купих голф 1,4 бензин 2000г.
като кара с нормална скорост - няма проблем - но на магистралата като подържи 5-10 минути над 100-120 и започва да мига индикатора за маслото...
казаха в сервиза че проблема е в маслената помпа - сменихме я - пак същото
Сменихме и маслото два пъти - пак същото ...
подробности: Първият път след като я купих и смених консумативите тръгнах на извънградско по магистралата след 10-20 километра над 120 започна да писука и да мига индикатора за маслото - обадих се в сервиза - оттам ми казаха да не ми пука и да карам защото са я прегледали основно и няма проблеми ...
на връщане наистина не обърнахме внимание на индикатора и колата ме ни ЗАРЯЗА НА 30 КИЛОМЕТРА преди София ...
Сменихме половината двигател в това число и колянов вал ...
тръгнах на извънградско - газззз след 10 - километър над 120 пак маслото взе да мига !!! сменихме маслена помпа - ПАК СЪЩОТО маслото било еди какво си - СМЕНИХ И НЕГО - И ПАК СЪЩОТО - Моля ви ако някой е имал същия проблем да каже как да го реша - налял съм между 1500 - 2000 лева вече за ремонт и все същото !
като се кара нормално с 80 км/ч няма ядове - проблема е след 100 -120 км/ч
Златна ми излезе колицата ... В нито един сервиз неможаха да и открият проблем
п.п. прочетох темата за проблемите с индикаторите - но къде да отида за да ми кажат какъв е точно проблема ...
проблем с Голф4 и масло при висока скорост
- security_g
- Мнения: 339
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
chefito написа:Поясни какво е станало на 30км от София? Блокирал е мотора ли? Защо е сменян коляновия вал? На колко километра е колата? Температурата как е?
не рабирам от коли дадох я на познат които разбира той да се занимава да я кара по майстори
жената я е карала със над 100 дълго време въпреки мигането на индикатора за маслото и колата по едно време просто спряла да върви след което не е можела да запали отново
та майстора там сменя колянов вал и какво още незнам но бяха някаква работи че м и побеля косата сума ти пари над 1000 лева нещо се счупило и паднало еди къде си и блиокирало еди що си ... дълга и широка не стъм запознат с детайли
просто този познат оставих да се занимава - той не ме е излъгал по верен ми е от брат чакахме седмица да се намери тази част
колата е на 120 000 километра по брояч ... незнам дефакто на колко е може и двойно да е - но колата е много запазена и не е пипана не е блъскана не с аи правени някакви ремонтио преди да я взема
или поне е нямало белези ... всеки майстор който я погледне казва само едно - перфектан - и като нова !
но ... над 100 си прави проблерма - сегха утре ще пътувам с нея - да и купя ли това за маслото руско чудо какво било ме посъветваха в форума на датата за да замаже шположението по пътя че имам 500 километра преход и да не карам със 60 като идиот ? или няма смисъл от него ?
за температура незнам неразбирам - мисля че си държи стрелката точно насредата дори и когато мига индикатора ...
- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
закачвана ли е компютър колата,че според това коети си писъл за тези големи ремонти според мен отива за ел.блок на мотора такъв проблем съм имал и аз в сервиза но не беше VW колата а мерцедес и след смяната на блока всичко заспа,оказа се че е бил наводняван леко и от там ги правеще тези проблеми,но пак казвам не знам да ли при теб е това по-добре отиди оторизиран сервиз да я прегледат обстойноAMOUN написа:chefito написа:Поясни какво е станало на 30км от София? Блокирал е мотора ли? Защо е сменян коляновия вал? На колко километра е колата? Температурата как е?
не рабирам от коли дадох я на познат които разбира той да се занимава да я кара по майстори
жената я е карала със над 100 дълго време въпреки мигането на индикатора за маслото и колата по едно време просто спряла да върви след което не е можела да запали отново
та майстора там сменя колянов вал и какво още незнам но бяха някаква работи че м и побеля косата сума ти пари над 1000 лева нещо се счупило и паднало еди къде си и блиокирало еди що си ... дълга и широка не стъм запознат с детайли
просто този познат оставих да се занимава - той не ме е излъгал по верен ми е от брат чакахме седмица да се намери тази част
колата е на 120 000 километра по брояч ... незнам дефакто на колко е може и двойно да е - но колата е много запазена и не е пипана не е блъскана не с аи правени някакви ремонтио преди да я взема
или поне е нямало белези ... всеки майстор който я погледне казва само едно - перфектан - и като нова !
но ... над 100 си прави проблерма - сегха утре ще пътувам с нея - да и купя ли това за маслото руско чудо какво било ме посъветваха в форума на датата за да замаже шположението по пътя че имам 500 километра преход и да не карам със 60 като идиот ? или няма смисъл от него ?
за температура незнам неразбирам - мисля че си държи стрелката точно насредата дори и когато мига индикатора ...
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
А няма ли вероятност самия датчик за маслото да ти прави проблем(не индикатора на таблото). Щом са ти сменили коляновия вал трябва да си сменили и основните и биелните лагери- значи тях може да ги изключим като вероятност. Щом си сменил и маслената помпа- и нея бихме могли да я изключим като вероятност. Пробвай ако го смениш дали няма да се оправи положението.
Panev написа:А няма ли вероятност самия датчик за маслото да ти прави проблем(не индикатора на таблото). Щом са ти сменили коляновия вал трябва да си сменили и основните и биелните лагери- значи тях може да ги изключим като вероятност. Щом си сменил и маслената помпа- и нея бихме могли да я изключим като вероятност. Пробвай ако го смениш дали няма да се оправи положението.
Аз немога да разбера - датчика има ли някаква функция освен да показва когато има проблем ?
или примерсно включва ли нещо ?
защото ако само показва грешно няма как да е от него
или като се включи датчика и включва някаква система?
- security_g
- Мнения: 339
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
AMOUN написа:Panev написа:А няма ли вероятност самия датчик за маслото да ти прави проблем(не индикатора на таблото). Щом са ти сменили коляновия вал трябва да си сменили и основните и биелните лагери- значи тях може да ги изключим като вероятност. Щом си сменил и маслената помпа- и нея бихме могли да я изключим като вероятност. Пробвай ако го смениш дали няма да се оправи положението.
Аз немога да разбера - датчика има ли някаква функция освен да показва когато има проблем ?
или примерсно включва ли нещо ?
защото ако само показва грешно няма как да е от него
или като се включи датчика и включва някаква система?
За всеки случай го смени- може и да не е от него, но може и да е. Предположения много могат да се дадат. Друг вариант за проблема- може да имаш запушена маслена магистрала в двигателя, но "майстора" като ти е правил ремонта на мотора, би трябвало да е проверил всичко.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Налягане на маслото......от там се почва за дане си късаш нервите и за харчиш пари...
при много добре загрял ДВГ трябва да е над 2.0 бара при 2000 оборота(точно при 2000!!!!....при останалите обороти няма референтни стойности!...т)
-нормално налягане....причини-датчик,интеграл в таблото
-ниско налягане...причини(от "долу-нагоре")
-запушена цедка на картера
-нисък дебит на маслена помпа
-основни и биелни лагери за смяна
Хайде мисли ....и си намери свестен майстор защото този може и да те е излъгал-никой не сменя колянов вал основни и биелни лагери без да е наясно с налягането на маслото.....а въобще дали ги е сменял или те е прекарал????Брат ми така щаха да изработят уж,че е за основен ремонт(казаха да оставим колата в сервиза).....ама като сме инат като отворихме на канал картера се оказа запушена цедка!!!Стар майсторски трик!!!
при много добре загрял ДВГ трябва да е над 2.0 бара при 2000 оборота(точно при 2000!!!!....при останалите обороти няма референтни стойности!...т)
-нормално налягане....причини-датчик,интеграл в таблото
-ниско налягане...причини(от "долу-нагоре")
-запушена цедка на картера
-нисък дебит на маслена помпа
-основни и биелни лагери за смяна
Хайде мисли ....и си намери свестен майстор защото този може и да те е излъгал-никой не сменя колянов вал основни и биелни лагери без да е наясно с налягането на маслото.....а въобще дали ги е сменял или те е прекарал????Брат ми така щаха да изработят уж,че е за основен ремонт(казаха да оставим колата в сервиза).....ама като сме инат като отворихме на канал картера се оказа запушена цедка!!!Стар майсторски трик!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта