Проблеми с ниските обороти на VW Golf GTI електрония

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
La4o

Проблеми с ниските обороти на VW Golf GTI електрония

Мнениеот La4o » Вто 07 сеп 2004 12:08


Имам проблеми с ниските обороти , ска4ат нагоре надолу все едно се форсира сам и не знам къде е проблема, казаха ми 4е е грешка в компютъра и да махна захранването тоест да отка4а акумолатора за 3 мин. за да из4исти грешките, но не стана




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблеми с ниските обороти на VW Golf GTI електрония

Мнениеот brabus » Вто 07 сеп 2004 12:21


La4o написа:Имам проблеми с ниските обороти , ска4ат нагоре надолу все едно се форсира сам и не знам къде е проблема, казаха ми 4е е грешка в компютъра и да махна захранването тоест да отка4а акумолатора за 3 мин. за да из4исти грешките, но не стана

Какъв е двт-то? Предполагам 8V, т.е. PB (PF). Сваляш и почистваш стъпковото моторче (ISV), това е цилиндрообразното нещо, което е над капака на главата. Почисти го внимателно с препаратите за карбуратори и го сложи пак. Мисля, че ще се решиш проблема.

Изображение


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Вто 07 сеп 2004 13:27


... и ако не помогне ... лошо ... скъпичко е а май ще ти се наложи да инвестираш в ново .... :(


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 07 сеп 2004 13:32


Не го плаши, ако не се оправи, започва да проверява всички датчици. Като: кислороден, датчик студен старт (това така ли се казваше :oops: ), MAF (не дай си боже, че е една цена!). Сигурно пропукам нещо.
La4o, да нямаш катализатор и той да се е запушл?
П.П. Я кажи с какъв двг си, че така пиша наизуст.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 07 сеп 2004 15:21


Както каза колегата най-вероятно е зацапано моторчето за празен ход. Промии го хубаво без да го разглабаш с корселин или със спреи за почистване карборатори.

Ако не се оправи провери и всички тънки маркучи за вакуми да няма някъде пробит.

Ако пак не... сте пишеш да го мислим... :D

PACO


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 07 сеп 2004 15:41


paco написа:Ако не се оправи провери и всички тънки маркучи за вакуми да няма някъде пробит.

PACO

Натискаш копчето на MFA, даваш на контакт (да светнат контролните лампи), без да пускаш MFA, връщаш ключа (да изгаснат) и после пак без да пускаш MFA палиш. Така влизаш в TEST MODE (пускаш вече копчето след като запалиш:D ), превключваш на позиция ІІ и с копчето на MFA стигаш маркера да показва "часовника", тези данни са ти точно вакуума и ако всичко е наред при форсиране на двг-то тази стойност се променя, ако имаш пробит (откачен) маркуч, мисля, че седи на 1 (или 1000), без да се променя, т.е. атмосферно налягане , липсва вакуум.
http://www.myscirocco.com/scirocco/mfa/engels/mfa_02.html


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 07 сеп 2004 15:48


Да така е още по-лесно...

Мерси brabus

PACO


Гост

Мнениеот Гост » Сря 08 сеп 2004 15:47


Голфа е 88 година и е с дигиталното табло, мотора е същия 8V 112kc.
това с компютъра ще го пробвам и пак ще се обадя


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Сря 08 сеп 2004 21:56


за подобен проблем ходих преди време.. гледаха, душиха оттук душиха от там, закачаха на комп - мериха..... напрайха камара тестове и накрая отсякоха: " тръгнала ламбда сонда... понякога ше го прави, понякога не....за съжаление "ще го прави" ще става все по често.... и така докато я смениш... " проблема бил че с отминаването на животеца и ламбдата не се предавала изведнъж а започвала да става "мудна"... което не се отразява (или поне е незабележимо) при обороти, но на празен ход, започва да подава грешна инфо към компа и той обогатява-разрежда-обогатява-разрежда... и ни форсиране ни нищо го оправя, гасиш/палиш и така докато спре от самосебе си

П.С. Удоволствието стъпва към ~150 за сондата
и там 20-тина за труд, анализатор и т.н. квото е нужно


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 09 сеп 2004 7:59


minimiro написа:за подобен проблем ходих преди време.. гледаха, душиха оттук душиха от там, закачаха на комп - мериха..... напрайха камара тестове и накрая отсякоха: " тръгнала ламбда сонда... понякога ше го прави, понякога не....за съжаление "ще го прави" ще става все по често.... и така докато я смениш... " проблема бил че с отминаването на животеца и ламбдата не се предавала изведнъж а започвала да става "мудна"... което не се отразява (или поне е незабележимо) при обороти, но на празен ход, започва да подава грешна инфо към компа и той обогатява-разрежда-обогатява-разрежда... и ни форсиране ни нищо го оправя, гасиш/палиш и така докато спре от самосебе си

П.С. Удоволствието стъпва към ~150 за сондата
и там 20-тина за труд, анализатор и т.н. квото е нужно

Възможно причина, но не и при този двигател, защото мотора 112 кс е без катализатор, респективно и без лабда сонда.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 09 сеп 2004 12:10


добре де малко встрани, но брабус ме заинтригува-моята е с катализатор /била де/ но без ламбда сонда, ....???


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 09 сеп 2004 12:14


????????????? Не се заяждам ама ако е така то на голфа на съседа какво прави ламбда сонда тогава????????? като е точно такъв мотор???????

PACO


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 09 сеп 2004 12:32


Pichaga написа:добре де малко встрани, но брабус ме заинтригува-моята е с катализатор /била де/ но без ламбда сонда, ....???
Така става, с катализатор и без сонда, но обратния вариянт го няма, т.е. само сонда.
Чакай, че чак сега си видах какво ми пише под аватара.


golf_3_gti
Мнения: 127
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот golf_3_gti » Чет 09 сеп 2004 14:20


На мен ми го прави същото понякога като е студен ДВГ. Едно - две натискания на педала на газта ми решават "проблема". ДВГ е ABF.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта