и дросел клапата на четворката къде се намира , като на тройката под филтъра ли
лроблем след премахване на катализатор
- badjo-vw
- Мнения: 583
- Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
лроблем след премахване на катализатор
възможно ли е след премахване на катализатор,при работа на мотора на място оборотомера;стрелката; да си шари както иска като тръгна се оправя
и дросел клапата на четворката къде се намира , като на тройката под филтъра ли

и дросел клапата на четворката къде се намира , като на тройката под филтъра ли
- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
Re: лроблем след премахване на катализатор
badjo-vw написа:възможно ли е след премахване на катализатор,при работа на мотора на място оборотомера;стрелката; да си шари както иска като тръгна се оправя![]()
![]()
и дросел клапата на четворката къде се намира , като на тройката под филтъра ли![]()
1.Възможно е като са махали катализатора да са разбазикали и нещо друго. Или си му е дошло времето да се счупи. Само от махане на катализатор не. Е сага колко точно ти шари в какви граници газовото ако го имаш де също е фактор особенно ако е обикновенно.
2.Това да ти не е моноинжекция та дириш дросела под филтъра. Обикновенно е точно преди всмукателния колетор
- badjo-vw
- Мнения: 583
- Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
със газова инжекция съм и на газ стана така-тва за дросела един майстор до нас ми го каза-шари между 800и1400 стрелката
от кво може да е станало това 
Последна промяна от badjo-vw на Пет 14 ное 2008 23:34, променено общо 1 път.
- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
По тези симптоми който си изброил проблемите са доста а леченията също. Никой неможе да ти отговори твърдо да от това е ..............
Направи си компютърна диагностика и виж дали ти работи ламбдата, на запален двигател! По принцип само ламбдата неможе да ти бута стрелката в такъв голям диапазон (поне така си мисля). И виж да не смуче въздух от някъде колкото и банално да звучи. Скъсан маркуч , разхлабена връзка и т.н. Чистене на дросел клапата . И ако не е от това в газ сервиза и т.н.
Направи си компютърна диагностика и виж дали ти работи ламбдата, на запален двигател! По принцип само ламбдата неможе да ти бута стрелката в такъв голям диапазон (поне така си мисля). И виж да не смуче въздух от някъде колкото и банално да звучи. Скъсан маркуч , разхлабена връзка и т.н. Чистене на дросел клапата . И ако не е от това в газ сервиза и т.н.
- badjo-vw
- Мнения: 583
- Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
сутринта ще ида да я закача и ще пишаdesigner1 написа:По тези симптоми който си изброил проблемите са доста а леченията също. Никой неможе да ти отговори твърдо да от това е ..............
Направи си компютърна диагностика и виж дали ти работи ламбдата, на запален двигател! По принцип само ламбдата неможе да ти бута стрелката в такъв голям диапазон (поне така си мисля). И виж да не смуче въздух от някъде колкото и банално да звучи. Скъсан маркуч , разхлабена връзка и т.н. Чистене на дросел клапата . И ако не е от това в газ сервиза и т.н.
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Не, не е проблема в това, че са я ударили, а в това, че сега газовете няма кой да ги възпира и те профучават и заминават, та се не виждат!
И сега сондата отчита по-бедна смес от реалната, компа се мъчи да я компенсира и пуска повече гориво.
Според мен единия ти вариант е да си 'викнеш' един къстъм чип да се смъкнат коефициентите от ламбдата.
Другия е редовно почистван спортен филтър и... ще шпориш яко!
Имаш въздух, ще имаш и гориво.. кой като теб!
Не, че компа няма пак да компенсира, де!
Според мен единия ти вариант е да си 'викнеш' един къстъм чип да се смъкнат коефициентите от ламбдата.
Другия е редовно почистван спортен филтър и... ще шпориш яко!
Не, че компа няма пак да компенсира, де!
- badjo-vw
- Мнения: 583
- Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
това значи ли че няма смисъл да я сменям-а какво ще кажеш за нов катализаторradotom написа:Не, не е проблема в това, че са я ударили, а в това, че сега газовете няма кой да ги възпира и те профучават и заминават, та се не виждат!И сега сондата отчита по-бедна смес от реалната, компа се мъчи да я компенсира и пуска повече гориво.
Според мен единия ти вариант е да си 'викнеш' един къстъм чип да се смъкнат коефициентите от ламбдата.
Другия е редовно почистван спортен филтър и... ще шпориш яко!Имаш въздух, ще имаш и гориво.. кой като теб!
![]()
Не, че компа няма пак да компенсира, де!
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
badjo-vw написа:...а какво ще кажеш за нов катализатор![]()
От около 2 месеца съм с катализатор от Мерцедес, 2.5, бензинов някакъв.
Поблазни ме ниската цена (70 лв с монтажа) и това, че е метален (твърдят, че са вечни)
Амииии... готов съм да си заложа задника, че вървежа не се промени грам!
Само дето разхода ми е такъв, че се чудя къде да разкарвам домочадието, че да не се вкисне бензина в резервоара
Даже миналата неделя ги навивах да идем до връх Шипка, ама с това кофти време жената отказа..
- zfa159
- Мнения: 7911
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами ако имаш възможност сложи си нов катализатор....ако не друго то поне ще си решеи проблема а и след някоя и друга година катоз атегнат прегледите и т.н. ще си минаваш редовно и ще си плащаш малки данъци за кола с работещ катализатор.
Иначе другите варианти са да си сложиш делителя на напрежение з акойто ставаше дума в поста по-горе примерно.
По повод сондата - продават се универсални (с един и с три кабела според вида на оригиналната) и тази с единия кабел беше ако не греша около 120-130лв а другата малко по-скъпа...ама незнам дали за Г4 става такава въобще/...трябва да попиташ.
Иначе проблема не е от самата сонда за да я сменяш ами наистина просто за да отчите добре сондата трябва газовете да имат определено налягане....да я обдухват с дадена скорост,която се променя като махнеш катализатора понеже той също създава някакво препядствие за газовете както гърнетата и така ти си намалил налягането в областта на сондата и тя започва да мери грешно...т.е. тя си мери добре ама не каквото трябва.Дори да я смениш проблема няма да се реши защото не е в нея.
А иначе ако като махат гърнето я нагреят много с оксижен или с каквото работят има риск да я приключат по принцип и се е случвало доста често така да си заминават сонди ама....твоята явно си работи щом си проимал такъв проблем.
Мененето в оборотите става именно заради лъжливите показания на сондата и оттам комп-а си мени горивната смес и оттам подскачат оборотите.
Успех!
Иначе другите варианти са да си сложиш делителя на напрежение з акойто ставаше дума в поста по-горе примерно.
По повод сондата - продават се универсални (с един и с три кабела според вида на оригиналната) и тази с единия кабел беше ако не греша около 120-130лв а другата малко по-скъпа...ама незнам дали за Г4 става такава въобще/...трябва да попиташ.
Иначе проблема не е от самата сонда за да я сменяш ами наистина просто за да отчите добре сондата трябва газовете да имат определено налягане....да я обдухват с дадена скорост,която се променя като махнеш катализатора понеже той също създава някакво препядствие за газовете както гърнетата и така ти си намалил налягането в областта на сондата и тя започва да мери грешно...т.е. тя си мери добре ама не каквото трябва.Дори да я смениш проблема няма да се реши защото не е в нея.
А иначе ако като махат гърнето я нагреят много с оксижен или с каквото работят има риск да я приключат по принцип и се е случвало доста често така да си заминават сонди ама....твоята явно си работи щом си проимал такъв проблем.
Мененето в оборотите става именно заради лъжливите показания на сондата и оттам комп-а си мени горивната смес и оттам подскачат оборотите.
Успех!
- badjo-vw
- Мнения: 583
- Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
де тоя късмет и при менradotom написа:badjo-vw написа:...а какво ще кажеш за нов катализатор![]()
![]()
![]()
От около 2 месеца съм с катализатор от Мерцедес, 2.5, бензинов някакъв.
Поблазни ме ниската цена (70 лв с монтажа) и това, че е метален (твърдят, че са вечни)
Амииии... готов съм да си заложа задника, че вървежа не се промени грам!
Само дето разхода ми е такъв, че се чудя къде да разкарвам домочадието, че да не се вкисне бензина в резервоара![]()
Даже миналата неделя ги навивах да идем до връх Шипка, ама с това кофти време жената отказа..
- badjo-vw
- Мнения: 583
- Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
мерси за изчерпателния отговор и на теб колега ,значи е нормално на ВАГ КОMA да дава проблем в сондата а той в действителност да е в катализатора защото е махнат:?: какъв катализатор да сложа тогава сегаzfa159 написа:Ами ако имаш възможност сложи си нов катализатор....ако не друго то поне ще си решеи проблема а и след някоя и друга година катоз атегнат прегледите и т.н. ще си минаваш редовно и ще си плащаш малки данъци за кола с работещ катализатор.
Иначе другите варианти са да си сложиш делителя на напрежение з акойто ставаше дума в поста по-горе примерно.
По повод сондата - продават се универсални (с един и с три кабела според вида на оригиналната) и тази с единия кабел беше ако не греша около 120-130лв а другата малко по-скъпа...ама незнам дали за Г4 става такава въобще/...трябва да попиташ.
Иначе проблема не е от самата сонда за да я сменяш ами наистина просто за да отчите добре сондата трябва газовете да имат определено налягане....да я обдухват с дадена скорост,която се променя като махнеш катализатора понеже той също създава някакво препядствие за газовете както гърнетата и така ти си намалил налягането в областта на сондата и тя започва да мери грешно...т.е. тя си мери добре ама не каквото трябва.Дори да я смениш проблема няма да се реши защото не е в нея.
А иначе ако като махат гърнето я нагреят много с оксижен или с каквото работят има риск да я приключат по принцип и се е случвало доста често така да си заминават сонди ама....твоята явно си работи щом си проимал такъв проблем.
Мененето в оборотите става именно заради лъжливите показания на сондата и оттам комп-а си мени горивната смес и оттам подскачат оборотите.
Успех!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта