Спирачните ми апарати задържат след като загрее колата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
P4v3l
Мнения: 1297
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София_

Спирачните ми апарати задържат след като загрее колата

Мнениеот P4v3l » Нед 31 авг 2008 18:53


Става въпрос за Vw Golf 2 1.6 ТДИ (SВ мотор), проблема е следния: след около 20 минути градско каране предните спирачни апарати спират да отпускат напълно след натискане на спирачката и се налага да се изпусне малко спирачна течност от апарата на някое от предните колела или да се изчака колата да истине (т.е. остава налягане на спирачната течност в спирачната система), на извънградско проблема не ми се появява. Колата има серво, спирачната помпа е сменена миналата седмица, но проблема си остана, накладките също са ОК.
Майстора дето ми смени помпата вдига рамене, ако някой е имал подобен проблем или има идея къде може да е проблема ще съм благодарен да ми помогне.




Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Мнениеот krasio00o » Нед 31 авг 2008 19:15


пробвай да обезвъдушиш системата.Наскоро имах същия проблем с едно пежо и се оправи.


Потребителски аватар
P4v3l
Мнения: 1297
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София_

Мнениеот P4v3l » Нед 31 авг 2008 19:24


krasio00o написа:пробвай да обезвъдушиш системата.Наскоро имах същия проблем с едно пежо и се оправи.

забравил съм да напиша че системата е обезвъздушена


bak6i6a
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 21 авг 2007 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот bak6i6a » Нед 31 авг 2008 19:31


А проверихте ли да не би някой от спирачните маркучета да се е раздул и да не може да се връща спирачната течност


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Мнениеот Сиромаха » Нед 31 авг 2008 19:47


И не на последно място оста на сервото "да не е на нула" спрямо буталото на помпата и да държи малко натиснато.На оста трябва да има винт за регулиране. :wink:


Потребителски аватар
venci&vento
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:44
Автомобил: VENTO
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: София

Мнениеот venci&vento » Нед 31 авг 2008 19:52


Според мен , щом преди седмица е сменявана помпата търси причината около нея или в нея :roll:
Погледни дали цвета на спирачната течност се е променил . Заради течност-менте съм сменявал работен цилиндър на съединител.


Потребителски аватар
P4v3l
Мнения: 1297
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София_

Мнениеот P4v3l » Нед 31 авг 2008 20:02


bak6i6a написа:А проверихте ли да не би някой от спирачните маркучета да се е раздул и да не може да се връща спирачната течност

Невиждам как проблема ще е от мъркуч т.к. ми задържат и двете колела едновременно (познава се по загряването на дисковете), ако и двата мъркуча са запушени няма да може да се освободят и двете при отвъртане на клапанчето за обезвъздушаване, но все пак ще проверя мъркучите

Сиромаха написа:И не на последно място оста на сервото "да не е на нула" спрямо буталото на помпата и да държи малко натиснато.На оста трябва да има винт за регулиране. :wink:

Може ли да ми обясниш как да проверя дали е това което мислиш, и как да го оправя ако е това. Чесно да си кажа несъм много наясно какво имаш предвид.

venci&vento написа:Според мен , щом преди седмица е сменявана помпата търси причината около нея или в нея :roll:
Погледни дали цвета на спирачната течност се е променил . Заради течност-менте съм сменявал работен цилиндър на съединител.

проблема го имах и преди да сменя помпата, мислех че е от нея но и след като я смених проблема остана


Потребителски аватар
magician
Мнения: 123
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот magician » Пон 01 сеп 2008 7:20


Според мен при смяна на накладки някой е смазал с обикновена грес водачите на апаратите или пък изобщо няма никаква смазка, а за там си има специална смазка.Другия вариант е да не са смазвани и с течение на времето тефлоновите лентички са се износили, както и гумичките, а от там идва и задържането.На Г-2 се развиват с шестограм 7 мм по спомени.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта