Проблем с двигателя ?
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 16 май 2008 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Елин Пелин
Проблем с двигателя ?
Имам Golf 3 97-ма година 75 коня 1.6i .Минах 3000 км. след смяна на маслото 15W 40,останових че няма повече от 0.5 л..Някой да ли може да ми каже дали за двигателя има надежда или е за ремонт. Не пуши дори докато е студен,двигателя е омаслен но не оставя петно след като сам го паркирал.Предишното масло го карах над максимум 5000 км. след това почна да си намалява само че не капе.
- Glove
- Мнения: 2044
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Колега няма начин да се губи и да няма странични признаци. Амо ти е омазнен мотора го изми и го наблюдавай от къде ще почне да се цапа. Под колата където е съединена скоростната кутия с мотора, има един капак захванат с два болта, свали го и погледни дали не е омазнено там, ако е омазнено трябва да се види дали семерингата на коляновия вал ви изпуска или на пиньона скоростната кутия.
Когато запалиш сутрин колата изпушва ли, какъв е цвета на свещите, добре ли е затегнат масления филтър и др.
А по принцип дали е за ремонт мотора зависи от симптомите му.
Когато запалиш сутрин колата изпушва ли, какъв е цвета на свещите, добре ли е затегнат масления филтър и др.
А по принцип дали е за ремонт мотора зависи от симптомите му.
- angelov1999
- Мнения: 76
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 15 май 2008 21:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
golfaeburz написа:добре де що не налеш някакво по-гъсто масло 20В 40 или да сложиш присадка има една Ресурс много е добра възтановява двигателя.Виж си въздушния филтър ако е мазен значи си за ремонт.
Това не го разбрах
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Щом ти гори по 0.5литра определено имаш проблем.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
golfaeburz написа:добре де що не налеш някакво по-гъсто масло 20В 40 или да сложиш присадка има една Ресурс много е добра възтановява двигателя.Виж си въздушния филтър ако е мазен значи си за ремонт.
Колега GOLF 397,Всеки път като прочета подобно мнение и не мога да не се сдържа.....
Стига с тия глупости за гъсти масла....
И като сложиш гъсто масло какво после....ДВГ става като дизели защото си прецакваш хидравличните ховдигачи....а ако някой е видал гъстото масло само да сменя гумички и водачи......да се обади
При мен беше същото....
1.Измерих компресията...навсякъде над 11 бар....почти изключва сегменти
2.Първоначално смених само гумички без сервиз на главата...ефекта траеше 20 000 км
3.Свалих главата-пълен сервиз.....водачи на клапани(след 250 000 км просто си отиват),райбероване и припасване на клапаните,шлайф(макар и козметичен...0.08 мм) на главата,нови болтове(задължигелно),гарнитура VIKTOR REINZ с доказан произход,гарнитура от същатата марка за двата вида колектори,гумички от същата марка....и сега не гори грам масълце,а компресията на всички цилиндри е точно 12.5 бар(еднаква) при13.0 максимална стойност за нов ДВГ....
Внимание....шлайфа и припасването да се извършва от реномирана фирма(във Варна това е КООРТЕХ....дори им изпращат поръчки и от други градове)....
Така,че най-вероятно нещата са към ремонт на главата....не бой се не е толкова сложно..макар ,че и аз се притеснявах....щом шлайфа се прави от добри професионалисти..
Апропо....цена на всичко,заедно с частите-200-250 лв....но има след това нов ДВГ...
Толкоз от мен....а ти прави какавото решиш....ама няма да избягаш от това кооето ти писах...
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Извинявам се, че ще ползвам темата на колега... Маслото ми е за смяна вече, не съм навъртял километрите, но мина повече от година. Въпросът ми е какви са признаците в работата на двигателя, ако маслото е било малко над максимума през цялото това време? Възможно ли е да имам някаква загуба на мощност в ниските обороти от това?
Другия ми въпрос е какво мислите за Motul 10W40 за моя двигател? Прекалено рядък ли е или става? Колебая се между Liqui Moli, Motul и Castrol, но най-важно ми е да избера подходящата гъстота 10W40 или 15W40 или нещо друго?
Другия ми въпрос е какво мислите за Motul 10W40 за моя двигател? Прекалено рядък ли е или става? Колебая се между Liqui Moli, Motul и Castrol, но най-важно ми е да избера подходящата гъстота 10W40 или 15W40 или нещо друго?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта