Появи ми се теч от гарнитурата на главата близо до ангренажния ремък. Добре, че го видях на време, защото в картера не беше останало много масло. Закарах я в сервиз, там ми казаха че главата се нуждае от разпилване, смяна на гарнитура и още едно две неща дето не ги запомних, щото не ги разбирам тия работи. Това ще ми струва 250 лв. Та питам, дали е нормално за тази работа и частите за тези пари? И друго...дали главата е разядена и се нуждае от шлайфане от това, че е карана на газ,а?
Колата е 1,3 карбуратор на газ-бензин.
Ще съм благодарен за всеки съвет по въпроса ми .respect
Теч на масло от гарнитурата на главата
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако не тече много имам в предвид ако не се улива, а само сълзи, можеш да си караш така спокойно...
НО.
За да си сигурен какво е състоянието..
Премери компресията на цилиндрите.
Ако имаш сериозна неравномерност там, си за смяна на гарнитура, ама 250 лв ми се виждат множко...
На практика може да се е получил теча ако ти е сменяна гарнитурата на мотора скоро или просто така да е решило..
Няма да те плаша, че от там минава маслопровод но шанса да шурне изведнъж е доста малък... + това ти гарантирам че от такива "течове" на масло, не се губи толкова масло колкото си милиш....
Лично аз бих си юркал здраво, и си проверявал по-често маслото..
А за газта... забрави от нея да е !:)
Колко зор требе да види че от цилиндъра да прояде някак си та да избие гарнитурата...
А всъщност нали говорим за гарнитурата на главата, която е между блока и главата... не за другата между капака на клапаните и главата?
НО.
За да си сигурен какво е състоянието..
Премери компресията на цилиндрите.
Ако имаш сериозна неравномерност там, си за смяна на гарнитура, ама 250 лв ми се виждат множко...
На практика може да се е получил теча ако ти е сменяна гарнитурата на мотора скоро или просто така да е решило..
Няма да те плаша, че от там минава маслопровод но шанса да шурне изведнъж е доста малък... + това ти гарантирам че от такива "течове" на масло, не се губи толкова масло колкото си милиш....
Лично аз бих си юркал здраво, и си проверявал по-често маслото..
А за газта... забрави от нея да е !:)
Колко зор требе да види че от цилиндъра да прояде някак си та да избие гарнитурата...
А всъщност нали говорим за гарнитурата на главата, която е между блока и главата... не за другата между капака на клапаните и главата?
- zone967
- Мнения: 166
- Регистриран на: Съб 10 сеп 2005 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Човече, не зная за коя гарнитура говорим, защото не разбирам нищо
Някъде към агренажния ремък.
Масло течеше за престой около 4 минути към 10 милилитра, което според мен е много. Беше останало съвсем малко като издърпах пръчката. А голфа здраво е юркан и не си знае километрите, така че възможно ли е да му е дошло времето за подобна интервенция?

Масло течеше за престой около 4 минути към 10 милилитра, което според мен е много. Беше останало съвсем малко като издърпах пръчката. А голфа здраво е юркан и не си знае километрите, така че възможно ли е да му е дошло времето за подобна интервенция?
Последна промяна от zone967 на Чет 29 дек 2005 17:36, променено общо 1 път.
- 4o4o_2345
- Мнения: 82
- Регистриран на: Вто 18 окт 2005 9:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
да не би да ти тече от гарнитурата на капака 6тото е доста за да е от главата . провери да не би да се се е скасала корковата гарнитурка на капака . или са6то може да тече от гумичката на разпределителния вал която е между вала и капака . но толкова масло да тече от гарнитура на главата е малко вероятно според мен . апак за цената 250 лв. е много за тази работа .
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Множко е май Но ако ще има шлаиф на глава ,после шлайф на клапани и припасване на клапаните към леглата всеки за леглото си. / Във Варна тарифата е 120 лв за ремонта на главата - шлайф на клапаните/ за шлайф на главата още 20-30лв според кривината.
Момчето не казва дали в сумата от 250лв са и частите -гарниура глва и клапани. Ако ангренажният ремък е омасле и той е за смяна.
Момчето не казва дали в сумата от 250лв са и частите -гарниура глва и клапани. Ако ангренажният ремък е омасле и той е за смяна.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта