От известно време на сам колата престана да зарежда ,а едновременно с това се изгуби и показанието на оборотомера ,индикацията на лампите за масло, зареждане , ръчна спирачка , ниво на спирачна течност в казанчето и датчика за охлаждане. По описание на схемите които имам се оказва ,че се губи някакъв плюс който се явява общ за всички тези уреди.Когато запаля колата алтернаторът не зарежда, когато я изфросирам си зарежда нормално. Смених стабилизатора на генератора ,но уви никакъв ефект.Когато откача плюсовата клейма на алтернатора и измеря напрежениетому спрямо маса не е повече от волт след изфросиране достига до 60V (това е в зависимост от оборотите).Разглабял съм генератора и колектора почистен.Водих я и на "майстор" ,нямало било възбуждане което според него идва от тънкия кабел (според мен той е само за индикация към арматурното табло) ,да ама това не е ладов генератор да отива отделен плюс за възбуждане .
Колата е Ауди 80 с Бош алтернатор!
Благодаря ви предварително за помощта
Проблем със зареждането
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз бях по очуден от това ,че измерих 60v ,при положение ,че тъкмо смених стабилизатора.Възможно е и уредът да не е бил изправен тъй като беше със слаба батерия.Както и да е днес проблемът бе решен след закупуване на ново (от морга) арматурно табло.Това което не прества да ме тормози е ,че това тънкото кабелче е само за индикация както и споменах в предишния постинг.Сега след поставяне на новото (старо) табло не бе нужно да изфросирам колата за да започне да зарежда ,а просто си зарежда веднага след запалване и оборотомера и индикацията си работят.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 48 госта