Здравейте,
Преди близо месец сменях 4-те пружини и като резултат - останах здраво изненадан, че късите горе-долу се държат като халогени. Как да е - отворих капака отпред - за дългите има врътки, но за късите не мога да ги стигна - точно зад едни железа са. Та разглобих маската отпред - там има едни удобни винтчета - с тях що-годе ги регулирах фаровете.
Покрай тези упражнения открих 2 броя моторчета за повдигане на фаровете - до сега не знаех че има. Винаги съм си мислел, че като са сменяни фаровете (не са цели, а 2 отделни за къси и дълги) - хоризонталната настройка е отсвирена.
Та на въпроса - някой да знае къде могат да ги дебъгнат защо не работят. Мърдам врътката вътре нагоре-надолу без особен ефект... Питах в 2-3 сервиза - там директно ме отсвириха, че нямали идея, това било специфично, или ел.техника го нямало - е такива номера.
Мерси предварително.
Моторчета на фаровете...
Re: Моторчета на фаровете...
evilyeti написа:Здравейте,
Преди близо месец сменях 4-те пружини и като резултат - останах здраво изненадан, че късите горе-долу се държат като халогени. Как да е - отворих капака отпред - за дългите има врътки, но за късите не мога да ги стигна - точно зад едни железа са. Та разглобих маската отпред - там има едни удобни винтчета - с тях що-годе ги регулирах фаровете.
Покрай тези упражнения открих 2 броя моторчета за повдигане на фаровете - до сега не знаех че има. Винаги съм си мислел, че като са сменяни фаровете (не са цели, а 2 отделни за къси и дълги) - хоризонталната настройка е отсвирена.
Та на въпроса - някой да знае къде могат да ги дебъгнат защо не работят. Мърдам врътката вътре нагоре-надолу без особен ефект... Питах в 2-3 сервиза - там директно ме отсвириха, че нямали идея, това било специфично, или ел.техника го нямало - е такива номера.
Мерси предварително.
Пробвай ги само при вклюен контакт, при мен моторчетата реагират с известно закъснение /няколко секунди/ и се чува бръмченето им. Наклоняването им е само надолу,навярно е добър вариант за мъгла.Виж си и бушоните все пак.
GOLFER написа:регулирането на фаровете е опция когато е натоварена колата и "вирне" муцуна да не осветяваш самолетите.![]()
на въпроса:
започни от най-простото.пробвай ги първо дали работят изобщо.
кабели и букси-може да са разкачени/скъсани/
бушон? и накрая потенциометъра.
успех
Golfer, кажи къде е този потенциометър и за какво служи?
.. кажи къде е този потенциометър и за какво служи?
Ами ако си Г3, намира се от лявата страна на волана, от там където се регулира осветеноста на таблото. По принцип това е опция, на Г3 то и на Голфовете изобщо де, не се включва в базовите модели.
Може да я видиш на 51ва страница от "Betriebsanleitung".
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 74 госта