подгряване

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
momo 1
Мнения: 561
Регистриран на: Вто 13 сеп 2005 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БУРГАС

подгряване

Мнениеот momo 1 » Пет 23 дек 2005 12:22


Чувал съм че при някой VW има подгряване на течноста в радиатора
особенно при тия студове това нещо ще да е много полезно , ако няма от къде да се купи то би трябвало някой да ги прави ама къде??
Ако някой е наясно зо кво става въпрос да пише




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 23 дек 2005 12:31


ето ТУК Opel-форума обсъждат този въпрос.


Потребителски аватар
Andrey
Мнения: 280
Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Andrey » Пет 23 дек 2005 13:15


Имах преди години един стар мерцедес - норвежко изпълнение. Имаше такъв нагревател на 220В с терморегулатор. Беше монтиран /май фабрично/ на една от тапите на блока а не на радиатора. Много беше готино сутрин в студа........


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 23 дек 2005 13:18


Ама тези джаджи на 220в. ли са :shock


Потребителски аватар
Andrey
Мнения: 280
Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Andrey » Пет 23 дек 2005 13:23


Ами да на 220 беше и приличаше на бързовар. Само като си спомня едно време каква нафта продаваха и какви изпълнения бяха зимата за да се запали тая печка на 0.5 млн. км..........Чувал съм, че по Швеция и Норвегия по паркингите имат контакти за включване на такива работи.


Потребителски аватар
momo 1
Мнения: 561
Регистриран на: Вто 13 сеп 2005 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БУРГАС

Мнениеот momo 1 » Пет 23 дек 2005 13:31


мойта кошница е Г2 PB и съм много мераклия за таквоз нещо
но не съм наясно от акумулатора ли на ток ли и изобщо къде се завира тая джаджа


Потребителски аватар
Andrey
Мнения: 280
Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Andrey » Пет 23 дек 2005 13:36


Какъв ще да е тоз акумулатор, дето цяла нощ ще ти държи течността на 50 градуса примерно. То ако има такъв направо да го слагам на радиаторите в къщи, че тия от топлофикация ме разнищиха :)


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 23 дек 2005 13:49


Аз стщо съм много мераклия, ама не на тези на ток...
Просто е въпрос на време да ти здрусат акумулатора, и то време, при всички положения за по-малко от една седмица... /градско 5 пъти сутрин подгряване/
Я си представете ако харчи 2А както казва човека, то излиза, че това е колкото нагревател за рибки та и по-маломощно no-no
За да свършиш работа ти трябва нещо около 100W за да успее да приподгрее системата до 50 градуса за 1 час...
В крайна сметка физиката си казва тежката дума...

Виж варианта за печка на бензин и на дизел... това е друга бира...
0.6 к.с. мощност има и върти водата ии..... само св*рки не прави..
Е ма за туй се разделяш с 1000 + ако искаш и дисанционно, 1600
Честито...
Обаче е ненормален рахат
На всичкото отгоре, пуска и вентилатора да се върти в купето и топли :)
Па на говорим, че харчи за дизел 0.6 лт/час


Потребителски аватар
momo 1
Мнения: 561
Регистриран на: Вто 13 сеп 2005 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БУРГАС

Мнениеот momo 1 » Пет 23 дек 2005 13:56


mhihi ши му турим таймер бе бате щот акумулатора ши каталяса


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пет 23 дек 2005 22:35


слага се печка на бензин с циркулационна помпа от бмв, пали се дистанционно и харчи 200гр на час, но повече от 10мин нема смисъл


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 23 дек 2005 22:54


popeye написа:слага се печка на бензин с циркулационна помпа от бмв, пали се дистанционно и харчи 200гр на час, но повече от 10мин нема смисъл


respect

да :) виждал съм сеат толедо дизелово, изпълнение за северните страни, имаше си директно нафтова печка вътре :) за отирцателно време в купето става рай :) иначе май и ЗАЗките навремето бяха с печки, но бензинови, но имаха проблем с разхода :)


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Съб 24 дек 2005 0:08


musura написа:...иначе май и ЗАЗките навремето бяха с печки, но бензинови, но имаха проблем с разхода :)


И не само с разхода Изображение Изображение



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ZEDYCUS и 56 госта