Пробелм с паленето Jetta 2, 1.6, EZ 85г

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
bgrotsev
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 20 дек 2007 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Пробелм с паленето Jetta 2, 1.6, EZ 85г

Мнениеот bgrotsev » Чет 20 дек 2007 15:53


Здравейте!
Имам следният проблем: Въртя ключа. Стартера върти. Но не иска да запали. Ако уцеля момента и изключа стартера и продължи двигателя по инерция, запалва. С бутане пали без никакви проблеми. А и акумулатора ми пада много бързо. Карах го да го замерят и казаха, че е добре просто не е зареден. Проверявал съм стартера, без втулките. Алтернатора също.
Сменил съм кабелите от алтернатора до стартера с по-дебели. Бобината на запалването се управлява от Електронно запалване.
Интересно ми е как може стартера да върти, а да няма достатъчно ток за бобината на запалването?
Очаквам съвети.
Благодаря!




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19731
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 20 дек 2007 16:25


Ооооохххх.. един колега каква одисея направи края на пролета със същия такъв случай!!!
Върти му стартера, но напрежението падало и Хол-датчика не сработвал за да даде искра! :(
Те я темата:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=


bgrotsev
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 20 дек 2007 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bgrotsev » Пет 21 дек 2007 10:04


Моята Jetta е с чукче и не може да е от датчика на Хол защото го нямам.
Иначе реле регулатора съм го сменял - без промяна.
Сега ще проверя дали ми пада напрежението на акумулатора когато работи стартера. Искам да видя и пада в/у кабела за масата от акумулатора до двигателя.
Мисля, че ниското напрежение повреме на работа на стартера е причината за да не пали, но търся причината за това ниско напрежение.
Ще проверя и кабела от Акумулатора до таблото с предпазители.


Потребителски аватар
Spec
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 24 фев 2006 12:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB 2014
Местоположение: София

Мнениеот Spec » Пет 21 дек 2007 20:39


Аз преди време имах проблеми с колата и смених бобината с друга от жигула. И ми работеше сравнително добре, ама сутрин ми се получаваше същия ефект - като престана да въртя стартера , тогава пали. И като си смених бобината с оригиналната за мен се оправи.


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Пет 21 дек 2007 20:58


На мен ми се струва че ще излезе виновен клемореда на контактният ключ. Когато включи стартера прекъсва захранването на бобината и затова не иска да запали.


Потребителски аватар
Bobcho_82
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
Автомобил: Golf 2
Двигател: GU+
Местоположение: София

Мнениеот Bobcho_82 » Пет 21 дек 2007 21:42


m&m16v написа:На мен ми се струва че ще излезе виновен клемореда на контактният ключ. Когато включи стартера прекъсва захранването на бобината и затова не иска да запали.

Аз също мисля че там е проблема! :да:


Потребителски аватар
Пилето
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Пилето » Пет 21 дек 2007 22:23


Клеморед- това е- не вдигай въобще капака а се заеми с пространството под волана и ще си ОК! :D


bgrotsev
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 20 дек 2007 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bgrotsev » Пон 24 дек 2007 20:15


Колеги свалям си акумулатор и го зареждам вечерта. След което на сутринта си паля на четвърт оборот. След няколко дни палене сутрин ефекта, който ви бях описал се повтаря. Та поради тази причниа си мисля, че няма да е от КЛЕМОРЕДА или пък бобината. Започвам да си мисля за електронното запалване. Преди да го сложа на Jetta-та го ползвах на Жигула и там ми правеше същите проблеми когато акумулатора ми падне. Електронното е българско. Та това се сещам за сега.
Весели Празници на Всички !
Весела коледа !


bgrotsev
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 20 дек 2007 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Проблема е решен !

Мнениеот bgrotsev » Сря 26 ное 2008 13:38


Колеги реших си проблема отдавна но не ми е останало време да дам решението.
Оказа се много просто - акумулатора.
Смених го с нов и нямам никакви проблеми от тогава.
Мисля, че му беше намалял капацитета и много бързо се изтощаваше.
С новият нямам проблеми. За сега.
Закривам темата.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта