Имам и още един въпрос, който пускам в различна тема.
Имам малки драскотини по колата, които ме дразнят. Няма смисъл да пребоядисвам цял елемент, заради тях, но в същото време ми се иска да ги отстраня.
Бях чувал за някваки малки тубички с боя, които се продават (защото не искам да купувам цяла кутия) и става идеално с тях. Дори не знам дали е чиста боя.
Моля за помощ!
Драскотини
-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
ХМ
Има три варианта:
1. Пастиране. Поне с две пасти (номера 2 и 3)
С номер 2 търкаш за да изравниш лака. С Номер 3 полираш ,защото номер 2 скапва гланца.
Ефект има за повърхностни драскотини. Иначе е безполезно за дълбоки.
2 С пастел за драскотини. Нанасяш го перпендикулярно на чертата, после полираш (с паста или само с вълнено парцалче) Ако уцелиш подходящия цвят пастел се получава прилично , но трае 1-2 месеца (в зависимост колко и как си миеш колата)
3. За дълбоки деруги и удари от камъчета. Отиваш в магазин за автобои. Поръчваш си твоята 100 грама (около 7 лв.) Купуваш си четчица за поправка на драскотини - представлява пръчка с рошава главика
Купуваш си автолак за металик(ако колата ти е с металик)
Облепяш с хартиено тиксо максимално близо до чертата като притискаш тиксото плътно за да не оцапаш положението. Вземаш с четчицата малко боя и я нанасяш в н и м а т е л н о. Изчакваш....30-40 мин
Измиваш четката в разтворител
Боята изсъхва и остава по ниско от околната.
С четчицата нанасяш лака в н и м а т е л н о . Хубаво е да не е много течен за да остане без да се разлива. (чувал съм че и с безцветен лак за нокти става но не съм го правил)
Целта е да остане по-високо.
Ако е необходимо след 1-2 часа пак слагаш лак
Изчакваш 24-48 часа.
Лака е изсъхнал и стои по-високо.
Вземаш макетен нож и внимателно изрязваш излишния лак.
Махаш тиксото.
Полираш с подходящите пасти
Резултата е траен и отдалеч не личи изобщо. Лично го правих скоро за 5-6 ударчета от камъни по капака и тавана.
1. Пастиране. Поне с две пасти (номера 2 и 3)
С номер 2 търкаш за да изравниш лака. С Номер 3 полираш ,защото номер 2 скапва гланца.
Ефект има за повърхностни драскотини. Иначе е безполезно за дълбоки.
2 С пастел за драскотини. Нанасяш го перпендикулярно на чертата, после полираш (с паста или само с вълнено парцалче) Ако уцелиш подходящия цвят пастел се получава прилично , но трае 1-2 месеца (в зависимост колко и как си миеш колата)
3. За дълбоки деруги и удари от камъчета. Отиваш в магазин за автобои. Поръчваш си твоята 100 грама (около 7 лв.) Купуваш си четчица за поправка на драскотини - представлява пръчка с рошава главика

Облепяш с хартиено тиксо максимално близо до чертата като притискаш тиксото плътно за да не оцапаш положението. Вземаш с четчицата малко боя и я нанасяш в н и м а т е л н о. Изчакваш....30-40 мин
Измиваш четката в разтворител
Боята изсъхва и остава по ниско от околната.
С четчицата нанасяш лака в н и м а т е л н о . Хубаво е да не е много течен за да остане без да се разлива. (чувал съм че и с безцветен лак за нокти става но не съм го правил)
Целта е да остане по-високо.
Ако е необходимо след 1-2 часа пак слагаш лак
Изчакваш 24-48 часа.
Лака е изсъхнал и стои по-високо.
Вземаш макетен нож и внимателно изрязваш излишния лак.
Махаш тиксото.
Полираш с подходящите пасти
Резултата е траен и отдалеч не личи изобщо. Лично го правих скоро за 5-6 ударчета от камъни по капака и тавана.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта