Здравейте!
Имам следният проблем: Въртя ключа. Стартера върти. Но не иска да запали. Ако уцеля момента и изключа стартера и продължи двигателя по инерция, запалва. С бутане пали без никакви проблеми. А и акумулатора ми пада много бързо. Карах го да го замерят и казаха, че е добре просто не е зареден. Проверявал съм стартера, без втулките. Алтернатора също.
Сменил съм кабелите от алтернатора до стартера с по-дебели. Бобината на запалването се управлява от Електронно запалване.
Интересно ми е как може стартера да върти, а да няма достатъчно ток за бобината на запалването?
Очаквам съвети.
Благодаря!
Пробелм с паленето Jetta 2, 1.6, EZ 85г
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ооооохххх.. един колега каква одисея направи края на пролета със същия такъв случай!!!
Върти му стартера, но напрежението падало и Хол-датчика не сработвал за да даде искра!
Те я темата:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Върти му стартера, но напрежението падало и Хол-датчика не сработвал за да даде искра!
Те я темата:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
-
bgrotsev
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 20 дек 2007 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Моята Jetta е с чукче и не може да е от датчика на Хол защото го нямам.
Иначе реле регулатора съм го сменял - без промяна.
Сега ще проверя дали ми пада напрежението на акумулатора когато работи стартера. Искам да видя и пада в/у кабела за масата от акумулатора до двигателя.
Мисля, че ниското напрежение повреме на работа на стартера е причината за да не пали, но търся причината за това ниско напрежение.
Ще проверя и кабела от Акумулатора до таблото с предпазители.
Иначе реле регулатора съм го сменял - без промяна.
Сега ще проверя дали ми пада напрежението на акумулатора когато работи стартера. Искам да видя и пада в/у кабела за масата от акумулатора до двигателя.
Мисля, че ниското напрежение повреме на работа на стартера е причината за да не пали, но търся причината за това ниско напрежение.
Ще проверя и кабела от Акумулатора до таблото с предпазители.
-
bgrotsev
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 20 дек 2007 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Колеги свалям си акумулатор и го зареждам вечерта. След което на сутринта си паля на четвърт оборот. След няколко дни палене сутрин ефекта, който ви бях описал се повтаря. Та поради тази причниа си мисля, че няма да е от КЛЕМОРЕДА или пък бобината. Започвам да си мисля за електронното запалване. Преди да го сложа на Jetta-та го ползвах на Жигула и там ми правеше същите проблеми когато акумулатора ми падне. Електронното е българско. Та това се сещам за сега.
Весели Празници на Всички !
Весела коледа !
Весели Празници на Всички !
Весела коледа !
-
bgrotsev
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 20 дек 2007 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Проблема е решен !
Колеги реших си проблема отдавна но не ми е останало време да дам решението.
Оказа се много просто - акумулатора.
Смених го с нов и нямам никакви проблеми от тогава.
Мисля, че му беше намалял капацитета и много бързо се изтощаваше.
С новият нямам проблеми. За сега.
Закривам темата.
Оказа се много просто - акумулатора.
Смених го с нов и нямам никакви проблеми от тогава.
Мисля, че му беше намалял капацитета и много бързо се изтощаваше.
С новият нямам проблеми. За сега.
Закривам темата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта
