Помагайте колеги ,че стана беля. Както се пребирах сега от бояна по Българията и дадох повече гас на количката ,настъпих я повечко от колкото трябва на 5 в 3 500 об.и вече на светофара на НДК както тръгвах от светофара и посредата на крастовището почна да ми мига лампата за маслото и загуби обороти и нещо задра като ,че повдигач или бутало ли нз точно и спря още щом мигна лампата загасих колата. и като отворих капака отзаде двигателя беше в масло.Гледах от каде е и до колкото видях в тъмното маслото излизаше от капака на главата. зад него двигателя беше в масло полуоски сичко.то и преди ми хвърляше масло но си мислех ,че е от турбото един приятел ми каза ,че семеринга на турбото бил испуснал и от там ми пускало масло и така си го карам 1 месец от доло под колата си сложих картон и си капе там.Та оставих колата да поизтине и когато извадих пръчката за маслото беше до горе.но двигателя беше още топличък въпреки ,че я чаках 1:30 да истине та даже после като дадох на контакт светна лампата за подгряващите свещи. въпреки това аз си носех тубата с маслото и долях още 200 гр.защото сутринта като тръгвах на работа беше до половината , а сега ми показваше на щеката на макс след като ми светна лампата за маслото.Та долях маслото изчаках 10 мин и после запалих без проблеми даже двигателя работеше по тихо от колкото преди,явно маслото което сипах още не беше слязло до доло и се задържало по главата и работеше тихо.поработи малко на едно место беше нормално докарах я до нас 300 метра по надоло и я прибрах.без проблеми.Та въпроса ми е дали може нещо да и е станало защото веднъж завъртях да пробвам дали ще запали.стартера завъртя 3-пъти и после заби.Но след това като я запалих малко по трудно запали трябваше да и подам малко гас.дали и е станало нещо на колата и какво.и дали ще е проблем да си я карам така ,утре или други ден ще ида да си зема гарнитура на главата.Но въпроса ми е утре дали може да я карам защото се налага да патувам 40 км.Моля кажете ,защото ми е спешно .
Благодаря !!!!
ПОМОЩ!!!!
колега по подобен начин блокирах двигателя на Ford Galaxi 2.0.16v,грешката ми беше че след като се разклопа минах на ход около 30кил.(беше служебен и не ме бъркаше особенно че клопа) но след като беше счупил клапан,парче от него беше минало през всички цилиндри освен 4ти.ремонта струваше 1300лв.С една дума нека го погледне майстор преди изобщо да го запалиш!и дано да не е сериозно!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 144 госта