алтернатор спешно е

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
B_O_S_S_S
Мнения: 741
Регистриран на: Пет 24 фев 2006 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

алтернатор спешно е

Мнениеот B_O_S_S_S » Сря 15 ное 2006 23:25


Извинявам се че заглавието е с главни букви но е спешно значи преди 2 месеца имах проблми с генератора и ми казаха (квартални разбирачи ) че било реле-регулатора(четкодържателя) добре смених го (25 лева) онзи ден в петък хоп изгаснах в момента в който реших да свирна на една девойка бутнах запали после пак пробвах да свирна ... няма никой пускам фарове ... бяха като свещи меря акумулатора в запалено положение .... скръб 10,5 Волта. два дена се поболях направо и в понеделник реших заминавам на майстор някъв много ги усещал занесох му генератора вечерта го взех вика ми "смених ти реле-регулатора" позачудих се ама викам "ай аз съм простия той ги знае нещата" слагам генератора сичко си е 6+ нямаше по-щастлив от мене. и неска пак останах без тоци на пътя. отивам пак при същия майстор и той ми вика "сигурно тоа кабел дето заминаа от генератора към стартера ти е претрит и за тва не ти зарежда ще го сменя и ще ти сменим реле-регулатора и си 6+" до преди малко с тва си играх смених ги тия неща и ефекта е нулев нищо не излиза от генератора. някой може ли да помогне с нещо ?
mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 15 ное 2006 23:29


Губиш маса най-вероятно някъде.Алтернатора замерен ли е ( статор, ротор, диодите )???


Потребителски аватар
B_O_S_S_S
Мнения: 741
Регистриран на: Пет 24 фев 2006 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот B_O_S_S_S » Сря 15 ное 2006 23:32


ква маса е братле :( меря на акумулатора няя нищо меря на самия генератор няма нищо от никаде не излиза ток диодите са 6 , ротора е мерен , статора.... пистите на ротора по който се дижат четките са горе долу добре


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Сря 15 ное 2006 23:36


Втора употреба алтернатор струва около 50лв. Може да вземеш по голям ампераж


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Сря 15 ное 2006 23:37


Няма ли лампа за зареждането,би трябвало да светне ако не зарежда


Потребителски аватар
B_O_S_S_S
Мнения: 741
Регистриран на: Пет 24 фев 2006 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот B_O_S_S_S » Сря 15 ное 2006 23:37


и аз това мислих ама исках да опитам да си направя моя че всеки на всякаде иска пари и накрая празни джобове :)


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Сря 15 ное 2006 23:56


Преди 3 седмици сменях динамо и аз като тебе смених реле регулатор но без полза .Купих друго и реших проблема.Нормално ако зарежда релето трябва да показва 13.8-14.2 Ремонта излиза по скьп


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Чет 16 ное 2006 9:58


Я обясни как точно мериш, защото и аз си мисля, че генератора ти не прави маса. Свържи с кабел корпуса на генератора някъде към сигурна маса и виж какво ще се получи.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 16 ное 2006 13:06


Колега, на генератора трябва да има закачено още едно, по-тънко кабелче. То ти е за възбуждането на генераторчето. Трябва при контакт там да ти излиза около 12V. Този кабел ти минава през индикацията на таблото и ако имаш скапани спойки или ти е изгорял светодиода по някаква причина, няма да имаш възбуждащо напрежение и генератора няма да зарежда. В същото време и индикацията няма да ти свети! Провери има ли напрежение там. Временно можеш да си решиш проблема, ако поставиш резистор от порядъка на 30-60 ома м/у двете кабелчета на генератора, но аз лично не го препоръчвам и не знам какъв ще е резултата. Само съм го виждал.
Хе, и не свиркай на мацките по пътя! И на мен по същата причина ми изби един от силивите диоди преди. Но аз бях с едни мощни пневматични тромби, дето помпичката смучеше към 45А! :)


cacho
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот cacho » Чет 16 ное 2006 21:51


баце аз си мисля за Франсизкуп ли е франсмаас ли е, в кв. Бенковски след прелеза от ляво в зависимост от модела на динамото 70-80 лв с една година гаранция. закарваш колата разчекват я взимат ти стария алтернатор щи вземат парите де, няма да минеш метър но поне ще имаш основания за рекламация ....


Потребителски аватар
ДАНЧО
Мнения: 794
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: AVB 2003
Местоположение: Ст.Загора

Мнениеот ДАНЧО » Нед 28 сеп 2008 14:49


Видях че си от Стара Загора , не разбрах как си оправил проблема от преди 2 години :) Би ли ми казал къде се намира този майстор който отваря генератори в Стара Загора.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 28 сеп 2008 14:57


radotom написа:Колега, на генератора трябва да има закачено още едно, по-тънко кабелче. То ти е за възбуждането на генераторчето. Трябва при контакт там да ти излиза около 12V.


На контакт там имаш 1,2~1,7V .Пр запален се вдига напрежението.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rhoperese и 66 госта