Голф 1.6 проблем с оборотите

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 1.6 проблем с оборотите

Мнениеот kilima » Пет 21 ное 2008 22:47


Здравейте!
От доста време имам проблеми с колата,но никой не може да ми каже конкретно какво й има.Днес ми се случи нещо по необичайно обаче и си мисля ,че вече може да се даде точна диагноза.
Карах около 500 метра на втора без газ (да си пълзи колата).След това си подкарах до вкъщи нормално (още 500 метра).Когато спрях да паркирам обаче ,оборотите ми се побъркаха.Държеше си 1800 оборота постоянно.Вкарвам на скорост и спадат до нормалните,потеглям нормално няма проблеми.Оставя ли на свободна и натисна ли веднъж газта -веднага скача на 1800 и си седи там.Смених на бензин ,да видя какво дали ще се оправи... и се случи това:
http://www.vbox7.com/play:e4d9b5a6

След това включих на метан и пак същата история.
По принцип подобен проблем със задържане на оборотите ми се е случвал и преди.Когато карам с над 3000 оборота(дори само веднъж да ги мина) пак по-бавно ми падат оборотите след това и стоят високи,но не както сега.
Също така,колата от край време не върви нормално на бензин-карам 15-тина минути нормално,след което почва да ми гасне.
Нз какво да я правя тази кола,моля някой да си каже мнението,защото и майсторите ми вдигат рамене. :?




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 21 ное 2008 22:54


Не гледах видеото.
Почисти си дроселовата клапа.
Махни едната клема на акумулатора за няколко минути,ECU-то ще се ресетне,после като запалиш изчакай на празен ход на бензин,докато врътне перката и без да гасишпокарай някой друг километър (около 5-8) да се настрои ECU.
Дано се оправи.


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Пет 21 ное 2008 23:00


andro_ написа:Не гледах видеото.
Почисти си дроселовата клапа.
Махни едната клема на акумулатора за няколко минути,ECU-то ще се ресетне,после като запалиш изчакай на празен ход на бензин,докато врътне перката и без да гасишпокарай някой друг километър (около 5-8) да се настрои ECU.
Дано се оправи.



Благодаря ти много за бързия отговор.Да се надяваме да успее да искара 5 км без да почне да ми гасне. :oops: Лошото е ,че нз кое е дроселовата клапа,ще видим майстора до нас дали ще свърши тази работа.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 21 ное 2008 23:09


Пробвай първо да свалиш клемата на акумулатора :wink: .
Относно дросела - това е една клапа на моноинжекцията, която контролира притока на въздух към мотора.Защо се замърсява,въпреки,че преди нея има филтър на въздуха?
Защото точно след филтъра влизат маркучите,които са за вентилация на картера и капака на клапаните.При по-старите двигатели (над 150 хил км) започва да попада и масълце там и зацапва дросела.Иска си почистване.
защо ти казвам да махнеш едната клема на акумулатора?Защото при моноиб=нжекциона това ще доведе до рестарт на компютъра и ще изтрие натрупаните грешки в него.Пробвай.


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Пет 21 ное 2008 23:12


andro_ написа:Пробвай първо да свалиш клемата на акумулатора :wink: .
Относно дросела - това е една клапа на моноинжекцията, която контролира притока на въздух към мотора.Защо се замърсява,въпреки,че преди нея има филтър на въздуха?
Защото точно след филтъра влизат маркучите,които са за вентилация на картера и капака на клапаните.При по-старите двигатели (над 150 хил км) започва да попада и масълце там и зацапва дросела.Иска си почистване.
защо ти казвам да махнеш едната клема на акумулатора?Защото при моноиб=нжекциона това ще доведе до рестарт на компютъра и ще изтрие натрупаните грешки в него.Пробвай.


Да ,това поне го знам.Мойто голфче е било такси (по мои сметки) в Италия.Пише си 240 000 ,което при всяко положение е +300 000, така че дросела си е за почистване при всяко положение.Иначе аз си мислих ,че е стъпково моторче,но пък на метан като не го прави...ясно че е друго.
Пак ти благодаря.Ще се поинтересувам как да почистя дросела,а клемата утре ще я сваля за половин час и после ще направя едно кръгче на бензин.Лека вечер ;)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта