Проблеми с работата на бензин на Голф 2 Monojetronic RPмотор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
PNV
Мнения: 36
Регистриран на: Сря 02 май 2007 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблеми с работата на бензин на Голф 2 Monojetronic RPмотор

Мнениеот PNV » Нед 20 апр 2008 17:52


Колеги вече сам напално отчаян, колата ми е Голф 2 Monojetronic мотор RP 90г. с газова уредба, от много време насам при студен двигател на бензин пали, работи добре около 5 секунди добре и след това започва да се тресе целият двигател, след като позагрее малко(около 45 C) се пооправя ама не рабори савсем равномерно, а пак дори и да е загряла на бензин след като я загася и я запаля (в интервал от няколко минути) се тресе яко защото оборотите се много ниски трябва да дам малко газ че да не угасне. А пак отскоро започва да си менка и оборотите и на газ, та все трябва да слизам, да орварям капака и да вадя буксата на дроселовата клапа че да се нормализира..............
Ходих на разни диагностики, правят струват, гледат умноооооооооо и накрая виката карай така, ако не се оправи пак ела........... е да де амаааааааааа то така каде ще му излезе края.
Ако някой може да помогне, предварително му благодаря :wink:




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Нед 20 апр 2008 18:41


Колега,като за начало си провери температурният датчик(синият) за инжекциона.После моторчето за празният ход(някой го наричат "стъпково моторче") - по-конкретно съпротивлението на контакта.Рестартирай си електронният блок чрез откачане на едната клема на акумулатора за ~30 мин.

П.П Когато притриса двигателя отзад пуши ли черно?


PNV
Мнения: 36
Регистриран на: Сря 02 май 2007 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот PNV » Нед 20 апр 2008 19:21


Благодаря за съветите колега :wink:

ECU-то сам го рестартирал често, моторчето скоро го чистих, но ефекта беше почти нулев, а виж за датчика лично аз несам го проверявал, но на една от диагностиките казаха че е в нормата(но защо ли не им вярвам), а иначе за това когато мотора притрися, да отзад вади помалко черно и цапа свещите, много богата смес ми се струва.
Чудя се дали не е заминал потенциометъра на дроселовата клапа, но този датчик е капсулован за долната част на инжекциона, и доколкото знам е доста скъпа част, но това са само догадки, дали е дроселовата клапа.


PNV
Мнения: 36
Регистриран на: Сря 02 май 2007 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот PNV » Нед 20 апр 2008 20:39


Възможно ли е, когато са слагали газовата да са разбутали нещо центровката и от там да идват всички мизерии :idea:


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пон 21 апр 2008 8:15


Ако до сега не си сменял синият температурун датчик,ти препоръчвам да го направиш(~12лв).Преди това можеш да направиш проба с резистор 2К ОМ включен в буксата на датчика. :wink:


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот poni » Пон 21 апр 2008 9:29


резистора не беше ли 680 ома,или аз се бъркам?


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пон 21 апр 2008 10:14


poni написа:резистора не беше ли 680 ома,или аз се бъркам?



Ако говорим за светодиоди отговорът е ДА! :D

Дал съм пример за студен двигател



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта