града.
А тук-необходимо долить,можно долить и неследует доливать.
Няма лошо ,но ми се вижда леко странно :roll: .



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 152 госта