Външният ми кормилен накрайник не излиза./решено
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Външният ми кормилен накрайник не излиза./решено
С удар не става.Мисля си за някаква скоба.
Идеи?Нещо не ми се сваля шенкела. 
Последна промяна от тръба на Пон 17 мар 2008 23:18, променено общо 1 път.
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- iurimil
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Развиваш гайката на накрайнита така,че да излезе половината над края на болта.Вземаш един малък маслен крик и го слагаш на тази гайка.Вдигаш крика ама не много да не катурнеш подпряната кола-просто да указва усилие.Вземаш два чука големички да са.Единя го подлагаш отзад на местото на което удряш с другия.И яко бой по рога на шенкела където влиза накрайника(да не земеш да биеш по гайката на накрайника) без да се страхуваш.
Принципно може и без крик,но мисля че ще улесни нещата.
Скобата за вадене на ябълковидни болтове напрактика замества крика в схемата и е по-удобна ако нама възможност за поставяне на крик..
Аз си купих скоба ама успя да извади два ябълковидни болта и се наложи да се правят нов шплент и болт от качествена стомана.
Успех
Принципно може и без крик,но мисля че ще улесни нещата.
Скобата за вадене на ябълковидни болтове напрактика замества крика в схемата и е по-удобна ако нама възможност за поставяне на крик..
Аз си купих скоба ама успя да извади два ябълковидни болта и се наложи да се правят нов шплент и болт от качествена стомана.
Успех
Последна промяна от iurimil на Вто 18 мар 2008 9:54, променено общо 1 път.
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Евала ти за обяснението!Това с крика беше "ключа за бараката".Мога само да допълня,че е добре да се напръска и със смазващ спрей.До скоба не се стигна.iurimil написа:Развиваш гайката на накрайнита така,че да излезе половината над края на болта.Вземаш един малък маслен крик и го слагаш на тази гайка.Вдигаш крика ама не много да не катурнеш подпряната кола-просто да указва усилие.Вземаш два чука големички да са.Единя го подлагаш отзад на местото на което удряш с другия.И яко бой по рога на шенкела кудето влиза накрайника(да не земеш да биеш по гайката на накрайника)да не страхуваш.
Принципно може и без крик,но мисля че ще улесни нещата.
Скобата за вадене на ябълковидни болтове напрактика замества крика в схемата и е по-удобна ако нама възможност за поставяне на крик..
Аз си купих скоба ама успя да извади два ябълковидни болта и се наложи да се правят нов шплент и болт от качествена стомана.
Успех
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: mitaka1970 и 83 госта
