палене сутрин при студено време

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
guzarin
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

палене сутрин при студено време

Мнениеот guzarin » Пон 24 ное 2008 17:54


Здравейте колеги, значи изчетох почти всички теми за трудното палене сутрин, но приблемите при колегите бяха различни от моя при повечето стартера се върти,но колата не пали. Моя проблем е следния значи колата е Голф 3 1.6 АЕЕ и сутрин когато темепературите са минусуви едвам пали,но причината е че мн трудно завърта стартера и се мъчи се едно акумулатора е слаб. Пробах да заредя стария но явно вече му беше дошло времето и не стана за това си купих нов,но уви проблема пак се получава. Ходих замерваха ми какво е зарядното напрежение и се оказа в нормите 14,1 В , мериха ми от минусовата клема да няма някуде утечка и да се губи маса няма, но проблема си остана. Понякога като не иска за завърти и върна ключа от контакт и пак дам успява и запалва. Проблема е докато един път запали след тфа нема ядове, но първото завъртане на стартера е трудно почти неможе да направи оборот се едно като няма ток в акумулатора. Та ако някой е срещал такъв проблем и е успял да го оправи да даде някакъв съвет защото мисля да ходя да свалям стартера,но странното е че само първото палене за деня го прави и само когато е минусува температурата. Колата е без имобилайзер.
Благодаря предварително на колегите, които ще ме посъветват :wink:




Потребителски аватар
bobi_robi
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
Автомобил: Passat Б8
Двигател: DFHA 2021
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobi_robi » Пон 24 ное 2008 18:08


Колега надявам се да немаш нищо против че ти ползвам темата.
На мен ми се случи същото тая сутрин. След втория път колата запали. Попитах тук колегите те ми казаха че може да е бил подмръзнал стартера, но колко е това възможно немам си ниту на идея. Ще чакаме некой по-компетентен в тази област да одговори.
Аз съм с Голф 3 1.6 AFT и стартера съм го сменял февруари месец като взех колата.
Мерси предварително на отзовалите се....


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пон 24 ное 2008 18:11


Втулки на стартера,често срещан проблем,дърпат тока на акумулатора,но може и да бъркам.


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Пон 24 ное 2008 18:15


според мен проблема си е само в стартера,разглобете го прегледайте ,може само да позачистите тук там!!моя го свалях преди 3 седмици и му почистих бендикса, че задържаше(паля и за малко задържа, стържеше)..и сега всичко е наред,процедурата не е сложна според мен.


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Milanski » Пон 24 ное 2008 18:25


и за мен както каза колегата по - горе са втулките на стартера :roll:


Потребителски аватар
guzarin
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот guzarin » Пон 24 ное 2008 18:40


rosen79 написа:Втулки на стартера,често срещан проблем,дърпат тока на акумулатора,но може и да бъркам.


Колега един майстор каза, че може да са втулки,но каза и че ако са те няма да пали и при топло не само при студено. Но ще видим утре ще я карам да видят стартера и така


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пон 24 ное 2008 19:02


guzarin написа:
rosen79 написа:Втулки на стартера,често срещан проблем,дърпат тока на акумулатора,но може и да бъркам.


Колега един майстор каза, че може да са втулки,но каза и че ако са те няма да пали и при топло не само при студено. Но ще видим утре ще я карам да видят стартера и така

Аз казах,че може и да бъркам имал съм такъв проблем със стария голф,но при мен беше обратното не палеше само на топъл двигател.


jamellcho
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 15 авг 2008 14:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jamellcho » Пон 24 ное 2008 19:05


по принцип това може да го прави бендикса на стартера,начи той представлява нещо като дистанционна втулка която се мърдa от некво ел.поле.Ако е замръзнала може да неще да мърда :) За тва бой неколко пъти отгоре(ма леко не го счупиш),врътваш и пали без проблем,поне при мене е така :P


Потребителски аватар
guzarin
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот guzarin » Пон 24 ное 2008 19:13


jamellcho написа:по принцип това може да го прави бендикса на стартера,начи той представлява нещо като дистанционна втулка която се мърдa от некво ел.поле.Ако е замръзнала може да неще да мърда :) За тва бой неколко пъти отгоре(ма леко не го счупиш),врътваш и пали без проблем,поне при мене е така :P


Колега това не съм го пробвал ма утре сутринта като паля ако неще да завърти ще пробам :lol:


Потребителски аватар
psiho
Мнения: 91
Регистриран на: Съб 14 яну 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот psiho » Пон 24 ное 2008 20:22


Преди 2 часа си монтирах стартера носих го на майстор . Смени ми четките бяха се потрошили двете добре че нямаше нара няване на колектора . Смени голямата втулка в която лагерува бендикса казвт й '' лагерна втулка '' отделно смени и останалите малки втулки 3 или 4 на брой има и в самия редуктор втулки . Смазване и почистване нови гайки . Аз си го монтирах сам цената за цялата работа с частите 27,40 лева . След като запалих не можех да повярвам че паля моята кола . Бях се засилил за нов акумулатор за 160 лева . ДНЕС Е ХУБАВ ДЕН ПРОФИЛАКТИКАТА МУ Е МАЙКАТА :077:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 72 госта