Теч на масло от гарнитурата на главата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zone967
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 10 сеп 2005 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Теч на масло от гарнитурата на главата

Мнениеот zone967 » Чет 29 дек 2005 14:53


Появи ми се теч от гарнитурата на главата близо до ангренажния ремък. Добре, че го видях на време, защото в картера не беше останало много масло. Закарах я в сервиз, там ми казаха че главата се нуждае от разпилване, смяна на гарнитура и още едно две неща дето не ги запомних, щото не ги разбирам тия работи. Това ще ми струва 250 лв. Та питам, дали е нормално за тази работа и частите за тези пари? И друго...дали главата е разядена и се нуждае от шлайфане от това, че е карана на газ,а?
Колата е 1,3 карбуратор на газ-бензин.

Ще съм благодарен за всеки съвет по въпроса ми .respect




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 29 дек 2005 16:36


Ако не тече много имам в предвид ако не се улива, а само сълзи, можеш да си караш така спокойно...
НО.
За да си сигурен какво е състоянието..
Премери компресията на цилиндрите.
Ако имаш сериозна неравномерност там, си за смяна на гарнитура, ама 250 лв ми се виждат множко...

На практика може да се е получил теча ако ти е сменяна гарнитурата на мотора скоро или просто така да е решило..
Няма да те плаша, че от там минава маслопровод но шанса да шурне изведнъж е доста малък... + това ти гарантирам че от такива "течове" на масло, не се губи толкова масло колкото си милиш....

Лично аз бих си юркал здраво, и си проверявал по-често маслото..

А за газта... забрави от нея да е !:)
Колко зор требе да види че от цилиндъра да прояде някак си та да избие гарнитурата...


А всъщност нали говорим за гарнитурата на главата, която е между блока и главата... не за другата между капака на клапаните и главата?


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Чет 29 дек 2005 16:52


Нуждаеш се от смяна на Майстора!
Погледни в "Сервизи" :wink:


Потребителски аватар
zone967
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 10 сеп 2005 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zone967 » Чет 29 дек 2005 17:23


Човече, не зная за коя гарнитура говорим, защото не разбирам нищо :oops: Някъде към агренажния ремък.
Масло течеше за престой около 4 минути към 10 милилитра, което според мен е много. Беше останало съвсем малко като издърпах пръчката. А голфа здраво е юркан и не си знае километрите, така че възможно ли е да му е дошло времето за подобна интервенция?

Последна промяна от zone967 на Чет 29 дек 2005 17:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 29 дек 2005 17:35


Гарнитура на главата(все пак 250лв. шлайфане не се връзва с капака на разпределителния) , при положение че тече за минути зле е мисли си за смяна ама около 150лв. си мисля че е цената за 1,3. Не е някой сбит мотор я. :roll:


Потребителски аватар
4o4o_2345
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 18 окт 2005 9:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот 4o4o_2345 » Чет 29 дек 2005 17:37


да не би да ти тече от гарнитурата на капака 6тото е доста за да е от главата . провери да не би да се се е скасала корковата гарнитурка на капака . или са6то може да тече от гумичката на разпределителния вал която е между вала и капака . но толкова масло да тече от гарнитура на главата е малко вероятно според мен . апак за цената 250 лв. е много за тази работа .


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Чет 29 дек 2005 17:43


zone967 написа: за престой около 4 минути към 10 милилитра, което според мен е много. Беше останало съвсем малко като издърпах пръчката.



Чичин,сменяй бързо гарнитурата на главата зашото положението не ти е никак розово wavecry


Потребителски аватар
zone967
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 10 сеп 2005 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zone967 » Чет 29 дек 2005 17:46


А освен това ми казаха от сервиза и че други неща са за ремонт и смяна, ама ги забравих :oops: 100лв. за работата,150 са за частите :wink: не е само едната гарнитурка да се купи...Абе така е :wink: кой не разбира си цака яко и това е :D Не може човек от всичко да разбира я! :wink: Мерси за отговорите момчета patriot


Потребителски аватар
Memo
Мнения: 351
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Memo » Чет 29 дек 2005 22:41




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 01 яну 2006 15:16


Множко е май Но ако ще има шлаиф на глава ,после шлайф на клапани и припасване на клапаните към леглата всеки за леглото си. / Във Варна тарифата е 120 лв за ремонта на главата - шлайф на клапаните/ за шлайф на главата още 20-30лв според кривината.
Момчето не казва дали в сумата от 250лв са и частите -гарниура глва и клапани. Ако ангренажният ремък е омасле и той е за смяна.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта