малко проблеми с любимия голф

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

малко проблеми с любимия голф

Мнениеот nero » Сря 04 яну 2006 20:34


здравейте колеги,
искам да ви разкажа какъв старт на годината имах :? .
значи реших се най-накрая да провра защо голфа изключва инжекцията на 5200...след 3 дневни ходения и една автодиагностика в АВЕЛ сервиза в Пловдив( сервиза на БОШ) се оказа, че делкото први проблем, при стартиране на двигателя се запишва грешка на копютъра. ок! обаче иронията е ,че точно на 30.12 ходих при майстор и той ми каза ,че старото делко си е заминало и заедно с него взехме друго, което в последствие се оказа ,че не е за моя голф. така в мен имам едно делко с което купих колата и с което прави същия проблем (изключва на 5200) и едно делко, което не става за този модел. Сега ще им нося старото делко в АВЕЛ-а да го дадат на стругар и да го оправи. ново струвало дооооста пари :?
през това време реших и да си оправя газовата, защото пък при нея се губеше мощност на 3000 оборота :? след много съвети от други маийстори, отидох при тоз дето ми е сложил газовата и той ми оправи проблема точно за 5 мин. причината е била ,че в изпаритела (словенски САП КО :shock ) ема едно "цилиндърче" (извинете ме за некомпетентността) което заводско е с объркана дължина. По дълго е, тове е била причината да не влиза достатъчно газ в двигателя, както и да се включва "кихалката" по време на движение ,при рязко подаване на газ. като при втория път тръбата на въздушния филтър се беше отмъкнала :shock . сега върви като бясна на газ ама харчи с една идея повече....т.е. към 2 литра отгоре градско. може би трябва да му кажа да е затвори малко :roll:
и последното.... изпратено ми беше за подарък ДВД портативно и аз рекох да го пробвам в колата, защото има кабел за запалката.....е в резултата да де на късо и сега съм без: плафони на тавана, централно заключване, часовника се нулира при всяко излкчване на двигателя, временния километраж също т.е. някой бушончета са заминали, утре ще ги оправям и тях

аааа и как забравих, най интересното аз съм с АЕК двигател с СИМОС инжекция :shock :shock :shock :shock това излезна при диагностиката. луда работа :D :D :D




Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Сря 04 яну 2006 21:57


За другите неща не знам какво да ти кажа но поне за горивната система :shock AEK е с Motronic инжекция справкатук буквичките на двигателя със SIMOS са AFT. Как така са я трампили? Да няма някаква грешка?


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Сря 04 яну 2006 23:39


ми и аз това се чудя, грешка няма...на двигателя пише АЕК а на диагностиката излиза СИМОС инжекция :roll: как става тоя номер незнам :?


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Сря 04 яну 2006 23:46


я си разгледай компютъра, не него БОШ ли пише или нещо друго... Сименс например?


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 04 яну 2006 23:48


е може да е сменяно някога :) нали не си го взимал нов от магазина?


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Чет 05 яну 2006 0:34


добре. да предположим ,че е сменена инжекцията. нормално ли е това, по добре ли е, или не...ако някой е запознат или абе де да знам.... ей това е, ако някой знае да каже :roll:

Изображение
Изображение


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Чет 05 яну 2006 22:54


днес получих и отговор на въпроса....скед като посетих Хаас в Пловдив и им разказах за моя случай те провреиха по ЕТКА-та и какво излезна...значи мотора ми е AFT а не АЕК :shock както е по дакоументите от КАТ, и от тук нататък всичко си идва на мястото :D , колата е произведена '97 а не '96 (малеее тая ЕТКА-а ми разаказа играта и майченото мляко си показа колата :D , откъде е купена къде е внесена, какъв цвят е, какво е обзавеждането и т.н.)
значи токолова по този въпрос. :wink:
е и всичко не свърши до тук де, в Пловдив закъсах защото ми изгоря комотатора :? но и него го оправихме срещо 100 кинта :wink:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пет 06 яну 2006 3:38


Е хубаво де ама кво стана с прекъсвача на 5200 :?


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Пет 06 яну 2006 8:47


целия проблем идвал от делкото, значи аз съм с делко ,което не е отговаря на този двигател и за това при високите оборити делкото което командва дюзите за впръскване започва да бърка, причината е че делкото ми е с 4 датчика, т.е. при един оборот на палеца има 4 зацепвнаия, а на мен ми трябва делко само с една датчик, с едно зацепване. това ми обясниха в БОШ и в ХААС. сега си търся такова делко :roll:


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Съб 07 яну 2006 20:38


такааа, след седмица на бягане по автосервизи, ето какаво излезна - по шаси колата ми е с АФТ двигател. това показава ЕТКА-та в ХААС-а. инжекцията ми е Симос, и копутреа ми е Сименс, до тук добре, но на двигателя ясно са изписано буквите АЕК :shock :shock :shock :?
е колега какво карам всъщност и ако се наложи да си търся части за какъв двигател да търся. и възможно ли е в Волфсбург да са направили АЕК с Симос инжекцион и с Сименс копютър. помагайте колеги :( :? :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта