Голфа е с две врати. Казаха ми че стават машинки и от четириврат голф. Ходих в сервиз да питам за ел.инсталацията, тоя пич каза, че не можел да прокара от оригинални машинки щото били с 16, не бил чувал някой да го е правил... а и таблото ми било различно... предложи да сложи универсални за 300 лева всичко които движат мойте жила и са с 2 пина (+ и -). Дали го мързи или е прав?
Относно климатика - някаква идея колко ще ми струва и каде бих могъл да го сложа. Четох, че някаде извън София имало читав сериз...
А и дали си заслужава.
Поставяне на ел.стъкла и на климатик на Голф 3
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- Glove
- Мнения: 2044
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Относно машинките за стъклата е обратно от 2-е врати стават на 4-ри врати. относно инсталацията няма невъзможни неща, правено е и ще се прави, универсални не слагай не си струва, намери си механизми с буксите, дръжките, копчетата с буксите и един майстор дето знае какво прави, и да ги сложи. За климатика е най-добре да е оригинален и да е свален от човек който разбира и за монтажа се отнася същото.
Успех
Успех
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 12 май 2008 15:57
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: 1.9TDI AJM 25.10.2000
- Местоположение: София
Колега това с ел.стъклата си го направих аз на мойта Астра, че даже си сложих и ел.огледала - за целта си ми беше необходимо:
1. Оригинални машинки с букси от морга
2. Схема на ел.инсталацията (купих си цяла книга с всичко за нея)
3. Проводници
4. Оригинални копчета
5. Кори от кола с ел.стъкла
Доста работа беше, но за една нощ (около 5 часа) си го направих. Няколко дни ми трябваха да си направя всичко извън колата - вързах копчетата, машинките и т.н. пробвах го и после само ги боднах на колата и прекарах жиците. При мен основния проблем беше липса на свободно време. Не ходих майстор да ми го направи, защото мразя мърлячи да ми пипат колата, а повечето са такива. Успех с начинанието ! Относно климатика съм по-скептично настроен ама това е понеже не разбирам от компресори и климатици и немога да си го направя сам !
1. Оригинални машинки с букси от морга
2. Схема на ел.инсталацията (купих си цяла книга с всичко за нея)
3. Проводници
4. Оригинални копчета
5. Кори от кола с ел.стъкла
Доста работа беше, но за една нощ (около 5 часа) си го направих. Няколко дни ми трябваха да си направя всичко извън колата - вързах копчетата, машинките и т.н. пробвах го и после само ги боднах на колата и прекарах жиците. При мен основния проблем беше липса на свободно време. Не ходих майстор да ми го направи, защото мразя мърлячи да ми пипат колата, а повечето са такива. Успех с начинанието ! Относно климатика съм по-скептично настроен ама това е понеже не разбирам от компресори и климатици и немога да си го направя сам !
Kолега лично аз бих си продал колата и бих си купил една с посочените екстри. Парите които ще дадеш да сложиш тия екстри са горе долу същите които да донадиш и да си купиш Г3 направо с тия екстри.
Въпроса тук е дали си струва, в какво състояние е твоята кола и в какво състояние би била бъдещата кола. Никога няма гаранция на каква кола ще попаднеш.
Иначе по темата за климатика съм съгласен да се сложи. За ел. стъкла ти препоръчвам добре да помислиш и прочетеш предварително. Толкова проблеми създават тия ел. стъкла че просто... В момента на мен даже не ми работи шофьорското и кофтито е, че за двуврат голф машинки много трудно се намират.
Въпроса тук е дали си струва, в какво състояние е твоята кола и в какво състояние би била бъдещата кола. Никога няма гаранция на каква кола ще попаднеш.
Иначе по темата за климатика съм съгласен да се сложи. За ел. стъкла ти препоръчвам добре да помислиш и прочетеш предварително. Толкова проблеми създават тия ел. стъкла че просто... В момента на мен даже не ми работи шофьорското и кофтито е, че за двуврат голф машинки много трудно се намират.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 15 май 2008 21:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Glove
- Мнения: 2044
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
golfaeburz написа:Аа един климатик на старо не върви ли някъде 150-200лв,гледай да е с фреона че после ще ти искат пари за дозареждане.
Колега да те попитам като се разхерметизира системата (се разкачат трабите) фреона как ще го събереш в кофа или в бутилка.
Когато не знаете нещо не давайте мнение.
Един добре запазен климатик втора употреба струва от 300лв. -до колкото се спазарите.
nanio написа:Да 200лв струва радиатора на климатика
Какви са тези цени ако си го купуваш нов може да е 200лв. в моргите са от 60лв-100лв.
Първо се информирайте кое колко и после пишете
300 лева ако струва целия климатик (радиатор, компресор, електроника) ще съм особено доволен, за поставяне не знам колко взимат, но ако всичко излезе под 1000 лева бих си сложил без да се замисля. въпроса е, че не знам каде има читав сервиз в който да ми го поставят.
иначе ясно, че е по-добре да сменя колата, но тази няма забележки и това ме спира.
иначе ясно, че е по-добре да сменя колата, но тази няма забележки и това ме спира.
Re: Поставяне на ел.стъкла и на климатик на Голф 3
нов радиатор за климатик на голф3 струва 60лева с отстъпка във варна.но ти трябват още:
компресор
тръби
трв
инсталация
реле със предпазителя около30-50 ампера
дифузьор
вътршно тяло със двете радиаторчета
управление
компресор
тръби
трв
инсталация
реле със предпазителя около30-50 ампера
дифузьор
вътршно тяло със двете радиаторчета
управление
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re:
grafa написа:как да търся във Франция...?
Не си ли чувал израза-"Гаранция - Франция" ,т.е. НЯМА гаранция ,"оплачи се на арменския поп".
И аз си мисля ,че за огледалата може да успееш ,ама за климатика- по-добре си търси друга кола.Разпилява се цялата предница и арматурното табло и после като ги събереш ,нищо не е ,както оригинално е било.
Последна промяна от dokros на Чет 04 мар 2010 20:57, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта