не иска да пали
не иска да пали
колеги помагайте,голфа ми пали на бензин много трудно след ,6,7 завартания и започва да се тресе все едно работи на 2,3 цилиндъра мотора ми е 2е 115 коня има и газово и на газ ми пали трудно закачах го на комп всичко е ок а проблема остава имам чуството че не и достига гориво иначе запали ли няма проблем ,благодаря предварително
Последна промяна от dasdas72 на Нед 31 авг 2008 19:25, променено общо 3 пъти.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Колега провери тук http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=104295
здрасти
благодаря колегаsnupeca написа:Колега провери тук http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=104295
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Мале, мале! Колега, слагай по някоя точка или удивителна тук-там, че свят ми се зави!
На въпроса:
По-вероятната причина е не да не стига гориво, а да й идва много и да дави.
Пробвай да спреш газта директно от бутилката, с кранчето (ако има такова). Ама това при работеща на газ кола, така, че да источи всичко, дето ти е по газовата магистрала. След това си включваш на бензин и на другата сутрина палиш.
Ако проблема ти се реши- испуска ти клапанчето за газта и то не остава място за въздуха, че да гори вътре!
Другата възможна причина е прекалено голямо испреварване на искрата, необходимо за добрата работа на газ. Това се оправя с ТАП (Тайм Адванс Процесор) Мени ти испреварването при работа на газ и на бензин.
Трета причина- пикаещи дюзи!
Яко затлачени поради редовната работа на мотора на газ и остарелия бензин. Пропускат гориво, въпреки, че са исключени и вътре става мармалад!
Оправията е с чистене на ултразвук и подмяна на О-пръстените на дюзите.
Не забравяй и 5-атат дюза (за студен старт)
Успех!

На въпроса:
По-вероятната причина е не да не стига гориво, а да й идва много и да дави.
Пробвай да спреш газта директно от бутилката, с кранчето (ако има такова). Ама това при работеща на газ кола, така, че да источи всичко, дето ти е по газовата магистрала. След това си включваш на бензин и на другата сутрина палиш.
Ако проблема ти се реши- испуска ти клапанчето за газта и то не остава място за въздуха, че да гори вътре!
Другата възможна причина е прекалено голямо испреварване на искрата, необходимо за добрата работа на газ. Това се оправя с ТАП (Тайм Адванс Процесор) Мени ти испреварването при работа на газ и на бензин.
Трета причина- пикаещи дюзи!
Яко затлачени поради редовната работа на мотора на газ и остарелия бензин. Пропускат гориво, въпреки, че са исключени и вътре става мармалад!

Оправията е с чистене на ултразвук и подмяна на О-пръстените на дюзите.
Не забравяй и 5-атат дюза (за студен старт)
Успех!
здрасти
проблема е решен оказа се бензиновата помпа не даржи налягане ,след като я смених всичко е ок,благодаря за съветитеsnupeca написа:Колега провери тук http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=104295


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта