спря вентилатора на парното - GOLF III -износен мотор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Svetilio
Мнения: 376
Регистриран на: Чет 04 май 2006 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

спря вентилатора на парното - GOLF III -износен мотор

Мнениеот Svetilio » Вто 22 юли 2008 21:59


та, проблема е следния,

вентилатора на парното спря - просто не завърта изобщо - колата е с климатроник , таблото с 2 airbags

климатроника включва компресора , но не го пускам без вентилатор, защото имам чуството че нещо е блокирал и може да изгори /ако не е сдал багажа вече де/
от известно време правеше проблем - почваше да духа след сериозни сътресения на колата - мислех си за лош контакт, но май е друго,
преди да спре се появи едно бръмчене ...

та в момета съм без клима и вентилация - казвайте как мога да стигна до пустия вентилатор най-бързо - изрових форума да намеря снимки , но без особен успех /освен темата за присаждане на климатроник и оше една за пасат /
ако има значение жабката не се отваря - така си я карам 2 години затворена със счупен чоп - имам съмнение че нещо се е намотало на вентилатора - филтъра за купе е сменен, но май се е замотал дунапрен от изолацията - подухвапе ми парченца от време на време....

P.S. знам че не е трябвало да чакам да спре да духа...ама като нема време да отскоча до "масторите".... :roll:

Последна промяна от Svetilio на Вто 12 авг 2008 19:30, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Вто 22 юли 2008 22:26


най-вероятно ти е изгоряло моторчето, демонтажа е голяма досада - сваля се предната броня, гредата под нея, после се откачват от болтовете двата радиатора /ако си вовък може и да не изпускаш фреона и антифриза/ и чак тогава достигаш до заветното моторче :wink:
Пренавиват ги някъде, има нови и морги....

това е скромният ми опит, идея нямам защо са го направили толкова труден достъпа до това моторче, но за щястие не се налага често да се роди там :wink:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 22 юли 2008 22:33


Провери за всеки случай бушоните.... ;)


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Вто 22 юли 2008 22:36


Tinko написа:Провери за всеки случай бушоните.... ;)


верно, има и едно реле до акумулатора, то включва перката, също може да го погледнеш


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Вто 22 юли 2008 22:43


Plamen_RI написа:най-вероятно ти е изгоряло моторчето, демонтажа е голяма досада - сваля се предната броня, гредата под нея, после се откачват от болтовете двата радиатора /ако си вовък може и да не изпускаш фреона и антифриза/ и чак тогава достигаш до заветното моторче :wink:
Пренавиват ги някъде, има нови и морги....

това е скромният ми опит, идея нямам защо са го направили толкова труден достъпа до това моторче, но за щястие не се налага често да се роди там :wink:
Май не си го разбрал, на колегата му е се прее*ало моторчето на вентилацията на купето, не на радиатора.


Потребителски аватар
Svetilio
Мнения: 376
Регистриран на: Чет 04 май 2006 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Svetilio » Вто 22 юли 2008 22:44


бушоните са ОК, отхвърлих първо този вариант, говорим за моторчето на парното в купето , не на радиатор - той слава богу си работи , като се пусне климата си тръгва и той на .....

та трябва ми идея как да стигна до моторчето с перката в таблото за клима/парно /под жабката е доколкото знам..../

мерси на отзовалите се предварително


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 22 юли 2008 22:46


racing_team_vidin написа:
Plamen_RI написа:най-вероятно ти е изгоряло моторчето, демонтажа е голяма досада - сваля се предната броня, гредата под нея, после се откачват от болтовете двата радиатора /ако си вовък може и да не изпускаш фреона и антифриза/ и чак тогава достигаш до заветното моторче :wink:
Пренавиват ги някъде, има нови и морги....

това е скромният ми опит, идея нямам защо са го направили толкова труден достъпа до това моторче, но за щястие не се налага често да се роди там :wink:
Май не си го разбрал, на колегата му е се прее*ало моторчето на вентилацията на купето, не на радиатора.


И мен това ме очуди, а на това моторче често му се базика буксата... :)


Потребителски аватар
Svetilio
Мнения: 376
Регистриран на: Чет 04 май 2006 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Svetilio » Вто 22 юли 2008 22:54


ще си позволя да ползвам снимки от http://fransizkup.bg/ на колега ishodov

Изображение
- моторчето трябва да е това кръглото зад гредата държаща пасажерския airbag, въпроса е - може ли да се стигне до него без да се вади цялото табло - и каква е последователността на сваляне - примерно - барче - жабка - достъп до моторчето или?

идеята ми е да видя дали няма нещо заклещено, откачена клема - ако е по-сложно - тичам при Никси или Ваското / и без друго си плача за една диагностика и други дреболии/

Последна промяна от Svetilio на Пон 06 юли 2015 16:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 22 юли 2008 23:02


Провери му бушона, като за начало. Иначе си е сложно, но едвали се сваля цялото табло :?: :roll:


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Вто 22 юли 2008 23:04


Svetilio написа:...

онзи ден правих същата працедура на един сценик, вентилатора на климатроника трепереше и от него почти цялата кола, та там се разглабя под жабката отдолу, една челна стойка, 3 болта и една букса и моторчето с перката излиза, на ФВ не знам как е направено, но определено трябва да се разглабя, щом е сглобено :lol:


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Сря 23 юли 2008 9:36


:oops: обърках се


Потребителски аватар
Svetilio
Мнения: 376
Регистриран на: Чет 04 май 2006 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Svetilio » Вто 12 авг 2008 19:34


след сваляне на моторчето се установи че просто прекалено много се е въртял и му е писнало явно :lol:

четките бяха сменени /почти ги нямаше/ -вече върти но не тръгва всеки път без помощ /леко докосване и е 6/ .... износен ротор /протрит около 4 мм

диагноза: обява в раздел купува :cry:

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=102538&highlight=



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], nikola85 и 53 госта