Не трябва да чакаш на отворена капачка да отвори термостата,разбира се,че водата ще излезе през разширителното казанче още при 70 - 80 градуса,термостата отваря на 87 - 88,с по-"студен" или "летен" термостат (който отваря по-рано) двигателят ще ти е студен зимата.Мисля,че системата събира над 4 литра,налей догоре,затвори си капачката,запали колата,пипай горни,долни маркучи на радиатора, маркучи на парното,имаш ли парно,ако загрява много - парното на 6,въпросът е да включи перката.Гасиш и чакаш 5-10 минути,за да можеш да отвориш капачката спокойно,без да изпръска антифриз и тогава би трябвало да има място да долееш.Можеш да свалиш температурния датчик и да наливаш оттам,така,че антифризът да отива към радиатора - там често се получава въздушна възглавница.Ако парното ти е хладко сваляш маркучите от радиаторчето на парното (интересува те изходящия),за да видиш с очите си,че оттам излиза антифриз (при форсиране на мотора струята е силна).Гадна работа е,баце,но запретваш ръкави,прежалваш чифт ръкавици и го оправяш.А е и напълно възможно да попадаш на кофти термостати.icemenn написа:да. има и още нещо което забравих. Като обездушавах забелязах че при отворена капачка на разширителния съд темостата понякога не отваряше още тогава и водата почва да се разлива от разшитителния съд .разбирам че водата увеличава обема си но нали така се обезвъздушава...помислих че може да е от гарнитурата.водих го пак в два сервиза и ми казаха че при затворена капачка маркучите са добре...
термостата не отваря
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта