
Загуба на Мощност и пукане
- npachovski
- Мнения: 551
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Загуба на Мощност и пукане
Здравейте колеги знам, че някой ще може да помогне или да ме опъти.Проблема е следният от 2-3 дена е така и се влошава със всяко каране, ниските обороти работят добре обаче като и дам газ се замисля първо после започва едно леко предърванеи няма тяга то се чуства не те подпира седалката в гърба само се чуства едно тормозене на двигатела първа е добре и като и дам на втора газ само форсирване и тъпче едно такова дави се като удавник колата няма газ нито метан на бензин си я карам.Другото което е мирише силно на бензин като и дам повечко газчица, а на място се чува едно като лека детонация и то отпред при двигатела се чува някъде мисля, че може да идва от изоускателния колектор.Казаха ми да я карам в понеделник на стенд да се види, но искам да знам какво да очаквам защото сега ще ме тормози цял уйкенд 

- npachovski
- Мнения: 551
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
А бе тия 2Е-та да нямат в програмата заложен момент за вкарване в сервиз, веее!?!...
Същата история и при мен преди 15 дни!
Комбинирана с огромен разход, черни свещи заради преобогатеното гориво, забиване на муцуната на 160, мудно ускорение...
По въпроса: Съмнявам се да е Ламбдата, при все, че аз точно нея хванах в крачка! Не работеше! Проверката я правих с осцилоскоп и очаквах да видя графиката на напрежението, която тя вади или поне постоянното 0.4V, ако е откачена или не работи!
Да, ама не!
Пълна права линия на 0V като кардиограма на скелет на войник от Балканската война! Като откачех сондата дежурните 0.4В пак не се появяваха!
Всички датчици ги проверявах един по един директно на куплунга на контролера! Всичко изрядно! Включих го и ... ХОП!... Ламбдата си се появи
Веднага ми се наби в главата мисълта за кофти връзка! Един по един куплунзите- лъщят на слънцето, сякаш току-що са произведени!
Почнах да карам- добре е колата! Но пък карах с постоянно включен осцилоскоп и си следях Ламбдата (че за малко и дюзите
)
Едн ден показанията й отново изчезнаха... 0V отвсякъде! Поръчках, подърпах кабели- йок! Не ще!
Тръгнах отново, защото нямах избор. След 15 минути каране по паваж тя взе, че се появи!
Още на следващия ден разкостих контролера и презапоих всички спойки на куплунга, както и още доста, дето ми се видяха дори и малко съмнителни!
Вече 1 седмица грижи няма!
(продължавам да карам с включен осцилоскоп, за да следя показанията)
Та съветите ми са:
1. и основно- температурен датчик!!! Това е най-често срещаното!
2.Проверка на налягането в горивната рейка- 3 бара без вакуум (само на контакт) и 2.5 бара с вакуум (запален двигател)
3.Смяна на вакуумните маркучлета (по горната причина)
4. Проверка с осцилоскоп какво показва Ламбда-сондата. Ако е във високо ниво (1V), значи тя си отчита преобогатеното гориво. Защо не го компенсира- друга бира! Ако показва 0V- значи вероятно е дала фира! Правилното е да превключва от високо на ниско ниво и обратно около веднъж в секунда. Но тя коригира не повече от 20% от качеството на сместа (по непотвърдените ми сведения)
5. Проверка на дебитомера (показания), по възможност и с подмяна с нов.
6. Провека херметичност и правилно впръскване на дюзите. Профилактичното почистване с ултразвук може да е само от полза!
Разбира се, това всичко след като сте сменили въздушния филтър! Дори и да е нов!
п.п. проверете си маслото да не се е вдигнало нивото и да вони на бензин, че става лошо!
Същата история и при мен преди 15 дни!
Комбинирана с огромен разход, черни свещи заради преобогатеното гориво, забиване на муцуната на 160, мудно ускорение...
По въпроса: Съмнявам се да е Ламбдата, при все, че аз точно нея хванах в крачка! Не работеше! Проверката я правих с осцилоскоп и очаквах да видя графиката на напрежението, която тя вади или поне постоянното 0.4V, ако е откачена или не работи!
Да, ама не!
Пълна права линия на 0V като кардиограма на скелет на войник от Балканската война! Като откачех сондата дежурните 0.4В пак не се появяваха!
Всички датчици ги проверявах един по един директно на куплунга на контролера! Всичко изрядно! Включих го и ... ХОП!... Ламбдата си се появи

Веднага ми се наби в главата мисълта за кофти връзка! Един по един куплунзите- лъщят на слънцето, сякаш току-що са произведени!
Почнах да карам- добре е колата! Но пък карах с постоянно включен осцилоскоп и си следях Ламбдата (че за малко и дюзите

Едн ден показанията й отново изчезнаха... 0V отвсякъде! Поръчках, подърпах кабели- йок! Не ще!
Тръгнах отново, защото нямах избор. След 15 минути каране по паваж тя взе, че се появи!

Още на следващия ден разкостих контролера и презапоих всички спойки на куплунга, както и още доста, дето ми се видяха дори и малко съмнителни!
Вече 1 седмица грижи няма!

Та съветите ми са:
1. и основно- температурен датчик!!! Това е най-често срещаното!
2.Проверка на налягането в горивната рейка- 3 бара без вакуум (само на контакт) и 2.5 бара с вакуум (запален двигател)
3.Смяна на вакуумните маркучлета (по горната причина)
4. Проверка с осцилоскоп какво показва Ламбда-сондата. Ако е във високо ниво (1V), значи тя си отчита преобогатеното гориво. Защо не го компенсира- друга бира! Ако показва 0V- значи вероятно е дала фира! Правилното е да превключва от високо на ниско ниво и обратно около веднъж в секунда. Но тя коригира не повече от 20% от качеството на сместа (по непотвърдените ми сведения)
5. Проверка на дебитомера (показания), по възможност и с подмяна с нов.
6. Провека херметичност и правилно впръскване на дюзите. Профилактичното почистване с ултразвук може да е само от полза!
Разбира се, това всичко след като сте сменили въздушния филтър! Дори и да е нов!
п.п. проверете си маслото да не се е вдигнало нивото и да вони на бензин, че става лошо!
- moleo
- 0888
- Мнения: 755
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Загуба на Мощност и пукане
npachovski написа:Здравейте колеги знам, че някой ще може да помогне или да ме опъти.Проблема е следният от 2-3 дена е така и се влошава със всяко каране, ниските обороти работят добре обаче като и дам газ се замисля първо после започва едно леко предърванеи няма тяга то се чуства не те подпира седалката в гърба само се чуства едно тормозене на двигатела първа е добре и като и дам на втора газ само форсирване и тъпче едно такова дави се като удавник колата няма газ нито метан на бензин си я карам.Другото което е мирише силно на бензин като и дам повечко газчица, а на място се чува едно като лека детонация и то отпред при двигатела се чува някъде мисля, че може да идва от изоускателния колектор.Казаха ми да я карам в понеделник на стенд да се види, но искам да знам какво да очаквам защото сега ще ме тормози цял уйкенд
същия проблем, бензинова помпа да не е ? Аз бях при Васко и той само като погледа установи, че е помпа
- npachovski
- Мнения: 551
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13551
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
radotom написа: ... Ламбдата, при все, че аз точно нея хванах в крачка! Не работеше! Проверката я правих с осцилоскоп и очаквах да видя графиката на напрежението, която тя вади или поне постоянното 0.4V, ако е откачена или не работи!
Пълна права линия на 0V ....
Графиката идеално се вижда и с VagCom a . много полезно е като опция .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MamaMy и 40 госта