Карам Голф 1 .1.1 GG двигател.
1.Имам много дразнещ проблем който много хора се опитаха да решат но за сега имаме много малък напредък. Проблемът е, че кога мина през локва която да кажем стига до началото на джантата със скорост от около 10км/ч или повече колата почва да придърпва и ако я оставя на празен ход гасне, ако се мине достатъчно бързо какво и да правя все гасне и хоп- няма палене. Вътри, Върти ама не. И така след 10-15мин пореден опит и добре дошла отново работи- до следващата локва в която нагазя по този начин, това е много неприятно защото по тъмни улички да карам с 10км/ч , че да не загасна е просто смешно.
2. Вчера си закупих новичък кабел за бобината (Bosch silicon power) тъй като на стария му беше скъсана изолацията при едната "букса". От тогава забелязах че колата набира по-бавно, но работи по-равномерно (в смисъл преди имаше едно прекъсване което вече почти го няма) и в ниските има повече мощност (е ся някой ако ми каже как стават тия работи, що аз много силно и тъпичко погледче извадих). Та да питам може ли въпросният кабел да ми е причинявал проблем 1. и може ли от него да е произлезла такава разлика в работата на колата.
много благодаря предварително на всички изказали мнение по въпросите ми.
Въпросчета за Голф1
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
най-вероятно кабела е давал искра ,но не достатъчно силна.
при ниски обороти е нормално да се усеща прекъсване.
като се намокри е нормално и малката искра,която минава да прехвърля и да се губи в небитието докато не изсъхне от топлината на двигателя.
навремето с единичката когато валеше дъжд не можех да карам на газ поради идентични проблеми с тоците.
кабели,капачка и т.н.делкото беше старо на кокал и в капачката се получаваше кондез....
с новия съм сигурен,че няма да имаш проблемации. Drive
при ниски обороти е нормално да се усеща прекъсване.
като се намокри е нормално и малката искра,която минава да прехвърля и да се губи в небитието докато не изсъхне от топлината на двигателя.
навремето с единичката когато валеше дъжд не можех да карам на газ поради идентични проблеми с тоците.
кабели,капачка и т.н.делкото беше старо на кокал и в капачката се получаваше кондез....
с новия съм сигурен,че няма да имаш проблемации. Drive
- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- lowrider
- Мнения: 2300
- Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен/София/Berlin
- Контакти:
Re: Въпросчета за Голф1
pinci написа:Та да питам може ли въпросният кабел да ми е причинявал проблем 1...
Бързо към най-близката локва

- pinci
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпросчета за Голф1
lowrider написа:Бързо към най-близката локва
Само кажи къде има локва и отивам. вчера цял ден се оглеждах ма нямаше

с новия съм сигурен,че няма да имаш проблемации.
Бате Бо, от твоята уста в божиите уши. Тоя проблем се появи като я купих и си седи до сега, ако вече го няма, вярвайте ми няма по щастлив човек от мен
- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: men79 и 58 госта