
Алтернатор БОШ
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
hristian37 написа:нестава-пробвах с изчистването на всички маси-директен плюс от динамото до акумулатора-пак 13.7като пусна фаровете-13.45 незнам какво да правя вече
@zmej ти го е казал лоши връзки. Има кабел маса от купе към двигател погледни го него. Не трябва да имаш спад на връзка маса / кабел -кабелна обувка -маса повече от 0,1В също е и за плюсовият кабел.
Сетих се и друго / в момента няма схема --Виж дали няма предапизтел на възбудителната намотка на алтернатора ???/ Ако има от лоша връзка спада възбудителният ток и заряд никс.
А за фаровете само през релета му е цаката. И то в двигателният отсек - къси кабели.Иначе няма спасение.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
след много игра го докарах да 13.8-при консуматори-13.6.Има и две джети пред блока мерих и на двете-абсолютно същото показва.А мерих и на един голф 1.3MH,обаче с валео-там си е 14.4-така 4е е явно от релето-и имам идея как да го направя с електронно от жигула-виждал съм така направено на ситроен БХ с динамо бош,ако успея да направя нещо ще пи6а ,а ако не успея няма 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта