Проблем със зареждането

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
v.pavlov
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 02 яну 2006 9:57
Автомобил:
Двигател:

Проблем със зареждането

Мнениеот v.pavlov » Пон 02 яну 2006 10:21


От известно време на сам колата престана да зарежда ,а едновременно с това се изгуби и показанието на оборотомера ,индикацията на лампите за масло, зареждане , ръчна спирачка , ниво на спирачна течност в казанчето и датчика за охлаждане. По описание на схемите които имам се оказва ,че се губи някакъв плюс който се явява общ за всички тези уреди.Когато запаля колата алтернаторът не зарежда, когато я изфросирам си зарежда нормално. Смених стабилизатора на генератора ,но уви никакъв ефект.Когато откача плюсовата клейма на алтернатора и измеря напрежениетому спрямо маса не е повече от волт след изфросиране достига до 60V (това е в зависимост от оборотите).Разглабял съм генератора и колектора почистен.Водих я и на "майстор" ,нямало било възбуждане което според него идва от тънкия кабел (според мен той е само за индикация към арматурното табло) ,да ама това не е ладов генератор да отива отделен плюс за възбуждане .
Колата е Ауди 80 с Бош алтернатор!
Благодаря ви предварително за помощта




hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пон 02 яну 2006 10:36


да тънкия кабел е за арматурното табло за пръв път чувам да вдигне 60в но ако е така значи релето ти е мъртво


v.pavlov
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 02 яну 2006 9:57
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот v.pavlov » Пон 02 яну 2006 19:55


Аз бях по очуден от това ,че измерих 60v ,при положение ,че тъкмо смених стабилизатора.Възможно е и уредът да не е бил изправен тъй като беше със слаба батерия.Както и да е днес проблемът бе решен след закупуване на ново (от морга) арматурно табло.Това което не прества да ме тормози е ,че това тънкото кабелче е само за индикация както и споменах в предишния постинг.Сега след поставяне на новото (старо) табло не бе нужно да изфросирам колата за да започне да зарежда ,а просто си зарежда веднага след запалване и оборотомера и индикацията си работят.


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Пон 02 яну 2006 20:25


това е заради 4етките на динамото.колкото са по-дебели,толкова пове4е ток дават.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 48 госта