ПОМОЩ!!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ПОМОЩ!!!!

Мнениеот Racer » Пон 07 апр 2008 22:46


Помагайте колеги ,че стана беля. Както се пребирах сега от бояна по Българията и дадох повече гас на количката ,настъпих я повечко от колкото трябва на 5 в 3 500 об.и вече на светофара на НДК както тръгвах от светофара и посредата на крастовището почна да ми мига лампата за маслото и загуби обороти и нещо задра като ,че повдигач или бутало ли нз точно и спря още щом мигна лампата загасих колата. и като отворих капака отзаде двигателя беше в масло.Гледах от каде е и до колкото видях в тъмното маслото излизаше от капака на главата. зад него двигателя беше в масло полуоски сичко.то и преди ми хвърляше масло но си мислех ,че е от турбото един приятел ми каза ,че семеринга на турбото бил испуснал и от там ми пускало масло и така си го карам 1 месец от доло под колата си сложих картон и си капе там.Та оставих колата да поизтине и когато извадих пръчката за маслото беше до горе.но двигателя беше още топличък въпреки ,че я чаках 1:30 да истине та даже после като дадох на контакт светна лампата за подгряващите свещи. въпреки това аз си носех тубата с маслото и долях още 200 гр.защото сутринта като тръгвах на работа беше до половината , а сега ми показваше на щеката на макс след като ми светна лампата за маслото.Та долях маслото изчаках 10 мин и после запалих без проблеми даже двигателя работеше по тихо от колкото преди,явно маслото което сипах още не беше слязло до доло и се задържало по главата и работеше тихо.поработи малко на едно место беше нормално докарах я до нас 300 метра по надоло и я прибрах.без проблеми.Та въпроса ми е дали може нещо да и е станало защото веднъж завъртях да пробвам дали ще запали.стартера завъртя 3-пъти и после заби.Но след това като я запалих малко по трудно запали трябваше да и подам малко гас.дали и е станало нещо на колата и какво.и дали ще е проблем да си я карам така ,утре или други ден ще ида да си зема гарнитура на главата.Но въпроса ми е утре дали може да я карам защото се налага да патувам 40 км.Моля кажете ,защото ми е спешно .
Благодаря !!!!




Потребителски аватар
katcko
Мнения: 591
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 23:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот katcko » Пон 07 апр 2008 23:04


колега по подобен начин блокирах двигателя на Ford Galaxi 2.0.16v,грешката ми беше че след като се разклопа минах на ход около 30кил.(беше служебен и не ме бъркаше особенно че клопа) но след като беше счупил клапан,парче от него беше минало през всички цилиндри освен 4ти.ремонта струваше 1300лв.С една дума нека го погледне майстор преди изобщо да го запалиш!и дано да не е сериозно!


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 07 апр 2008 23:49


ако утре сутрин заглавието е все още помощ!!!! темата ще бъде заключена!


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 08 апр 2008 7:22


vaskoto1 написа:ако утре сутрин заглавието е все още помощ!!!! темата ще бъде заключена!
Утре сутрин е...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 144 госта