Бая проблеми с голф 2 1.8 механична инжекция

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
snickers_
Мнения: 555
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот snickers_ » Нед 24 авг 2008 20:02


хорица са почнах да вада маркучите 1 по 1 значи доколкото видех налягане има в тоя каде влиза в долната плочка дето вкарва бензин и от долната плочка тоя кадето излиза дето впръсква бензин т ам с тая 5-та дюза ли е стартова дюза ли е незнам там има бая големо налягане
но след тая плочката кадето седи на двигателя май тва налягане изчезва защото няма налягане в нито 1 маркуч от тея каде отиват кам инжектирите и не излиза от там бензин според вас дали ще е тая плочка дето е на двигатела просот не виждам кво друго може да е




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 24 авг 2008 21:12


Не искам да те разочаровам, колега, но механичните инжекциони са страшно капризни! Настроят ли се от човек дето разбира- става супер! Но пък и тия, дето разбират са единици. За това и няма отговори в темата. Безсмислено е да се пишат тъпотийки и да те вкарваме в заблуждения!
Общо взето това, което знам за механичните инжекциони е, че дебитомера управлява един клапан, наречен 'клапан за парцеално налягане'. Той, в зависимост от отклонението на плочата на дебитомера, определя налягането на горивото, което постъпва към дюзите.
Ако ти е гърмяла газовата, което е супер-вероятно, възможно е дебитомера да ти е заседнал, клапана да ти е напълно затворен и за това да не постъпва гориво към дюзите.

В Пассат секцията има тема с документация за автомобилите. KR/PL моторите се монтира и на В3. Ако искаш, свали си .pdf-чето и прочети какво пише за K-Jetronik или KE-Jetronik (което отговаря на твоята система). Проблема е, че е на руски, но ще се справиш ;)
Искренно ти желая успех!


Потребителски аватар
snickers_
Мнения: 555
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот snickers_ » Нед 24 авг 2008 22:30


значи теглих си некви системи и ги четох разбирма и от руски що годе иначе аз барниках там некви настройки и центровки и може от тва да сам му ебал мамата мерси бралте за изчепателняи отговор най изчерпателния от всичките тука благодаря


Потребителски аватар
snickers_
Мнения: 555
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот snickers_ » Нед 24 авг 2008 22:37


леле братленце и да попитам 1 друго нещо значи мигачите ми през деня понеже са затамнение едвам св виждат и отнасям толко много псувни че чак ми става гадно кадето принципно не сам коплексар нещо тока до тях е салб инач екато си цакан алармата и мигачите светкат силно много силно имаш ли няква идея


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 25 авг 2008 6:11


ти оправи ли си колата вече че питаш за мигачите?

виж това :

Изображение

от него разгледай главно нещата как са...

от слабия ми опит с инжекцията и това което съм научил от интернет и хора които и разбират започни да проверяваш тези неща:

Cold start valve
Warm up valve
Thermo time switch
Airflow sensor plate

тук пише как:

Изображение

Cold start valve
1 The thermotime switch energises the cold
start valve for a short time on starting. The
time for which the valve is switched on
depends upon the engine temperature.
2 This check must only be carried out when
the coolant temperature is below 30°C.
3 Pull the connector off the cold start valve
and connect a test lamp across the contacts
of the connector (see illustration).
4 Pull the high tension lead off the centre of
the distributor and connect the lead to earth.
5 Pull the connector from the thermotime
switch then connect an extension lead from
earth to the thermotime switch W terminal
(green/white wire). The red/black wire must
not be earthed.
6 Operate the starter and check that the test
lamp lights up. If it does not, then there is an
open circuit which must be located and
repaired.
7 To check the cold start valve, leave the
thermotime switch W terminal earthed,
remove the cold start valve and re-attach its
connector. Take care not to break the gasket
when withdrawing the cold start valve from
the inlet manifold.
8 With fuel line and electrical connections
connected to the valve, hold the valve over a
glass jar and operate the starter for 10
seconds. The cold start valve should produce
an even cone of spray during the time the
thermotime switch is on.
9 Wipe dry the cold start valve nozzle with a
clean non-fluffy cloth, then check that the
valve does not drip or its body become damp
over a period of one minute. If proved
defective, renew the valve.

после проверяваш наред:

Thermotime switch
10 To check the thermotime switch, proceed
as described in paragraphs 3 and 4 inclusive.
The coolant should be at 30°C. If the switch
needs to be cooled down to the temperature
specified, remove it and immerse its base in
cold water. When cooled, earth the switch to
make the test.
11 Operate the starter for 10 seconds. The
test lamp should light immediately and stay
on for three seconds.
12 Refit the high tension lead onto the
distributor and reconnect the lead to the cold
start valve.

11 Warm-up valve - testing 2
1 Detach the distributor HT lead and earth it.
2 With the engine cold, detach the wiring
connector from the warm-up valve (see
illustration).
3 Connect a voltmeter across the terminals of
the warm-up valve connector and operate the
starter. The voltage across the terminals
should be a minimum of 11.5 volts.
4 Switch the ignition off and connect an
ohmmeter across the terminals of the
warm-up valve (see illustration). If the meter
does not indicate a resistance of about 20 to
26 ohm, the heater coil is defective and a new
valve must be fitted.

Изображение

после това :

14 Airflow sensor plate and
control plunger - testing 2
1 For the correct mixture to be supplied to
the engine, it is essential that the sensor plate
is central in the venturi and that its height is
correct. First run the engine for a period of
about one minute.
2 Loosen the hose clips at each end of the air
scoop and remove the scoop. If the sensor
plate appears to be off-centre, loosen its
centre screw and carefully run a 0.10 mm
feeler blade round the edge of the plate to
centralise it, then re-tighten the bolt (see
illustration).
3 Raise the airflow sensor plate and then
quickly move it to its rest position. No
resistance should be felt on the downward
movement. If there is resistance, the airflow
meter is defective and a new one must be
fitted.
4 If the sensor plate can be moved
downwards easily but has a strong resistance
to upward movement, the control plunger is
sticking. Remove the fuel distributor and
clean the control plunger in fuel. If this does
not cure the problem, a new fuel distributor
must be fitted .
5 Release the pressure on the fuel distributor
and then check the rest position of the airflow
sensor plate. The upper edge of the plate
should be flush with the bottom edge of the
air cone (see illustration). It is permissible for
the plate to be lower than the edge by not
more than 0.5 mm but if higher, or lower than
the permissible limit, the plate must be
adjusted.
6 Adjust the height of the plate by lifting it and
bending the wire clips attaching the plate to
the balance arm. Take care not to scratch or
damage the surface of the air cone (see
illustration).
7 After adjustment, tighten the warm-up valve
union and check the idle speed and CO
content.

Изображение

както радотом ти е писал много вероятно е да ти е гърмяла газовата и да е дала фира на клапата..ако я е накривила по някакъв начин или нещо може да засяда .четеш и правиш.има си и картинки как и какво.
другото е че може да се е запушило всичко по колата...не знам как е газово на мех. инжекция ама съм чувал че е кофти.
сваляш дюзите и чистиш....
в тази тема пише как...аз днес ще ги чистя по този начин.

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=104347
караш на ред по веригата.

но горещо ти препоръчвам преди да бараш изчакай някой от по-разбиращите по тези инжекции да пропише...
има неща я пипнеш я после си чукаш главата.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 25 авг 2008 7:27


Принципно не би трябвало да има разлика в интензитета на мигачите.
Това, което ми хрумва е да пробваш със смяна на релето. Ще го намериш лесно- по цъкането ;)
Как се държи при включени аварийни?


Потребителски аватар
snickers_
Мнения: 555
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот snickers_ » Пон 25 авг 2008 12:22


светят слабо и аварийните само като цакна от алармата си свееткат силно нали като отключа или заключа си мигат и си мигат си лно


Потребителски аватар
snickers_
Мнения: 555
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот snickers_ » Нед 31 авг 2008 21:30


Момчета тука са разбрха кво имало на инжекцията иам 1цилиндърче под това кадето разедля бензина за дюзите та то отпушва и запъшва магистралта за бензина и беше запецнало него го оправих оабче каде сам вартел тоя О2 регулатор и сега не може да пали на бензин обаче като надигна клапата с рака и подам газ и си бачка яко на бензин


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1968
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Сря 03 сеп 2008 0:16


Клапата се регулира баце. По добре като не разбираш го дай на някой да го направи който е в час защото от много проби и пипане нежеланите ефекти при този инжекцион после са необратими. Ако все пак решиш ти да си го правиш трябва много ама много внимателно да изчетеш литературата за тази инж. Настрои ли се и работи ли както трябва, ефекта е поразителен но става въпрос за бензин, с газта му се е...а мамата на инжекциона.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта