Извинявам се че заглавието е с главни букви но е спешно значи преди 2 месеца имах проблми с генератора и ми казаха (квартални разбирачи ) че било реле-регулатора(четкодържателя) добре смених го (25 лева) онзи ден в петък хоп изгаснах в момента в който реших да свирна на една девойка бутнах запали после пак пробвах да свирна ... няма никой пускам фарове ... бяха като свещи меря акумулатора в запалено положение .... скръб 10,5 Волта. два дена се поболях направо и в понеделник реших заминавам на майстор някъв много ги усещал занесох му генератора вечерта го взех вика ми "смених ти реле-регулатора" позачудих се ама викам "ай аз съм простия той ги знае нещата" слагам генератора сичко си е 6+ нямаше по-щастлив от мене. и неска пак останах без тоци на пътя. отивам пак при същия майстор и той ми вика "сигурно тоа кабел дето заминаа от генератора към стартера ти е претрит и за тва не ти зарежда ще го сменя и ще ти сменим реле-регулатора и си 6+" до преди малко с тва си играх смених ги тия неща и ефекта е нулев нищо не излиза от генератора. някой може ли да помогне с нещо ?
mod edit: vaskoto1
алтернатор спешно е
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Колега, на генератора трябва да има закачено още едно, по-тънко кабелче. То ти е за възбуждането на генераторчето. Трябва при контакт там да ти излиза около 12V. Този кабел ти минава през индикацията на таблото и ако имаш скапани спойки или ти е изгорял светодиода по някаква причина, няма да имаш възбуждащо напрежение и генератора няма да зарежда. В същото време и индикацията няма да ти свети! Провери има ли напрежение там. Временно можеш да си решиш проблема, ако поставиш резистор от порядъка на 30-60 ома м/у двете кабелчета на генератора, но аз лично не го препоръчвам и не знам какъв ще е резултата. Само съм го виждал.
Хе, и не свиркай на мацките по пътя! И на мен по същата причина ми изби един от силивите диоди преди. Но аз бях с едни мощни пневматични тромби, дето помпичката смучеше към 45А!
Хе, и не свиркай на мацките по пътя! И на мен по същата причина ми изби един от силивите диоди преди. Но аз бях с едни мощни пневматични тромби, дето помпичката смучеше към 45А!

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rhoperese и 66 госта