Бие волана при спиране

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Бие волана при спиране

Мнениеот ALESYZ » Пон 26 май 2008 19:34


Колеги, това ми е проблема. Бие само когато спирам. Четох разни теми, мисля си за дисковете. Ама са на няма и хиляда км. чисто нови Брембо макс, кога свариха да се изкривят?Накладки, дискове, сичко смених и до едно време беше добре, ама от скоро бие та се къса и то при по-висока скорост, след 80 някъде. На по-ниска почти не се усеща.Питането ми е, могат ли чисто нови дискове и то не к'ви да е, да се изкривят за толко време, откак са сложени?Мерси.

P.S.И има ли начин да се проверят дисковете дали са добре, тъй с голяма доза вероятност.




diavo
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 15 дек 2007 8:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бие волана при спиране

Мнениеот diavo » Пон 26 май 2008 19:39


ALESYZ написа:Колеги, това ми е проблема. Бие само когато спирам. Четох разни теми, мисля си за дисковете. Ама са на няма и хиляда км. чисто нови Брембо макс, кога свариха да се изкривят?Накладки, дискове, сичко смених и до едно време беше добре, ама от скоро бие та се къса и то при по-висока скорост, след 80 някъде. На по-ниска почти не се усеща.Питането ми е, могат ли чисто нови дискове и то не к'ви да е, да се изкривят за толко време, откак са сложени?Мерси.

P.S.И има ли начин да се проверят дисковете дали са добре, тъй с голяма доза вероятност.


еми да може да се изкривят на малко километри

можеш да ги провериш дали са криви като ги свалиш и ги занесеш при стругар, той като ги качи на струга ще ти каже. Най- вероятно е от тях


Потребителски аватар
gero
Мнения: 140
Регистриран на: Вто 01 апр 2008 20:31
Автомобил: GOLF 4
Двигател: AGN
Местоположение: Нова Загора

Мнениеот gero » Пон 26 май 2008 20:25


Струга ще си каже думата приятел-100%


Потребителски аватар
Boyan Yordanov
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 16 авг 2006 13:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Boyan Yordanov » Вто 27 май 2008 0:53


Престъргването е живо порно пробвал съм нищо нестава.И аз имам същия проблем но с дискове АТЕ на 5000 км са но бият та се късат :lol:


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Вто 27 май 2008 6:54


Колега,ако е само при спиране по-добре си провери и шарнирите и кормилните щанги за луфтове!


Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Мнениеот ALESYZ » Вто 27 май 2008 7:57


Благодаря колеги. Нямам намерение да стръжа дисковете, само да установя точната причина. Ако са те, смяна веднага. Ама все пак нови дискове, чак ми е жал, колата спира иначе много добре. Ще я замъкна днес на някой майстор пък да огледа за луфтове по щанги, шарнири.


Потребителски аватар
ilkomotor
Мнения: 640
Регистриран на: Пет 14 юли 2006 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот ilkomotor » Вто 27 май 2008 9:52


...според мен са дискове, АЗ изкривих така едни нови дискове на магистралата с много рязко спиране от 160 км/ч в лявата лента --->аварийно до 40 км/ч и направо изгоряха ..барабар с феродото!!! :lol: , всичко тва за 2-3 минути се случи.... и започнаха да ,,БИЯТ,, ...и край с тях! :cry:


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Вто 27 май 2008 11:54


Намираш индикаторен "часовник" с магнитна стойка. Вдигаш колата на крик, сваляш джантата, опираш индикатора на диска - на външния край на гладката повърхност по която работят накладките, бавно на ръка превърташ диска да направи пълен оборот и гледаш стрелката. Ако отклонението е повече от няколко стотни от мм - диска се е изкривил.


Потребителски аватар
ilkomotor
Мнения: 640
Регистриран на: Пет 14 юли 2006 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот ilkomotor » Вто 27 май 2008 11:58


индикаторен "часовник" с магнитна стойка - а такова нещо откаде??? за пръв път чувам :oops:


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Вто 27 май 2008 12:25


ilkomotor написа:индикаторен "часовник" с магнитна стойка - а такова нещо откаде??? за пръв път чувам :oops:


Значи си далеч от машиностроенето. Ако имаш познат стругар може да направите тази проба за по малко от час.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Вто 27 май 2008 16:12


Понеже диска се крепи към главината само с едно болтче М6(при свалена джанта) ,това е предпоставка той да не лежи плътно на главината ,а от там и да има биене.В този случай изследването с индикатор няма да е коректно! :wink:


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Вто 27 май 2008 20:23


Би могло да се премери без сваляне на гумата, от вътрешната страна на диска, само че трябва да е на канал за да се вижда индикатора.


Потребителски аватар
Spasov_G
Мнения: 229
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот Spasov_G » Сря 28 май 2008 22:45


Здравей колега да драсна и АЗ някой ред казваш , че си сменил много скоро дискове а сега питам когато ги закупи попита ли дали са преминали термична обработка самите дискове или казано на прост език бяха ли калени защотото повечето дискове имам предвит по ефтините не са и първите 150-200 км трябва да се отнасяш много внимателно към тях и да сведеш до мимимум ползване на спирачки през тия км те се термират сами и след това са екстра иначе си е напълно нормално колкото и да е неприятно да се изкривили ако си решил да ги изпробваш от първия момент на слагането им , ако това си го спазил което ти казах търси неизправност по предницата тампони на носачите е другото което предлагам да погледнеш .........


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Чет 29 май 2008 0:44


напълно възможно е да си ги изкривил и като си си мил колата...един приятел така газ спирачка, отива на ОМВ да си измие колата и намокрил дисковете и на струг :)


Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Мнениеот ALESYZ » Съб 28 юни 2008 12:37


Ся, колеги, бая време мина в чудене и мислене и темата остаря. Благодаря на всички за отговорите, аз реших проблема. Смених дисковете с нови и работата се оправи. Пак заложих на Brembo Max и си казах, че ще карам по-внимателно (уж де), но след смяната имаше очевиден и моментален ефект. Не смених накладките, макар че купих нови, но колата спира отлично и без следи от предишното си поведение. Сега, почвам да се чудя, тези предните, може ли да са били менте? Взех ги от колега във форума и нищо не искам да кажа с това, щото и той може да не е знаел к'ви са, по скоро правят ли се ментета на тази марка е въпроса и доколкото четох, май не.Пък чувам, че имало много рекламации от този модел. Незнам, както и да е. Исках да заложа на ATE, ама нямали в наличност,, чак след месец и малко се принудих да се спра пак на същите и дано не се разочеровам пак. Още веднъж, благодаря на всички, които взеха отношение.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта