Проблеми с високи обороти, Г3 ГТИ АДИ - оправих я може би?!?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Проблеми с високи обороти, Г3 ГТИ АДИ - оправих я може би?!?

Мнениеот designer1 » Съб 09 авг 2008 12:06


И така в момента съм разглобил всичко до дроселната клапа даже и нея. Защото ми вдигаше оборотите на празен ход. Като си карам изключвам от скорост и оборотите остават на 1500-1800.
Разглобих дросела за да видя дали пък ако почистя пътечките няма да се оправи, но уви стана по-зле. Вече държи 2000 мин стога и до 3к.
Изчистих пътечките със пропанол , некав вид алкохол, слобих сичко както трябва проверих дали не смъче въздух от някъде , всичко изглежда наред! Интересното е че стъпковия мотор въобще не си прави тръда да помръдва клапата. Съдя по това че, има един палец който идва от оста на стъпковиа мотор този палец се вижда без нищо да се разглобява. Седи си в нулево положение а колата се форсира с над 2500 оборота. Кака става таз работа незнам. Клапата непомръдава а енгина реве ли и си се форсира. Помагайте :( :idea:

Последна промяна от designer1 на Съб 09 авг 2008 13:50, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 09 авг 2008 12:21


а погледна ли какво има да каже компира преди да почнеш да ръчкаш?
ти си мислиш едно-той друго. дадена му е от конструктора думата в случая-защо не го пита?
така и 7к ще ти дигне, след като не знаеш къде трябва да пипаш-що пипаш?


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Съб 09 авг 2008 12:32


И ти си прав! Ама хеи го на аз първо фанах и го разръчках пък ти ми каза да доида другата седмица , то туй хубаво ма то отвътре ме ръчка и сън не ми дава :(

Проблема е установен и може би оправен ще пиша след ниаколко дни сега ще тествам :D

Оказа се следната хуйня :evil: . Болчето на ограничителя на хода на клапата (черната врътка която задвижва жилото на газта има едно краче което контактува с това болтче) която притваря въздуха демек дроселната клапа.
Пък тя небеше 4истена от свет време. Хванх се преди време позабърсах я позачистих я. Ама от де да се сетя че тя е настройвана според работата на мотора . И аз като съм махнал боклуците из системата и съм увеличил сечението на въздушния поток, Не 2к а 8к може да развие на празен ход само заради тва че некаф келеш го е мързяло да изчисти клапата ми е натегнал ограничитела колко да закрепи некакви обороти на празен ход . Аз бишнах половината горивна система за една врътка. :evil: :evil: :evil:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта